Vállalkozásoknak segít a Vodafone

A Vodafone Magyarország kedvezményekkel szeretné segíteni a vállalkozásokat, hogy enyhítse a koronavírus következtében őket érő nehézségeket. A szolgáltató vállalati ügyfelei 3 hónapon át összesen 15GB díjmentes kiegészítő adatot igényelhetnek, illetve most hűségszerződés nélkül – akár 1 hónap időtartamra is – válthatnak magasabb adatopcióra kedvezményes áron. Emellett az otthoni munkavégzés hatására megnövekedett adatforgalom miatt, lehetőségük van a sávszélesség soron kívüli bővítésére a meglevő bérelt vonali szolgáltatások esetében.

Vodafone Magyarország támogató kezdeményezéseivel a koronavírus miatt kialakult helyzetben szeretné segíteni kisvállalati ügyfeleit. A következő három hónapra az ügyfelek extra 15GB adatkeretet igényelhetnek minden hangalapú mobil előfizetésekre 5GB-os ciklusokban. A kedvezmény telefonon vagy a kiemelt ügyfélszolgálatokon keresztül leadott megrendeléseket követően aktiválódik. Az internetopciókhoz tartozó másodlagos kártyákra a kiegészítő adat automatikusan érvényesül.

Magasabb adatopcióra és mobil szélessávra váltás hűségszerződés nélkül

A Vodafone Magyarország vállalati ügyfelei a jelenleg aktívnál nagyobb internetopcióra válthatnak hűségszerződés aláírása nélkül. Ez azt jelenti, hogy az ügyfelek bármikor lemondhatják a magasabb adatopciót és ebben az esetben az eredeti adatmennyiség és hűségidő lesz számukra visszaállítva – mindez természetesen kötbérmentesen. A magasabb csomagokat telefonon, illetve kiemelt ügyfélszolgálatokon keresztül aktiválhatják az ügyfelek.

Sávszélesség bővítés

Az otthoni munkavégzés miatt megnövekedett adathasználatra reagálva a szolgáltató lehetőséget biztosít a sávszélesség soron kívüli bővítésére a meglevő bérelt vonali szolgáltatások esetében. A vállalati ügyfelek az ügyfélmenedzsereken keresztül igényelhetik ezt a szolgáltatást.

Digitális üzletmenetet támogató szolgáltatások

Az egyedi megoldások és kedvezmények mellett a Vodafone Magyarország több, vállalati szolgáltatása segíti a távoli munkavégzést. A Vodafone Iroda szolgáltatás például a központi telefonszámra érkező hívásokat automatikusan átirányítja az otthon lévő kollégák mobiljára. Ezt a megoldást a Vodafone is használja, így műszakis kollégáink, a központi számra érkező hívásaikat, a business continuity kapcsán kiosztott mobiltelefonjaikon fogadják. Ezzel a bejövő hívásokat mobil alapra tudtuk terelni, kollégáink pedig külső helyszínről is teljes értékűen tudják ellátni feladatköreiket. A WebSMS gyors és csoportos SMS üzenetküldést tesz lehetővé az alkalmazottaknak és ügyfeleknek egyaránt. Az Office 365 szolgáltatás szintén nagyon hasznos a távoli munkavégzés alatt, hiszen segítségével mobilizált iroda, virtuális meetingek és felhő alapú dokumentumkezelés valósulhat meg.

A koronavírus miatt kialakult helyzetben, a Vodafone Magyarország könnyített megrendelési és szerződéses eljárásokat biztosít minden ügyfél számára, így szinte minden esetben van lehetőség a telefonos tárgyalásra és elektronikus szerződéskötésre, mind ezek mellett pedig a vállalat örömmel osztja meg saját működéséből származó gyakorlati tapasztalatait a helyzet kezelését illetően a cégekkel.

Távoktatáshoz kapcsolódó adatforgalmak nem fogyasztják az adatkeretet

A Vodafone Magyarország az összes ügyfele számára adatforgalom-mentessé tette a távoktatáshoz kapcsolódó oldalak használatát a tanév végéig. Az érintett oldalak listája itt érhető el. A szolgáltató emellett elérhetővé tette a Vodafone Digitális Tanterem Programjához kapcsolódó tartalmakat is, ahol modern, XXI. századi digitális oktatási módszer segíti a tananyag könnyebb megértését. A távoktatáshoz kapcsolódó kedvezmények minden ügyfél számára automatikus aktiválásra kerültek.