- Hirdetés -

Valamire nagyon ráérzett a TV2

|

- Hirdetés -

Megint nagyon erős hete volt a TV2-nek és a TV2 Csoportnak is. Főműsoridőben, teljes napon, minden bontásban növelték az előnyüket az RTL előtt. A műsoros toplistát is a TV2 produkciói uralták.

A mögöttünk álló héten nem folytatódott, hanem fokozódott a TV2 jó szériája. Minden fontosabb célcsoportnál piacvezetők és egyre nagyobb az előnyük az RTL előtt. Főműsoridőben a 18-59 és a 18-49 éveseknél is 17,1 százalékos heti share-t hozott össze a TV2, miközben az RTL ugyanennél a kettőnél 12,4 és 12,5 százalékot. Az esti sávban és a teljes lakosságnál pedig a 19,5 százalékos TV2-t 7,8 százalékpontos lemaradással követte az RTL. A 18-49 éveseknél és főműsoridőben az RTL csak egyetlen estét, a szombatot tudta megnyerni a múlt héten.

A korábbi héthez képest a TV2 főműsoridőben 1,4 és 1,6 százalékpontot erősödött a 18-59 éveseknél és a 18-49 éveseknél. Az ugyanennél a két célcsoportnál az RTL 0,4 és 0,5 százalékpontot vesztett. Teljes napon a TV2 az említett két korosztálynál 0,8 és 1 százalékpontot hozott, az RTL 0,3-0,3 százalékpontot gyengült.

A komplett portfóliókat nézve is elhúzott a TV2 Csoport. Az RTL Magyarország leginkább a 18-59 éveseknél és főműsoridőben tudta megközelíteni a fő konkurensét, de ez is 5,1 százalékpontos lemaradást jelent (RTL Magyarország: 22,7%, TV2 Csoport: 27,8 százalék). A teljes lakosságnál pedig – teljes napon és főműsoridőben is – 10 százalékpontot tett ki a TV2 Csoport előnye.

Az MTVA múlt héten a 18-49 és 18-59 éveseknél, valamint a teljes lakosságnál is a harmadik helyen állt a csatornacsoportok versenyében. A labdarúgó-világbajnokságnak köszönhetően a mostani és a következő héten – amikor minden egyes nap lesznek meccsek – pedig benne van a pakliban, hogy megelőzhetik akár két piacvezető kereskedelmi csatornát is. Amennyiben a megszokott nyári időszakban rendeznék a világbajnokságot, akkor ez tiszta sor lenne, érdekes lesz látni, hogy erősebb műsorkínálat mellett is tarolni tudnak-e a meccsek.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 46. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 17,1 19,5 17,1
RTL 12,4 11,7 12,5

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 46. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 12,2 14,1 12,4
RTL 7,7 7,1 7,8

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 24,5 26,2 24,4
RTL Magyarország 18,9 16,2 19,0
MTVA 7,9 11,3 6,9
AMC Networks 5,2 5,0 5,0
Paramount Global 4,2 3,7 5,1
Network4 4,0 4,2 2,9
Antenna Entertainment Group 3,5 2,9 3,4
Warner Bros.Discovery 2,6 3,3 2,5

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 16,9% / 16,1% (16,2% / 15,6%)
Tények Plusz – 14,5% / 14% (13,1% / 12,3%)
Ázsia Expressz – 19% / 19,2% (17,7% / 17,9%)
A Nagy Ő – 17,3% / 18,3% (korábbi héten a Párharc: 13,7% / 13,7%)

RTL
Híradó – 18,3% / 15,9% (19,2% / 16,6%)
Fókusz – 12,8% / 12,6% (13,4% / 13,2%)
A Konyhafőnök VIP – 11,3% / 11,8% (12,7% / 13,5%)

Amennyiben bűnbakot szeretne találni az RTL, akkor nem kell sokat keresgélnie: a Konyhafőnök VIP szokatlanul gyengén teljesített múlt héten. Márpedig a közel három órán át tartó műsor magával rántotta a csatorna teljes főműsoridejét is. Az RTL pechjére a TV2-n kimondottan erős évada volt az Ázsia Expressznek, a műsor múlt heti átlaga közel járt a 20 százalékhoz. S az első hete alapján a Nagy Ő is combos ellenfelet jelent, hiszen a TV2 főműsoridős átlaga felett teljesített és több nézőt vonzott, mint a korábbi hetekben futó Párharc.

Szombaton az X-Faktor 21,6 százalékos közönségarányt hozott a 18-49 éveseknél, ez jobb volt, mint a korábbi heti 19,3 százalékos eredményük. A TV2-n a Dancing with the Stars 12,7 százalékos közönségarányt ért el a 18-49 éveseknél. Viszont a teljes lakosságnál a táncos műsor már 19,9 százalékot produkált, miközben az X-Faktor 16,3 százalékot.

Vasárnap a Sztárban sztár leszek 20,2 százalékkal ment a 18-49 éveseknél. Az RTL-es Tehetség első látásra viszont kimondottan gyenge, 7,3 százalékos közönségaránnyal búcsúzott.

Vasárnap a Magyarország – Görögország meccs is sok nézőt hozott az M4 Sportnak, a 18-49 éveseknél 15,3 százalékos közönségarányt ért el a mérkőzés és a másik két nagy célcsoportnál is nagyjából ugyanezt produkálta. Tegnap este az RTL Kettőn elindult a Való Világ új szériája is. A beköltözős adás a 18-49 éveseknél 7,1 százalékos share-t produkált. Ez jó eredmény, hiszen a csatorna múlt heti közönségaránya a 18-49 éveseknél (teljes napon és főműsoridőben is) 2 százalékot tett ki.

A hét legnézettebb műsora a Sztárban sztár leszek volt: a 18-49 éveseknél 312 ezer, a 18-59 éveseknél 460 ezer, a teljes lakosságnál 953 ezer nézővel. Sőt, mindhárom bontásban a szintén TV2-s Ázsia Expressz futott be a második helyre, 312 ezres, 435 ezres, illetve 896 ezres nézettséggel.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 460 764 20,5
ÁZSIA EXPRESSZ TV2 435 341 21,9
X-FAKTOR RTL 371 835 18,6
LABDARÚGÓ VB MÉRKŐZÉS M4 SPORT 359 219 19,7
LABDARÚGÁS – MAGYARORSZÁG – GÖRÖGORSZÁG M4 SPORT 346 870 15,0
LABDARÚGÓ VB MÉRKŐZÉS – TELJES ADÁS M4 SPORT 333 999 16,9
HÍRADÓ RTL 324 884 15,5
A NAGY Ő – THE BACHELOR TV2 319 308 18,9
TÉNYEK PLUSZ TV2 317 510 14,1
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 308 718 22,4

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 953 284 22,8
ÁZSIA EXPRESSZ TV2 896 262 22,4
TENYEK TV2 785 078 22,8
DANCING WITH THE STARS TV2 783 055 19,9
HÍRADÓ RTL 731 337 21,3
TÉNYEK PLUSZ TV2 718 690 16,3
LABDARÚGÓ VB MÉRKŐZÉS M4 SPORT 659 268 18,2
A NAGY Ő – THE BACHELOR TV2 634 740 19,3
LABDARÚGÁS – MAGYARORSZÁG – GÖRÖGORSZÁG M4 SPORT 622 397 14,5
X-FAKTOR RTL 612 889 16,3

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 312 849 20,2
ÁZSIA EXPRESSZ TV2 312 753 23,1
X-FAKTOR RTL 303 775 21,6
LABDARÚGÓ VB MÉRKŐZÉS M4 SPORT 249 071 20,0
LABDARÚGÁS – MAGYARORSZÁG – GÖRÖGORSZÁG M4 SPORT 245 055 15,3
A NAGY Ő – THE BACHELOR TV2 238 810 20,4
LABDARÚGÓ VB MÉRKŐZÉS – TELJES ADÁS M4 SPORT 238 479 17,8
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 214 107 22,9
TÉNYEK PLUSZ TV2 208 059 13,6
LABDARÚGÓ VB 2022 – KATAR M4 SPORT 207 193 16,0

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Tovább erősít podcast fronton a Marquard

Új podcastokkal erősíti portfólióját a Marquard Group Hungary. Először az ÉVA magazin Testkép című produkciója mutatkozott be december 1-jén, majd december 7-én startol az InStyle Képesvagyok műsora, amely a brand nagy sikerű #képesvagyok kezdeményezésének...

Moziból a könyvespolcra – filmtörténet és önéletrajz a mester szemén keresztül (x)

Van, akinek a mozi csupán egy kellemes, szabadidős program, de némelyeknek a filmnézés szent hobbi, sőt egyet jelent az élettel. Többnyire belőlük lesznek a filmteoretikusok, kritikusok, és nem utolsó sorban a filmrendezők. A hivatás...

Díjazták a Torontói EU Filmfesztiválon a Semmelweist

A Koltai Lajos rendezésben készült Semmelweis-film lett a Torontói EU Filmfesztivál legjobbja és elnyerte a közönségdíjat. Az anyák megmentőjeként világhírűvé vált magyar orvosról, Semmelweis Ignácról készült - a hazai mozikban már látható - új magyar...

Kiderült, mikor lesz jövőre a SopronFest

Jövőre a pünkösdi hétvégén, május 17. és 19. között rendezik meg második alkalommal a SopronFestet, ahol a hazai fesztiválok kedvenc előadói és zenekarai lépnek színpadra. Az esemény során nem csak a koncertek helyszínéül szolgáló...

Egyre többet keresnek a pénzügyi területen dolgozók

A pénzügyi-számviteli területen dolgozók aktuális helyzete hasonló, mint a mérnököké és az IT szakembereké volt pár évvel ezelőtt: kiugró kereslet mutatkozik e munkavállalók iránt, nagy a cégek emberierőforrás-igénye, az aktív munkavállalók ezzel egyidőben pedig...

Rekordbevétel az AutoWallisnál

Újabb rekordot döntve több mint egyharmadával növelte árbevételét és nyereségét az AutoWallis Csoport az év első kilenc hónapjában az előző év azonos időszakához képest. A régiós autókereskedelmi és mobilitási szolgáltató ezzel már most felülmúlta...

Ezeket a szakmákat nem váltja ki a mesterséges intelligencia

Nemrég egy kutatás során kiderült, hogy számviteli, könyvelési területen a diákok kenterbe verték a ChatGPT-t. Nem a pénzügyi terület azonban az egyetlen, ahol a mesterséges intelligencia labdába sem rúghat a humán munkaerővel szemben.A mesterséges...

Nagyon kelendőek a logisztikai ingatlanok

A lakáspiacon az új építésű ingatlanok iránti kereslet és a bejelentett új projektek a piaci alapú lakáshitelekkel együtt parkolópályára álltak, amin jövőre a CSOK Plusz sokat javíthat. A logisztikaiingatlan-piac azonban továbbra is élénk mind...

Minierdőt telepítettek Budapesten

November 29-én a XII. kerületben immár a harmadik Miyawaki erdőt adták át a GreenGo két éve indított Gurulj a fákért! Támogatói Programjának keretében. Budapest első és kizárólag elektromos flottát üzemeltető közösségi autómegosztója ezzel már...

Újabb lépéssel támogatja az ALDI a fenntarthatóságot

A vállalat biatorbágyi méhecskeháza után most hét városban nyitott rovarotthonokat, amelyek a virágok beporzásához nagymértékben hozzájáruló, emberekre ártalmatlan beporzó rovaroknak nyújtanak menedéket.Az ALDI biatorbágyi logisztikai és igazgatási központjánál már 2016 óta működik egy öt...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Már belenézhetünk az HBO népszerű sorozatának új évadába

Az HBO a brazíliai São Paulóban megrendezett CCXP23 Comic-Con rendezvényen közzétette az HBO saját gyártású drámasorozata, A SÁRKÁNYOK HÁZA második évadának hivatalos teaserét. A nyolc epizódból álló második évad 2024 nyarán debütál az HBO-n,...

Tovább erősít podcast fronton a Marquard

Új podcastokkal erősíti portfólióját a Marquard Group Hungary. Először az ÉVA magazin Testkép című produkciója mutatkozott be december 1-jén, majd december 7-én startol az InStyle Képesvagyok műsora, amely a brand nagy sikerű #képesvagyok kezdeményezésének...

Moziból a könyvespolcra – filmtörténet és önéletrajz a mester szemén keresztül (x)

Van, akinek a mozi csupán egy kellemes, szabadidős program, de némelyeknek a filmnézés szent hobbi, sőt egyet jelent az élettel. Többnyire belőlük lesznek a filmteoretikusok, kritikusok, és nem utolsó sorban a filmrendezők. A hivatás...

Díjazták a Torontói EU Filmfesztiválon a Semmelweist

A Koltai Lajos rendezésben készült Semmelweis-film lett a Torontói EU Filmfesztivál legjobbja és elnyerte a közönségdíjat. Az anyák megmentőjeként világhírűvé vált magyar orvosról, Semmelweis Ignácról készült - a hazai mozikban már látható - új magyar...

Kiderült, mikor lesz jövőre a SopronFest

Jövőre a pünkösdi hétvégén, május 17. és 19. között rendezik meg második alkalommal a SopronFestet, ahol a hazai fesztiválok kedvenc előadói és zenekarai lépnek színpadra. Az esemény során nem csak a koncertek helyszínéül szolgáló...
- Hirdetés -

Podcast

A sneaker az új generáció óraszenvedélye

A sneakerek embereket, generációkat kötnek össze, a resellerek óriási pénzeket kaszálnak a legkisebb kiegészítőkkel is, a laikusok pedig nem értik, miért. Erről rántja le a leplet Trunk Tamás, a Dablty alapítója, influenszer és Z-generációs...

A piac előtt tudtunk járni

A csapból is az AI folyik, és ez még egy darabig biztos így lesz. Nem csoda hát, hogy többek között erről, valamint ügynökségépítésről és a Brand Festivalról is folyt a beszélgetés Biró Lászlóval, a...

A listák hatalma – Signature40 a Business Lounge-ban

Az idei Marketing Summiton már másodjára hirdették ki a 40 legjobb marketingmenedzser listáját, a Signature40-t. Így a szeptember 27-ei Business Lounge is ekörül forgott. Vaszary Ádám, a lista társalapítója a lista hátteréről, az inspirációról...

Don't Miss

Ha kétszer ennyien olvasnának minket, az egész ország gazdagabb volna

Mindenkinek azt javaslom, hogy olvasson több Portfoliót. Biztos kevésbé vagyunk szórakoztatók, mint a TikTok, de vannak értelmes gondolatok és információk, amelyek segítenek ezekben a bizonytalan időkben – mondja Bán Zoltán, a gazdasági portált működtető...

Hiszünk a szinergia erejében

A csatornák kombinációja eredményezi a legnagyobb hatékonyságot marketingtevékenységünk során – mondta el Charlotte Miles. Az IKEA Csehországért, Magyarországért és Szlovákiáért felelős marketing menedzsere az mmonline.hu-nak adott interjúban beszélt arról, hogy miért indították el már...

Időt és energiát spórolunk ügyfeleinknek – interjú Csiszár Gergővel

Gyorsabb és hatékonyabb együttműködések, ahol jó nagy betűkkel folyamatosan látható minden fontos KPI az ügyfél számára, nincs kamuzás – többek között ezt nyújtja a felhasználók számára a Post For Rent új megoldása Csiszár Gergő...

Akár gyorsíthatunk is tovább

Erős növekedési fázisban vagyunk, és az a célunk, hogy ez az ütem tartósan fennmaradjon – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak R. Kovács Dániel. A Front Page Communications alapítója, ügyvezető igazgatója nem titkolja, hogy ügynökségi területen...

Az áraknak emelkedniük kell

A televíziós hirdetési áraknak emelkedniük kell ahhoz, hogy minden reklámozó hozzáférhessen a tévé által biztosított elérésekhez – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dudás Gergely. Az RTL Magyarország bevételekért felelős vezérigazgató-helyettese jelezte azt is, hogy éppen...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Minierdőt telepítettek Budapesten

November 29-én a XII. kerületben immár a harmadik Miyawaki erdőt adták át a GreenGo két éve indított Gurulj a fákért! Támogatói Programjának keretében. Budapest első és kizárólag elektromos flottát üzemeltető közösségi autómegosztója ezzel már...

Újabb lépéssel támogatja az ALDI a fenntarthatóságot

A vállalat biatorbágyi méhecskeháza után most hét városban nyitott rovarotthonokat, amelyek a virágok beporzásához nagymértékben hozzájáruló, emberekre ártalmatlan beporzó rovaroknak nyújtanak menedéket.Az ALDI biatorbágyi logisztikai és igazgatási központjánál már 2016 óta működik egy öt...

Különleges összefogás a CO2-kibocsátás csökkentéséért

A Mars Magyarország két nagyvállalattal lépett partnerségre annak érdekében, hogy csökkentse beszállítói tevékenységének karbonlábnyomát. Ez a lépés összhangban áll az anyavállalat Nettó Zéró Kibocsátási Ütemtervével, amelynek célja, hogy 2050-re elérje a nettó nulla szén-dioxid...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....