A digitális átállást előmozdító pandémia rámutatott arra, hogy akiknek fontos vállalkozásuk folyamatos fejlődése és válságtűrővé tétele, azoknak folytatniuk kell online jelenlétük erősítését. A Telekom most ehhez nyújt segítséget a KKV-knak: a Digitális Office csomagok a Zoom-mal közösen kerültek kialakításra és a KKV-k távmunka megoldásait is támogatják azzal, hogy a munkatársakkal és az ügyfelekkel történő internetes kommunikációra kínálnak költséghatékony, professzionális megoldást.
Időnként akkor is nélkülözhetetlenek a cégen belüli közös megbeszélések és az ügyfelekkel, megrendelőkkel történő egyeztetések, ha nincs idő (vagy az esetleges karanténkorlátozások miatt lehetőség) a személyes találkozásra. Ez a felismerés áll a Telekom új, KKV-knak szánt ajánlata mögött: a vállalkozások digitális fejlődését sokszínű eszközkészlettel támogató szolgáltató ezúttal ahhoz kíván segítséget nyújtani, hogy a Zoom-konferenciák a mindennapi üzletvitelbe beépülve hatékonyan tudják szolgálni az üzleti eredményesség javulását és elősegítsék azt, hogy a távoli munkavégzés a KKV-k életében is egyre inkább megjelenhessen.
A most bevezetett Digitális Office M és L csomagok a munkatársakkal és az üzleti partnerekkel történő kommunikációban a csomagba integrált Zoom lehetőséggel új távlatokat nyitnak a KKV-k előtt gyakorlatilag bármilyen üzletágban, az oktatástól a kertgondozásig, a fuvarozástól a villanyszerelésig. Az új csomagoknak köszönhetően a vállalkozás működése ezentúl nem helyhez kötött: akár egy másik városból vagy egy távoli országból is sikeresen menedzselhető az üzlet az online videókapcsolat segítségével.
Az ajánlat keretében a Telekom Zoom előfizetésenként 10 GB díjmentes adatot biztosít egy üzleti mobilelőfizetés mellé az online konferenciák sikeres lebonyolításához. Mindegyik Digitális Office csomagnak része a magyar nyelvű támogatás a használatba vételben, illetve a hibaelhárításban, a korlátlan számú találkozó, az akár 30 órás találkozók lehetősége és az 1 GB-s felhőtárhely a megbeszélések felvételének rögzítésére. Mindehhez opcionálisan olyan kiegészítő szolgáltatások társulnak, mint a felhőbe rögzített felvétel hanganyagának írásba foglalása (angol nyelven), vagy a vállalkozás arculatának megjelenítése a találkozók felületén.
Hogy a KKV-k további inspirációt nyerjenek a rugalmas munkavégzésben, valamint a videókommunikációban rejlő üzletfejlesztési lehetőségekről, arról a Telekom vállalkozásoknak szóló edukációs platformja, a Telekom Hello Biznisz gondoskodik, egyrészt szakmai cikkek segítségével, másrészt olyan D, vagyis digitalizácós tervek bemutatásával, amelyek más vállalkozók sikeres, egyszerűen lemásolható példái segítségével vezetnek be akár egy online meetingre való felkészülés műhelytitkába.
„Meggyőződésünk, amit a pandémia elmúlt másfél évének tapasztalatai is megerősítettek, hogy minden vállalkozás digitalizálható, minden KKV számára fejlődési, előrelépési lehetőséget biztosítanak a digitális megoldások. A járvánnyal kapcsolatos korlátozások idején az is kiderült, hogy ha megfelelő szintű a digitalizáció, akkor még a karantén is könnyebben átvészelhető, és sem a hely, sem a távolság nem lehet az üzleti sikeresség gátja. Új, kedvezményes digitális ajánlatunkkal abban szeretnénk segíteni, hogy a hatékonyságnövelő online eszközök mindenki számára elérhetőek legyenek, és hogy se az anyagiak, se a használatra vonatkozó ismeretek ne jelentsenek akadályt egyetlen KKV számára sem” fogalmazott Iski István, a Telekom Soho-SMB területének igazgatója.