- Hirdetés -

Vállalkozóknak kampányol a Telenor

|

- Hirdetés -

A kisvállalkozói lét valódi arcát bemutató, őszinte hangvételű integrált kommunikációs kampánnyal népszerűsíti a Telenor új, rugalmas üzleti tarifáit.

„Sok ember fejében a kisvállalkozók egyfajta modern hippiként élnek, akik egy bátor döntéstől vezérelve saját kezükbe vették a sorsukat, és az önmegvalósítás útjára léptek. Ezt látjuk a filmekben, és ezt erősítik a reklámok is. A valóság azonban nem ez. – mesélt az új Telenor-kampány hátteréről Civin Péter, a Telenor márka- és marketingkommunikációs igazgatója. – Kisvállalkozónak lenni néha bizony sz…s. Miért nem lehet ezt őszintén kimondani, vagy legalább kifütyülve utalni rá?”

Hosszú évek óta ez a Telenor első kisvállalkozóknak szóló 360 fokos kampánya. A hallgatásnak több oka is volt. „Egyrészt időt akartunk adni, hogy a tavaly elindított új márkahangvételt megszokják az emberek, és hogy az üzleti ügyfeleinknek szóló kommunikációban is erre építhessünk. Másrészt szerettünk volna egy újító szellemű termékkel előrukkolni a kisvállalkozók számára.” – mondta Civin Péter.

Rugalmas tarifaváltás, egyszerre lejáró hűségidő, összevonható készülékvásárlási kedvezmények: a Telenor MyBusiness Flexi tarifacsomagok több újdonsága is azt segíti, hogy a kisvállalkozások minél inkább az üzletmenetükre szabhassák előfizetéseiket.

„A rugalmasság a legfontosabb eleme a kommunikációnak. Egyrészt mert ez az új tarifák legfontosabb tulajdonsága, másrészt mert azt tapasztaljuk, hogy a vállalkozók, vállalkozások létezésének elengedhetetlen eleme a rugalmasság – gyakran a hozzánk hasonló nagyvállalatok rugalmatlansága miatt. Harmadrészt – és erre is utal a reklámunk utolsó mondata: „Köszi, hogy tanulhatunk Tőletek”, – egyre több az olyan kezdeményezés, ahol a nagyvállalatok megpróbálnak kibújni a bőrükből és rugalmasabb, kisvállalatszerűbb működésre kényszerítik magukat. Ilyen kísérlet a tribe-ok alakítása, vagy a service design módszertan alkalmazása” – tette hozzá a szakember.

„A kampány fejlesztése során a legnagyobb kihívást az jelentette, hogy a lakossági kommunikációban megkezdett őszinte és néha provokatív hangvételt átültessük a B2B kommunikációba. A guts&brains DDB (korábbi nevén DDB Sofia) és az Artificial Group közösen dolgozott a megoldáson, és a reakciók alapján úgy látjuk, hogy amellett, hogy az ajánlat releváns a kisvállalkozóknak, a hangvétel és a képi világ jól illeszkedik a lakossági kampányainkhoz. Számunkra a konzisztencia nem csak a beazonosíthatóság szempontjából fontos: bátran vállaljuk mind lakossági, mind vállalati vonalon, hogy mi egy ilyen márka vagyunk. A hitelesség valahol az önazonossággal kezdődik” – mondta Cséky Tímea, a kampányért felelős kommunikációs csapat vezetője.

A tévés kampány 45 másodperces TV filmmel indul, amit később több másik vágat követ. Külön cél volt, hogy a filmben ne a sokszor bemutatott, öltönyös vállalkozók jelenjenek meg, hanem olyan karakterek, akik sokkal jobban tükrözik a valóságot. „Meg akartuk mutatni, hogy nem csak jóképű harmincas asztalosok léteznek, hanem rengeteg a női vállalkozó; sőt, 40 felett sem áll meg az élet.” – tette hozzá Cséky Tímea.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Különleges adással indítja a jövő hetet a Zsákbamacska

Május 6-án este bemutatkozik a Szente Vajk – T. Danny műsorvezető páros a Zsákbamacskában, a fergeteges hangulatról ők, valamint sztárjátékosaik gondoskodnak. Április 27-én, különkiadással indult a TV2 műsorán a Zsákbamacska vadonatúj évada. Az első...

Új műsorvezetők a Reggeli csapatában

Szondi Vanda, az RTL Híradó és a XXI. század című műsorok állandó riportere és Ember Márk, színész csatlakozik a Reggeli gárdájához. Az új műsorvezetők feltűnésére május 6-tól számíthatnak a nézők. Szondi Vanda éppen 10 éve...

Jól kezdte az évet a Pepita.hu

A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. A webáruház levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős...

Rövidfilmversenyt szerveznek diákoknak

Az ENSZ bécsi Információs Szolgálata Rajtunk múlik a jövő címmel diákoknak szóló rövidfilmversenyt hirdetett: olyan alkotásokat várnak, amelyeket az Emberi Jogok Egyetemes Nyilatkozatának cikkei ihlettek. A versenyre minden 10 és 20 éves kor közötti diák...

Négyórás műsorral készül Anyák napjára a Zenebutik

Négyórás, élő kívánságműsor várja a nézőket a Zenebutik csatornán május első vasárnapján. Az édesanyákat köszöntik a csatorna népszerű előadói és slágergyárosai ezen a napon. Május első vasárnapján az édesanyákat köszöntjük országszerte, így ezen a napon...

Bajban a marketingkommunikációs szakma, erre lenne szükség

Iparági összefogást és akcióterv kidolgozását szorgalmazza a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) a marketingkommunikációs és reklámszakmai nemzetközi központosító törekvések negatív hatásainak szakmai és pénzügyi ellensúlyozására. A szervezet felkérésére az EY készített egy átfogó elemzést a témában,...

A Telexnél folytatja Dezső András

Május végétől a Telexhez igazol Dezső András újságíró, aki számos sikerkönyv és oknyomozó írás szerzője, kétszer nyerte el a legjobb oknyomozó újságíróknak járó Göbölyös Soma-díjat, kimagasló tényfeltáró munkájáért megkapta a Joseph Pulitzer-emlékdíjat is. Eddig...

Keressük a legújabb technológiai megoldásokat – interjú Losonczi Balázzsal

A hatékonyság nem elsősorban pénz, sokkal inkább szakmai felkészültség kérdése – vallja Losonczi Balázs, a Pentacom ügyvezetője. A 2001-ben alapított digitális ügynökség lett az idei Marketing Diamond Awardson az Év Ügynöksége, ezzel kapcsolatban kérdeztük...

Meryl Streep előtt tisztelegnek a cannes-i filmfesztivál megnyitóján

Meryl Streep amerikai színésznő lesz a 77. cannes-i filmfesztivál megnyitó ünnepségének díszvendége, ő fogja megnyitni a május 14. és 25. között zajló seregszemlét, amelyen tiszteletbeli Arany Pálma-díjat kap. „Harmincöt évvel azután, hogy elnyerte a legjobb...

Átszervezés a 4iG-nél

A 4iG Nyrt. új holdingvállalatot alapít 4iG Űr és Technológiai Zrt. néven, amelynek főbb piaci területe lesz az űripar- és műholdfejlesztés, dróngyártás és drónvédelem, valamint a védelmi digitalizáció. Az alapítást követően a társaság az űripari...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Új szekciót indított az eMAG

Az eMAG Magyarország üzlet az üzletben koncepció jegyében útjára indított Hajápolás és sminkszekciójában több mint 70 ezer-féle hajápolási- és sminkterméket, hajformázó eszközöket kínál, a férfiakat célzó szekciójában pedig több mint hétezer férfikozmetikum és kiegészítő...

Különleges adással indítja a jövő hetet a Zsákbamacska

Május 6-án este bemutatkozik a Szente Vajk – T. Danny műsorvezető páros a Zsákbamacskában, a fergeteges hangulatról ők, valamint sztárjátékosaik gondoskodnak. Április 27-én, különkiadással indult a TV2 műsorán a Zsákbamacska vadonatúj évada. Az első...

Új műsorvezetők a Reggeli csapatában

Szondi Vanda, az RTL Híradó és a XXI. század című műsorok állandó riportere és Ember Márk, színész csatlakozik a Reggeli gárdájához. Az új műsorvezetők feltűnésére május 6-tól számíthatnak a nézők. Szondi Vanda éppen 10 éve...

Jól kezdte az évet a Pepita.hu

A Pepita Group Zrt. hazai bruttó forgalma 30, külfölddel együtt 44 százalékos növekedést mutat az első negyedév eredményei alapján. A webáruház levetkőzte a csupán baba-mama jelleget, a hazai műszaki és elektronikai területen lévő erős...

Rövidfilmversenyt szerveznek diákoknak

Az ENSZ bécsi Információs Szolgálata Rajtunk múlik a jövő címmel diákoknak szóló rövidfilmversenyt hirdetett: olyan alkotásokat várnak, amelyeket az Emberi Jogok Egyetemes Nyilatkozatának cikkei ihlettek. A versenyre minden 10 és 20 éves kor közötti diák...

Don't Miss

Keressük a legújabb technológiai megoldásokat – interjú Losonczi Balázzsal

A hatékonyság nem elsősorban pénz, sokkal inkább szakmai felkészültség kérdése – vallja Losonczi Balázs, a Pentacom ügyvezetője. A 2001-ben alapított digitális ügynökség lett az idei Marketing Diamond Awardson az Év Ügynöksége, ezzel kapcsolatban kérdeztük...

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...

Lakatos Zsófia: Soha nem bántam meg, hogy édesanyákat alkalmaztam

Hosszú távon nem lehet sikeres az a cég, amely elveszíti a női energiát és attitűdöt - véli Lakatos Zsófia. Az Emerald PR tulajdonos-ügyvezetője a Marketing&Media magazinnak adott interjúban beszélt arról, hogy mekkora kihívást jelent...

Liptay Gabriella: Nem érdemes „csak” karrierben gondolkozni

Talán nem is érdemes „csak” karrierben gondolkozni, sokkal inkább a kiegyensúlyozott, értelmes célok által meghatározott felelős élet vagy életvezetés lehet a megoldás – véli Liptay Gabriella. A KPMG in Hungary marketing- és kommunikációs igazgatója...