- Hirdetés -

Változás a határokon átívelő és az utazással kapcsolatos fizetés terén

|

- Hirdetés -

Olyan innovatív, utazással kapcsolatos, a digitális fizetéseket előnyben részesítő megoldások válnak elérhetővé a Visa ügyfelei és partnerei számára, mint a többdevizás pénztárca és a valutaárfolyamok valós idejű értesítései. A Visa Inc. és a Currencycloud megállapodása elősegíti a határokon átívelő és az utazással kapcsolatos fizetések további innovációját.

A Visa ügyfeleinek, banki- és FinTech partnereinek mostantól lehetősége nyílik a Currencycloud felhőalapú fizetési platformjának használatára, amely az ügyfeleknek olyan szolgáltatásokat nyújt, mint a többdevizás pénztárca és a valutaárfolyamok valós idejű értesítései. A Visa számlabirtokosok könnyebben boldogulnak külföldi utazásaik során, köszönhetően pénzügyeik nagyobb átláthatóságának és kontrolljának.

“Manapság minden ötödik fizetés határon átnyúló tranzakció, függetlenül attól, hogy a fogyasztó nemzetközi úton tartózkodik vagy egy nemzetközi eladótól vásárol online” – mondta Charlotte Hogg, a Visa Európáért felelős vezérigazgatója. “Célunk, hogy továbbra is segítsük ügyfeleinket a gyors, egyszerű és kényelmes határokon átnyúló fizetések iránti növekvő igények kielégítésében, és megkönnyítsük a Visa kártyatulajdonosok számára pénzügyeik kezelését utazás közben. Együttműködésünk a Currencycloud-val pontosan ezt teszi lehetővé ügyfeleinknek, azáltal, hogy olyan innovatív, versenyképes, digitális fizetéseket előnyben részesítő megoldásokat kínálunk, amelyek az ügyfeleknek és a kártyatulajdonosoknak nagyobb kontrollt nyújtanak digitális fizetéseik felett otthon és külföldön egyaránt.”

„A Currencycloud célja, hogy megszüntesse a nemzetközi fizetések bonyolultságát” – tette hozzá Mike Laven a Currencycloud vezérigazgatója. „A bankokon egyre nagyobb a nyomás, hogy jobb felhasználói élményt nyújtsanak az egyre összekapcsolódóbb világban, a Visával való partnerségünk pedig lehetővé teszi számunkra, hogy ezt magas szinten teljesítsük. Vezető alkalmazásprogramozási interfészeink (API) biztosítják a nemzetközi tranzakciók ellenőrizhetőségét és átláthatóságát. Ezt az értéket kombinálva a Visa elérésével egy jobb külföldi fizetési élményt teszünk lehetővé a fogyasztók új generációi számára.”

A nemzetközi fizetések piaca továbbra is növekszik, 2020-ra a határokon átívelő e-kereskedelem várhatóan 900 milliárd USD-t fog elérni, ami a globális e-kereskedelmi piac több mint egyötödét teszi ki. A Visa és a Currencycloud együttműködése azokra a megoldásokra fókuszál, amelyek megszüntetik azokat az akadályokat, hogy a fogyasztók hogyan, hol és mikor fizethetnek külföldön, vagyis teljes nyugalomban használhatják Visa kártyájukat bármikor.

Az együttműködés elsődleges célja, hogy a Currencycloud fejlesztőbarát platformja rendelkezésre álljon és lehetővé tegye az utazáshoz szükséges deviza előre megvásárlását,

és a devizaárfolyamok valós idejű értesítését, amennyiben a kártyatulajdonos külföldön használja Visa kártyáját.

Ez a Visa legújabb partnersége a pénzforgalmi ökoszisztéma egyik innovátorával. A Visa, mint globális fizetési technológiákat szolgáltató vállalat, nagyra tart mindenfajta technológiát, különösen azokat, amelyek a Visa ügyfelei és azok fogyasztói számára potenciálisan képesek a digitális fizetések előmozdítására. A Visa a közelmúltban együttműködést kötött többek között a Minna, a Bankable, Klarna és a solarisBank vállalatokkal.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Tovább erősíti télisport-kínálatát a Discovery Sports

A Discovery Sports ötven országra kötött hosszú távú megállapodást a Nemzetközi Síszövetség eseményeinek közvetítésére. A sportág rajongói élő és on-demand közvetítéseken keresztül láthatják a sí világkupákat, az alpesi és északi sívilágbajnokságokat, illetve snowboard, freestyle...

Idén többet költöttünk okosmobilokra

Augusztus-szeptember időszakban az okostelefonokra költött összeg megduplázódott a tavalyi év azonos időszakához képest – számol be a MediaMarkt műszaki áruházlánc – a vásárlási láz október elejére sem csillapodott. Úgy látszik, egy-egy kiszemelt telefon már...

Egyre egészségesebbek a Lidl saját márkás termékei

A Lidl Magyarország felelős vállalatként a magyar vásárlók egészséges táplálkozásának támogatása céljából három évvel ezelőtt indította el só- és cukoroptimalizálási programját, mely során célul tűzte ki, hogy saját márkás termékeiben 2025-ig átlagosan 20 százalékkal...

Már okosmobillal tervezik a divatmárkák árucikkeit

A technológia fejlődése az élet minden területére, így a kreatív iparágakra és a divatra is hatással van. A tű és a szövőszék feltalálásától hosszú út vezetett a 3D nyomtatással alkotott kreációkig, a jelentős fejlesztések...

Elindult a V4 Startup Force őszi szemesztere

A Design Terminal startup ösztöndíjprogramjának aktuális szemeszterében négy csapatnak van lehetősége nagyvállalatokkal üzleti kapcsolatot építeni, ezáltal pedig a visegrádi országok felé terjeszkedni vállalkozásukkal. A virtuális valóság segíthet a stroke-on átesett emberek rehabilitációjában. Otthon és...

Usain Bolttal kampányol az Epson

Az Epson bejelentette, hogy partnerséget kötött Usain Bolttal, a világ leggyorsabb emberével. A nyolcszoros olimpiai aranyérmes, és minden idők legnagyobb sprinterének tartott Usain lesz az arca az Epson patronmentes EcoTank nyomtatóit népszerűsítő, nagyszabású kampányának,...

A sport podcastok hozzák a legtöbb hirdetést

Egyre népszerűbbek világszerte és itthon is a podcastok és ennek megfelelően a hirdetők is kezdik felfedezni maguknak ezt a csatornát. Az Omny Studio most közzétett elemzése szerint a programozott hirdetésekből a sport témájú podcastok...

Genfben lesz az HBO új magyar sorozatának premierje

A november 5-14. között megrendezendő A-kategóriás Genfi Nemzetközi Filmfesztiválon lesz november 7-én az HBO A besúgó című új sorozatának a világpremierje. A nyolc részes sorozat története 1985-ben játszódik és a politikai változások küszöbén álló...

Tovább fejlesztik a Coca-Cola innovatív papírpalackját

A The Coca-Cola Company a dán Paper Bottle Company (Paboco) startuppal összefogva alkotta meg az üdítőitalok egészen újszerű csomagolását; a papírpalack prototípusát. Az első nagyobb mennyiségben legyártott kísérleti csomagolást a hazai fogyasztók próbálhatták ki...

A nők állnak a fenntarthatósági forradalom élén

Tudjuk, hogy szükséges, látjuk, hogy megéri, mégis hosszú út áll még előttünk, amíg a fenntartható fejlődési gyakorlatok a mindennapjaink részévé válnak – derül ki a fenntarthatóságot környezeti, társadalmi és gazdasági összefüggéseiben vizsgáló „Bayer Barometer”...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A BMW-vel zöldül a Coldplay világkörüli turnéja

A BMW és a Coldplay együttműködése új szintre lép: miután a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének ütemére ünnepelte világpremierjét, majd a Müncheni Nemzetközi Autószalonon a Coldplay...

Tovább erősíti télisport-kínálatát a Discovery Sports

A Discovery Sports ötven országra kötött hosszú távú megállapodást a Nemzetközi Síszövetség eseményeinek közvetítésére. A sportág rajongói élő és on-demand közvetítéseken keresztül láthatják a sí világkupákat, az alpesi és északi sívilágbajnokságokat, illetve snowboard, freestyle...

Idén többet költöttünk okosmobilokra

Augusztus-szeptember időszakban az okostelefonokra költött összeg megduplázódott a tavalyi év azonos időszakához képest – számol be a MediaMarkt műszaki áruházlánc – a vásárlási láz október elejére sem csillapodott. Úgy látszik, egy-egy kiszemelt telefon már...

Egyre egészségesebbek a Lidl saját márkás termékei

A Lidl Magyarország felelős vállalatként a magyar vásárlók egészséges táplálkozásának támogatása céljából három évvel ezelőtt indította el só- és cukoroptimalizálási programját, mely során célul tűzte ki, hogy saját márkás termékeiben 2025-ig átlagosan 20 százalékkal...

Már okosmobillal tervezik a divatmárkák árucikkeit

A technológia fejlődése az élet minden területére, így a kreatív iparágakra és a divatra is hatással van. A tű és a szövőszék feltalálásától hosszú út vezetett a 3D nyomtatással alkotott kreációkig, a jelentős fejlesztések...
- Hirdetés -

CMO

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...

Készen állás és újratervezés

Nagy Zoltán Péter OTP Bank, marketing- és kommunikációs igazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Arra, hogy a marketing- és kommunikációs csapat, beleértve a lead ügynökségünket is, sikerrel tudott alkalmazkodni a megváltozott helyzethez. - Van...

A releváns megoldásokban hiszek

Liptay GabriellaKPMG, marketing- és kommunikációs igazgató- Mi az a 3 dolog, amit ajánlana egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva?- Legyen és maradjon kíváncsi, legyen „mindenevő”, olvasson és...

Szeretnénk emlékezetes és jó kampányokat

Mérő Adám Coca-Cola, consumer & shopper connection director - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Mind szervezetileg, mind szakmailag, mind személyesen „megerősödve” kerültünk ki a pandémiás helyzetből. Büszke vagyok arra, hogy az európai régió egészére...

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A BMW-vel zöldül a Coldplay világkörüli turnéja

A BMW és a Coldplay együttműködése új szintre lép: miután a BMW iX és a BMW i4 az együttes vadonatúj, Higher Power című slágerének ütemére ünnepelte világpremierjét, majd a Müncheni Nemzetközi Autószalonon a Coldplay...

Tovább fejlesztik a Coca-Cola innovatív papírpalackját

A The Coca-Cola Company a dán Paper Bottle Company (Paboco) startuppal összefogva alkotta meg az üdítőitalok egészen újszerű csomagolását; a papírpalack prototípusát. Az első nagyobb mennyiségben legyártott kísérleti csomagolást a hazai fogyasztók próbálhatták ki...

A nők állnak a fenntarthatósági forradalom élén

Tudjuk, hogy szükséges, látjuk, hogy megéri, mégis hosszú út áll még előttünk, amíg a fenntartható fejlődési gyakorlatok a mindennapjaink részévé válnak – derül ki a fenntarthatóságot környezeti, társadalmi és gazdasági összefüggéseiben vizsgáló „Bayer Barometer”...

DATA