- Hirdetés -

Válságban is megkerülhetetlen lesz a marketing

|

- Hirdetés -

Exkluzív körülmények között, széleskörű programmal szervezték meg az idei Marketing Summitot a Várkert Bazárban, ahol soha ennyi szakember nem gyűlt még össze a rendezvény több mint 30 éves fennállása alatt. A nagyszabású üzleti és szakmai esemény lehetőséget teremtett arra, hogy a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) és a partnerei, valamint a teljes szakmai közösség együttesen álljon ki a marketing értékteremtő szerepei mellett, hiszen a marketing nélkülözhetetlen a gazdasági, társadalmi és környezeti kihívások kezelésében.

Különösen változékony időket élük, hiszen alig egy éve még a járvány utóhatásai és az újrakezdés foglalkoztatott mindannyiunkat, idén ugyanakkor már más jellegű kihívásokkal kell szembenéznünk: a rohamosan emelkedő energiaárak és költségek, a megszorítások, a világpolitikai helyzet sajnos már most érezteti hatását. A marketing egyik legnagyobb kihívása ma az, hogy az üzleti és politikai döntéshozókon túl, a fogyasztók és a társadalom széles rétegei is megértsék szakmánk szerepét és erejét – mondja Hinora Ferenc, az MMSZ elnöke.

„Szakmai közösségünk mindig is elkötelezett volt a marketing értékteremtő képességének hirdetésében, és határozott felelősségének érzi, hogy megmutassa azt, hogy a marketing szemléletével és széleskörű eszközrendszerével életképes válaszokat képes adni a gazdasági, társadalmi és környezeti kihívásokra. A legtöbben eszközoldalról közelítenek a marketinghez, mi ugyanakkor azt gondoljuk, hogy ma már nem elegendő önmagában a marketing eszközeivel foglalkozni, hanem közvetlenül az üzletet érintő kérdéseken túl, sokkal jobban meg kell értenünk a bennünket körülvevő társadalmi és környezeti hatásokat is, hiszen a marketing minden eddiginél kiemeltebb szerepet játszik a fenntartható, körforgásos gazdaság katalizálása, valamint a fogyasztói tudatosság fejlesztése és a környezettudatos innovációk ösztönzése területén is. Ez a személetformálás a marketingszakma olyan kiemelt közös ügye, amely köré számos partner gyűlt össze” – emeli ki Bánhegyi Zsófia, az MMSZ elnökségi tagja, illetve a Marketing Summit főtámogatójának képviselője.

A Várkert Bazárban megrendezett idei Marketing Summit két nagy színpadján, a „Misszió-Vízió by Szerencsejáték Zrt.” arénában és a „Tudástranszfer by Rossmann” arénában reggeltől estig folyamatosan zajlottak a tartalmas üzleti és szakmai programok, sőt a színpadi eseményekkel párhuzamosan a „Summit Live by Lounge Group” videóinterjúkat kínáló platformon is hasznos tartalmakat követhettek az érdeklődők. A nívós üzleti és szakmai programokon túl idén is számos elismerést adtak át az eseményen: az MMSZ Tonk Emilről elnevezett Életműdíját ezúttal Dr. Fazekas Ildikó, az Önszabályozó Reklámszervezet igazgatója kapta, a TOP50 legfontosabb marketingvezető rangsorában idén Szabó Béla Attila (Magyar Telekom), Bánhegyi Zsófia (Szerencsejáték Zrt.), valamint Juhász Péter Tibor (Vodafone Magyarország) vehették át az első díjakat, Városmarketing Gyémánt Díjban részesült Nyíregyháza (Marketing fővárosa 2022), Szabolcs-Szatmár-Bereg megye (Marketingaktív megye 2022), és Vásárosnamény (Kisvárosi első 2022), valamint idén először ismerték el Magyarország top márkamenedzsereit, így Signature 40 díjat vehetett át Barna Péter (Magyar Telekom), Salem Dániel (Heineken Hungária Zrt.), valamint Bölöni Olga (Yettel Magyarország Zrt.) is.

A konferencia a hazai marketing, kommunikációs és üzleti döntéshozók körének meghatározó eseménye volt idén is. A nagyszabású rendezvény több mint 110 színpadi szereplője, valamint 1000-nél is több személyes résztvevője egyként zárt össze a marketing szakma közös ügye mellett: a szakma közössége támogatásával és részvételével büszkén hirdette azt, hogy a marketing üzletre, társadalomra és a környezetre is nyitott szemlélete, valamint széleskörű eszközrendszere segítségével ebből a kihívásokkal teli időszakból is megerősödve kerülhetünk ki.

„Szeptember 26-tól díjmentesen tesszük visszanézhetővé az idei Marketing Summiton elhangzott előadásokat és kerekasztal-beszélgetéseket a „Summit Play by Mastercard” videós platformon keresztül annak érdekében, hogy a közös szakmai ügy üzenete és az azt támogató információk és marketingeszközök még szélesebb rétegekhez eljussanak” – jelezte Hinora Ferenc, az MMSZ elnöke.

A Marketing Summit Hungary főszervezője a Magyar Marketing Szövetség, társszervezői a Positive Adamsky reklámügynökségi csoport, valamint a Marketing & Media szaklap. Mindhárom szervező elkötelezett a marketing szerepeinek bemutatásában, a marketing- és üzleti tevékenységet végzők szakmai támogatásában, valamint a helyes gyakorlatok fejlesztésében és terjesztésében.

 

(A képen: alsó sor balról jobbra: Varga Anita (Rossmann), Szalóky Tóth Judit (The Coca-Cola Company), Póda Tamás (SYNLAB), Horváth Andrea (Progress Étteremhálózat Kft. ), Hidvégi Krisztina (Lounge Group), második sor balról jobbra: Ritter Tamás (Marketing&Media), Hinora Ferenc (Positive Adamsky), van der Wildt Nikolett (Szentkirályi Magyarország), Bujáki Zsolt (Porsche Hungaria), Metykó Tibor (KÉSZ Group), felső sor balról jobbra: Kovács András Péter (Magyar Telekom), Fazakas F. János (Visual Europe Group), Szabó Béla Attila (Magyar Telekom), Izsák Miklós (JCDecaux), Katona Norbert (MMSZ))

 

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ennyit lehet alkudni a belvárosi ingatlanpiacon

Az alku az ingatlanpiacon egy általános és elterjedt gyakorlat, szinte kötelező. Az alku az a folyamat, amelynek során a vevő és az eladó egyezségre jutnak az ingatlan vételárában vagy más feltételekben. Az ár alkuképes...

Zseniális találmányok a Nat Geo sorozatában

Morzsaporszívó, babatápszer, láthatatlan fogszabályzó. Ma már hétköznapinak számító eszközök, melyekről nem is gondolnánk, hogy a világ legnagyobb űrügynöksége, a NASA áll kifejlesztésük mögött. A National Geographic összegyűjtött 10 olyan forradalmi találmányt, melyet a kezdetekben...

Beteg gyermekeknek segíthetnek a Kifli vásárlói

Összefogott a Dziugas Magyarország és a kifli.hu, hogy az eladott termékekkel a Heim Pál Gyermekkórház Fejlesztéséért Alapítványt segítsék.A Dziugas Magyarország a társadalmi felelősségvállalás jegyében akciót hirdet, amelynek keretében az összes, a kifli.hu-n eladott terméke...

Hirdetési szolgáltatást indított a Wolt

A Wolt technológiai vállalat bejelentette saját hirdetési szolgáltatásának, a Wolt Adsnak az elindítását, hogy partnerei növekedését és láthatóságát felgyorsítsa. A sikeres béta-időszakot követően a vállalat most azt tervezi, hogy a hirdetési szolgáltatását kiterjeszti mind...

Még mindig sötéten látják a jövőt a vállalkozások

A K&H kkv bizalmi index tavaly év végén látott reményteli javulása az idei első negyedévben ismét megtorpant: 4 pontos csökkenéssel -10 ponton áll a mutató, ami így már közel két éve a negatív tartományban...

Új innovációk a klímavédelem érdekében

A mérnöki és működési adatokat integráló új platform, a háztartási energiamenedzsmentet új szintre emelő vezérlőegység, az elektromos autózás terjedését támogató töltők és szoftver – többek között ezeket az újdonságokat jelentette be a Párizsban rendezett...

Új ízzel várja a nyarat a Dreher

Már kapható a boltokban az alkoholmentes Dreher 24 legújabb, frissítő málna ízű variánsa. A termék nem csak ízesítésében új, de a portfólió többi termékével összevetve alacsony a kalóriatartalma. Az alkoholmentes sörök, legyen szó akár...

Megvan a legjobb zöld családi autó

Az Év Magyar Autója verseny ünnepélyes díjátadójára a Budapest Automotive Summit rendezvényen került sor 2024. április 11-én, melyen az MG két elektromos modellje is kategóriagyőztesként végzett. Az évenkénti megmérettetésre 21 márka összesen 39 autót...
Házasság első látásra

Atombombája van a TV2-nek

Jó nézettséggel kezdett a Házasság első látásra és azóta hétről hétre tovább erősödött. A TV2 házasságos műsora masszív, rég nem látott előnnyel végzett a heti műsoros toplista élén. Az RTL a múlt hét kapcsán...

Új közvetlen járat indul Budapestről

Június 27-től a China Southern Airlines heti négyszer közlekedő járatot indít Kantonba, ezzel idén nyártól már heti 17 járat érhető el Kína és Budapest között. Az új járat amellett, hogy kiváló csatlakozást biztosít Délkelet-Ázsia...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Megszüntetné a nemek közötti bérszakadékot az EU

A bérek átláthatóságáról szóló európai uniós irányelv hamarosan részletes jelentésre kötelezi a közép- és nagyvállalatokat a női és a férfi dolgozóik fizetéséről. Az Európai Bizottság döntése értelmében a kikért adatok alapján akár bírósági pert...

Ennyit lehet alkudni a belvárosi ingatlanpiacon

Az alku az ingatlanpiacon egy általános és elterjedt gyakorlat, szinte kötelező. Az alku az a folyamat, amelynek során a vevő és az eladó egyezségre jutnak az ingatlan vételárában vagy más feltételekben. Az ár alkuképes...

Zseniális találmányok a Nat Geo sorozatában

Morzsaporszívó, babatápszer, láthatatlan fogszabályzó. Ma már hétköznapinak számító eszközök, melyekről nem is gondolnánk, hogy a világ legnagyobb űrügynöksége, a NASA áll kifejlesztésük mögött. A National Geographic összegyűjtött 10 olyan forradalmi találmányt, melyet a kezdetekben...

Beteg gyermekeknek segíthetnek a Kifli vásárlói

Összefogott a Dziugas Magyarország és a kifli.hu, hogy az eladott termékekkel a Heim Pál Gyermekkórház Fejlesztéséért Alapítványt segítsék.A Dziugas Magyarország a társadalmi felelősségvállalás jegyében akciót hirdet, amelynek keretében az összes, a kifli.hu-n eladott terméke...

Hirdetési szolgáltatást indított a Wolt

A Wolt technológiai vállalat bejelentette saját hirdetési szolgáltatásának, a Wolt Adsnak az elindítását, hogy partnerei növekedését és láthatóságát felgyorsítsa. A sikeres béta-időszakot követően a vállalat most azt tervezi, hogy a hirdetési szolgáltatását kiterjeszti mind...

Don't Miss

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...

Lakatos Zsófia: Soha nem bántam meg, hogy édesanyákat alkalmaztam

Hosszú távon nem lehet sikeres az a cég, amely elveszíti a női energiát és attitűdöt - véli Lakatos Zsófia. Az Emerald PR tulajdonos-ügyvezetője a Marketing&Media magazinnak adott interjúban beszélt arról, hogy mekkora kihívást jelent...

Liptay Gabriella: Nem érdemes „csak” karrierben gondolkozni

Talán nem is érdemes „csak” karrierben gondolkozni, sokkal inkább a kiegyensúlyozott, értelmes célok által meghatározott felelős élet vagy életvezetés lehet a megoldás – véli Liptay Gabriella. A KPMG in Hungary marketing- és kommunikációs igazgatója...

Elképesztő energiákat kell mozgósítanom – interjú Hámori Barbarával

Hiszek abban, hogy férfiak és nők együtt és közösen tudják a legtöbbet kihozni egy adott projektből, ahogy nekünk is szükségünk van az ő férfi energiáikra, másképp gondolkodásukra, úgy nélkülünk nők nélkül egyenesen megállna az...

Csobot Adél: Boldogan forgatnék egy jó napi sorozatban

Amit leginkább a szemem előtt tartok, hogy mindig önazonos legyek – vallja az influenszerkedés kapcsán Csobot Adél. Az mmonline.hu-nak adott interjúban a tavalyi évből a Sztárbox műsorvezetését és egy autentikus tangó-estben való közreműködését emelte...