- Hirdetés -

Vágási Feri ismétlése megverte A Dalt

|

Legalábbis a kereskedelmi célcsoportnál, de a teljes lakosságnál sem lett első az Eurovíziós Dalfesztivál válogatóműsora. A mi kis falunk több mint 200 ezer nézőt vesztett, de még így is jól teljesített.

Az elmúlt héten a 18-49 évesek körében és főműsoridőben apróbb elmozdulások voltak az RTL Klub és a TV2 közönségarányában. A heti átlag tekintetében az RTL Klub 0,1 százalékponttal gyengült, a TV2 pedig 0,8 százalékponttal erősödött (ezek azért hibahatáron belüli változások), így előbbi 16,8 százalékot, utóbbi 10,9 százalékot ért el.

A kereskedelmi célcsoportnál minden estét megnyert az RTL Klub. A két csatorna között szerda este volt a legnagyobb a különbség (TV2 – 8,7 százalék, RTL Klub – 18,1 százalék), szombaton a legkisebb (TV2 – 10,1 százalék, RTL Klub 12,5 százalék).

A TV2 számára kedvezőbb, 18-59 éves célcsoportnál sem történtek drámai változások. Heti átlagban és főműsoridőben* az RTL Klub 16,7 százalékos, a TV2 11,3 százalékos share-t produkált.

Múlt héten azt írtuk, hogy az RTL Klub A mi kis falunk című sorozata szempontjából igazából a második rész nézettsége lesz mérvadó. Nos, az első epizódhoz képest viszonylag sok nézőt vesztett a sorozat, viszont még így is jól teljesített. Olyannyira, hogy a 18-49 és a 18-59 évesek körében is heti listavezetőnek bizonyult, a teljes lakosságnál pedig a műsoros toplista harmadik helyére futott be.

A 18-49 éveseknél ez 345 ezres nézettséget jelentett (ez 128 ezerrel kevesebb, mint az első epizód nézőszáma). A teljes lakosságnál pedig 881 ezres nézettséget produkált A mi kis falunk (egy héttel korábban ez 227 ezerrel volt több).

A 18-49-es műsoros toplista második helyére a Barátok közt hétfői epizódja, harmadikra – a szintén az RTL Klubon sugárzott – az Anyád napja című film futott be. A TV2 legnézettebb műsorának Az 50 milliós játszma keddi adása bizonyult, ami a kereskedelmi célcsoportból 235 ezer nézőt érdekelt.

A teljes lakosságnál kicsit másképp néz ki a toplista. Egymillió feletti nézőszámot egyetlen műsor sem ért el. A vasárnapi RTL Híradó bizonyult a legnézettebbnek 959 ezer nézővel, második a szerdai Barátok közt lett 908 ezres nézettséggel. A TV2 műsorai közül a hétfői Tények szerepelt a legjobban, 822 ezres nézőszámmal, majd Az 50 milliós játszma következett 717 ezres nézettséggel.

Érdekesen alakult a köztévés házi nézettségi toplista. A 18-49 éveseknél ugyanis az MTVA legnézettebb tartalmának a Szomszédok M3-on futó ismétlésének szerda esti epizódja bizonyult. A sorozat a kereskedelmi célcsoportból 112 ezer nézőt vonzott, 7,5 százalékos közönségarány mellett.

Már ebből is sejthető, hogy nem ez A Dal legsikeresebb szezonja, ugyanis nézettség terén lenyomta őket a Szomszédok. Az Eurovíziós Dalfesztivál válogatóműsora csak 84 ezres nézettséget és 5,6 százalékos share-t produkált a 18-49 éveseknél.
A teljes lakosságnál sem A Dal volt az első. A Magyarország szeretlek ugyanis több – 432 ezer – nézőt vonzott, mint a 428 ezres nézőszámot elérő A Dal.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

hetitop20176het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

hetitop20176hetteljes

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL és TV2 / Nielsen Közönségmérés

Megjegyzés: a 18-49 évesekre és a teljes lakosságra vonatkozó adatok magukban foglalják az időeltolásos tévézést is. Amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

* Főműsoridő: az RTL és a TV2 más-más időszakot tekint főműsoridőnek és ennek megfelelően publikálják az adataikat is. Ezért a 18-49 évesek körében főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot, a 18-59 éveseknél pedig a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...