Idén ünnepli 15. születésnapját az interaktív ügynökség, amely új szervezettel és vezetőkkel indult neki 2017-nek.
2017-től új szervezeti struktúrában folytatja működését a neo. Az ügynökség három szakmai területbe (business unitba) szervezte tevékenységeit, amelyek munkáját üzlettámogató egységek (marketing, tudásmenedzsment, HR, operáció, kontrolling) segítik.
A három szakmai terület élére új vezetők érkeztek. A paid media business unitot Cieklinski Melinda, a social media csapatot Novák Ferenc, míg az integrált kampányokért felelő egységet Marosi Balázs irányítja.
„Az átalakulási folyamat 2016 elején kezdődött, így most egy jelentős mérföldkőhöz érkeztünk. Szimbolikus, hogy éppen idén ünnepeljük a 15. születésnapunkat, de – ahogyan a változásokból is látható – nem hátra, hanem előre tekintünk. Az új vezetők tapasztalt, motivált szakemberek, a támogatásukkal sokkal jobb esélyekkel tudunk nemcsak piacon maradni, hanem a piac előtt járni. 2017-ben nem kevés újdonsággal készülünk. A januári Enter!Digital képzésünk után egy megújult, kibővített Digitális Média Tények Könyvével jelentkezünk, és bővül az általunk rendezett e-kereskedelmi akciós nagy napok köre is. És még folytathatnám…” – mondta Soós Gergely, a neo ügyvezetője és alapító-tulajdonosa.