Új vezető érkezik a BMW Németország értékesítésért és marketingért felelős részlegére, a BMW M GmbH igazgatótanácsa pedig új elnököt kap.
2018. október 1-jétől Sebastian Mackensen ül be a BMW Németország értékesítésért és marketingért felelős részlegének vezetői székébe. Elődje, Peter van Binsbergen, aki 2015 óta vezeti a BMW Group harmadik legnagyobb piacának értékesítési- és marketingtevékenységeit, októbertől a müncheni központú vállalatcsoport vevőszolgálati részlegének globális vezetőjeként dolgozik tovább. Sebastian Mackensen 2013-tól a MINI globális értékesítési- és marketingvezetői feladatait látta el, majd 2015-ben a brit prémiummárka igazgatójává nevezték ki. Utódját egy későbbi időpontban jelenti be a gyártó.
2018. október 1-jétől a BMW M GmbH háza táján is változás lép életbe, a nagyteljesítményű sportautókat gyártó divízió igazgatótanácsának elnöki székét ugyanis Markus Flasch foglalja el. Az osztrák szakember Franciscus van Meel-től veszi át tisztségét, aki a BMW Group járműfejlesztési részlegének abszolút vezetőjeként tevékenykedik tovább. Markus Flasch, aki nagy motorsport-rajongó hírében áll, legutóbb vezetőként felügyelte az új BMW 8-as sorozat tömegtermelés előtti fejlesztési munkálatait, előtte pedig a BMW Group luxuskategóriájú modelljeinek minőségellenőrzési folyamataiért felelt.