- Hirdetés -

Vállalkozóknak kedvez a Telekom új szolgáltatásaival

|

- Hirdetés -

A digitális átállást előmozdító pandémia rámutatott arra, hogy akiknek fontos vállalkozásuk folyamatos fejlődése és válságtűrővé tétele, azoknak folytatniuk kell online jelenlétük erősítését. A Telekom most ehhez nyújt segítséget a KKV-knak: a Digitális Office csomagok a Zoom-mal közösen kerültek kialakításra és a KKV-k távmunka megoldásait is támogatják azzal, hogy a munkatársakkal és az ügyfelekkel történő internetes kommunikációra kínálnak költséghatékony, professzionális megoldást.

Időnként akkor is nélkülözhetetlenek a cégen belüli közös megbeszélések és az ügyfelekkel, megrendelőkkel történő egyeztetések, ha nincs idő (vagy az esetleges karanténkorlátozások miatt lehetőség) a személyes találkozásra. Ez a felismerés áll a Telekom új, KKV-knak szánt ajánlata mögött: a vállalkozások digitális fejlődését sokszínű eszközkészlettel támogató szolgáltató ezúttal ahhoz kíván segítséget nyújtani, hogy a Zoom-konferenciák a mindennapi üzletvitelbe beépülve hatékonyan tudják szolgálni az üzleti eredményesség javulását és elősegítsék azt, hogy a távoli munkavégzés a KKV-k életében is egyre inkább megjelenhessen.

A most bevezetett Digitális Office M és L csomagok a munkatársakkal és az üzleti partnerekkel történő kommunikációban a csomagba integrált Zoom lehetőséggel új távlatokat nyitnak a KKV-k előtt gyakorlatilag bármilyen üzletágban, az oktatástól a kertgondozásig, a fuvarozástól a villanyszerelésig. Az új csomagoknak köszönhetően a vállalkozás működése ezentúl nem helyhez kötött: akár egy másik városból vagy egy távoli országból is sikeresen menedzselhető az üzlet az online videókapcsolat segítségével.

Az ajánlat keretében a Telekom Zoom előfizetésenként 10 GB díjmentes adatot biztosít egy üzleti mobilelőfizetés mellé az online konferenciák sikeres lebonyolításához. Mindegyik Digitális Office csomagnak része a magyar nyelvű támogatás a használatba vételben, illetve a hibaelhárításban, a korlátlan számú találkozó, az akár 30 órás találkozók lehetősége és az 1 GB-s felhőtárhely a megbeszélések felvételének rögzítésére. Mindehhez opcionálisan olyan kiegészítő szolgáltatások társulnak, mint a felhőbe rögzített felvétel hanganyagának írásba foglalása (angol nyelven), vagy a vállalkozás arculatának megjelenítése a találkozók felületén.

Hogy a KKV-k további inspirációt nyerjenek a rugalmas munkavégzésben, valamint a videókommunikációban rejlő üzletfejlesztési lehetőségekről, arról a Telekom vállalkozásoknak szóló edukációs platformja, a Telekom Hello Biznisz gondoskodik, egyrészt szakmai cikkek segítségével, másrészt olyan D, vagyis digitalizácós tervek bemutatásával, amelyek más vállalkozók sikeres, egyszerűen lemásolható példái segítségével vezetnek be akár egy online meetingre való felkészülés műhelytitkába.

„Meggyőződésünk, amit a pandémia elmúlt másfél évének tapasztalatai is megerősítettek, hogy minden vállalkozás digitalizálható, minden KKV számára fejlődési, előrelépési lehetőséget biztosítanak a digitális megoldások. A járvánnyal kapcsolatos korlátozások idején az is kiderült, hogy ha megfelelő szintű a digitalizáció, akkor még a karantén is könnyebben átvészelhető, és sem a hely, sem a távolság nem lehet az üzleti sikeresség gátja. Új, kedvezményes digitális ajánlatunkkal abban szeretnénk segíteni, hogy a hatékonyságnövelő online eszközök mindenki számára elérhetőek legyenek, és hogy se az anyagiak, se a használatra vonatkozó ismeretek ne jelentsenek akadályt egyetlen KKV számára sem” fogalmazott Iski István, a Telekom Soho-SMB területének igazgatója.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Az európaiak fele aggódik csak a kiberbiztonság miatt

Az európai uniós állampolgárok mindössze 56 százaléka jelezte az Eurobarométer felmérésében, hogy aggódik a kibertámadások és kiberbűnözés miatt. A megkérdezettek 80 százaléka szerint a digitális eszközök használata ugyanannyi előnnyel jár, mint hátránnyal. Az Európai Unió...

Kétszázezer csomagot kézbesített a Sameday

A Black Friday kampány idén is hatalmas sikereket hozott az e-kereskedelem piaci szereplői számára. A magyar vásárlók rekord mennyiségű online rendelés leadásával használták ki a kampány miatti leárazások előnyeit, amit a Sameday csomagküldő szolgálat...

Listázzák a cégek a koronavírusos dolgozókat

A COVID-19 miatti technológiai átállás kapcsán egyre több kibertámadás éri a vállalatokat, miközben az IT-biztonság mellett az adatvédelem és a munkavállalók egészségi állapotának nyomon követése is kiemelt jelentőségű területté vált. Mára a cégek több...

Kiváló fogyasztói márka lett a Dressa

Évek óta az látszik, hogy a magyar fogyasztók egyre szívesebben vásárolnak hazai termékeket. Ezt a tendenciát hivatott erősíteni a MagyarBrands program is, amely díj idei kitüntetettjei között immár a száz százalékban magyar tulajdonú Dressa...

Az eMAGról beszéltek legtöbben a neten

Novemberben több mint 27 ezer bejegyzés született a magyar internetezők körében a Black Friday-ről, ezek az online tartalmak 48 milliós elérést generáltak az akciós időszak alatt. A SentiOne november 1-30-ig vizsgálta meg a hazai...

Rácáfolt a chiphiányra a Black Friday

Nem éreztette hatását az elektronikai eszközökhöz nélkülözhetetlen félvezető alkatrészek hiánya a MediaMarkt Black November akciósorozatának eredményein. 2021 akciós időszakának forgalma több mint 10 százalékkal múlta fölül az előző évit. Az idei slágertermék a nagyértékű...

Folyamatosan támadják a vállalkozásokat

A mikro-, kis- és középvállalkozások felét érte már támadás az interneten. Leginkább adathalász levelekkel bombázták őket, de nagyjából minden nyolcadik cégnek törték már fel weboldalát, közösségi média felületét vagy próbálkoztak meg ezzel. Legnagyobb veszélyben...

Harminc milliárd fölött költ tartalomra a Disney

Jövőre jelentősen megnöveli a tartalomra szánt költségvetését a Disney, a társaság majdnem kétszer annyit költ majd, mint legnagyobb riválisa, a Netflix. A vállalat célja, hogy erősítse pozícióját a streaming piacon, és az előrejelzések szerint...

Változásokat jelentett be az LG

Az LG Electronics (LG) bejelentette, hogy William Cho stratégiai igazgatói posztja mellett december 1-jétől a vezérigazgatói teendőket is átveszi. Cho 2019 óta a vállalat legfőbb stratégája, korábban az LG North America elnökeként hat évig...

Díjazták a K&H információbiztonsági csapatát

A digitális forradalom közepette a korábbinál is nagyobb hangsúlyt kap a biztonságos bankolás, amit a K&H információbiztonsági csapata által működtetett robosztus informatikai rendszer biztosít az ügyfeleknek. A K&H most kiemelkedő elismerésben részesült, elnyerte ugyanis...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

X-Faktor 2021

Ismét behúzott egy hetet az X-Faktor

Az RTL Klub tehetségkutatója bizonyult a múlt hét legnézettebb műsorának. Bőven a csatornaátlag felett hozott a TV2-n a Farm VIP. Bekerült a tíz legnézettebb műsor közé a vasárnapi Forma-1 futam is. Az elmúlt héten az...

Az európaiak fele aggódik csak a kiberbiztonság miatt

Az európai uniós állampolgárok mindössze 56 százaléka jelezte az Eurobarométer felmérésében, hogy aggódik a kibertámadások és kiberbűnözés miatt. A megkérdezettek 80 százaléka szerint a digitális eszközök használata ugyanannyi előnnyel jár, mint hátránnyal. Az Európai Unió...

Kétszázezer csomagot kézbesített a Sameday

A Black Friday kampány idén is hatalmas sikereket hozott az e-kereskedelem piaci szereplői számára. A magyar vásárlók rekord mennyiségű online rendelés leadásával használták ki a kampány miatti leárazások előnyeit, amit a Sameday csomagküldő szolgálat...

Listázzák a cégek a koronavírusos dolgozókat

A COVID-19 miatti technológiai átállás kapcsán egyre több kibertámadás éri a vállalatokat, miközben az IT-biztonság mellett az adatvédelem és a munkavállalók egészségi állapotának nyomon követése is kiemelt jelentőségű területté vált. Mára a cégek több...

Kiváló fogyasztói márka lett a Dressa

Évek óta az látszik, hogy a magyar fogyasztók egyre szívesebben vásárolnak hazai termékeket. Ezt a tendenciát hivatott erősíteni a MagyarBrands program is, amely díj idei kitüntetettjei között immár a száz százalékban magyar tulajdonú Dressa...
- Hirdetés -

CMO

Már létező folyamatokat erősített fel a COVID

Hunyady Beatrix Euronics, marketingigazgató Az év vége kiemelt időszak a kereskedelemben, milyen kampánnyal készül az Euronics? A november-december értékesítés szempontjából az év 2 legfontosabb hónapja a műszaki kereskedelemben, a tavalyi évben a teljes céges árbevételünk közel 30...

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Zöld Bank Díjat nyert az MKB

A Magyar Bankholding csoport tagja, az MKB Bank kapta az MNB 2021-es Zöld Bank Díját. A jegybank a Zöld Pénzügyek Díjakat az ökológiai lábnyom csökkentéséért legtöbbet tevő hitelintézeti, befektetési és biztosítási intézményeknek osztja ki...

Elismerték a Coop energiatudatosságát

A 2018-2019-2020-as évek után idén ismét Energiatudatos Vállalat védjeggyel ismerték el a Coop Gazdasági Csoport fejlesztéseit. A kitüntető címet a köztársasági elnök által fővédnökölt, az Országgyűlés Nemzeti Fenntartható Fejlődési Tanácsa által védnökölt, a Magyar...

Zöld díjat söpört be az Erste

Az Erste Alapkezelő Zrt. nyerte el 2021-ben a Zöld Befektetési Alapkezelő elismerést a Magyar Nemzeti Banktól. A jegybank két éve hirdette meg először a Zöld Pénzügyek Díjat, amelyben a legzöldebben működő pénzügyi intézményeket ismeri...

DATA