- Hirdetés -

Változások a Coca-Cola hazai leányvállalatánál

|

A nyugat-európai és közép-kelet-európai üzleti régiók összevonása után új szervezeti egységgel és két új tapasztalt vezetővel erősít a The Coca-Cola Company magyarországi leányvállalata. Varga-Nagy Eszter, aki korábban az IKEA magyarországi kommunikációjában töltött be jelentős szerepet több, mint egy évtizedig, kommunikációs vezetőként csatlakozott júniusban a Coca-Cola-hoz míg Szalóky Tóth Judit több, mint húsz év hazai és nemzetközi vezetői pozíciókban szerzett FMCG iparági tapasztalattal július közepétől a Coca-Cola vállalati kapcsolatok vezetője lesz.

Varga-Nagy Eszter. Eszter több mint 15 éves vállalati és marketingkommunikációs tapasztalattal rendelkezik, melynek legnagyobb részét kereskedelmi területen szerezte. Több mint egy évtizedet töltött az IKEA-nál, ahol különböző szerepeket töltött be a belső kommunikációtól kezdve a külső és vállalati kommunikációig. 2013 óta felelt a magyar PR területért, majd a teljes magyar kommunikációs csapat vezetéséért, illetve közreműködött a cseh, magyar és szlovák regionális stratégiai tervezésben.

Ezt megelőzően a Tesco Magyarország belső kommunikációs vezetője volt, illetve a közigazgatásban is szerzett tapasztalatokat helyi és országos szinten egyaránt. Üzleti menedzsment szakon végzett a Nemzetközi Üzleti Főiskolán, majd a franciaországi Le Mans egyetemen szerzett külkereskedelmi diplomát. Az emberi jogok határozott szószólójaként az Amnesty International Hungary igazgatóságának is tagja.

Varga-Nagy Eszter elmondta: „Büszke vagyok, hogy csatlakozhattam a Coca-Cola csapatához, hiszen a vállalati kommunikáció területén egyedülálló a márka szakmai és történeti jelentősége. Ezen felül a cég hosszú évek óta elkötelezett a közösségek támogatása és a felelős működés mellett. Ezek a területek számomra személyesen is kiemelt jelentőségűek, és örülök, hogy erősíthetem a Coca-Cola, mint felelős vállalat szerepét Magyarországon.”

Szalóky Tóth Judit húsz éve tölt be vezető pozíciókat meghatározó cégek, többek között az Unilever, a Zwack Unicum, a Nielsen és a Boyden helyi és régiós menedzsmentjében. FMCG karrierjét az Unilevernél kezdte a cég élelmiszer és ital portfóliójának marketingkommunikációs és trade marketing szakembereként, majd a számos ikonikus márkát, így az Unicum mellett a Diageo márkákat is forgalmazó Zwack Unicum Rt. marketing és kommunikációs igazgatója lett.

Ezt követően a kiskereskedelmi üzleti tanácsadás területén piacvezető Nielsen magyarországi ügyvezető pozícióját töltötte be, szorosan együttműködve az FMCG szektor gyártói és kereskedelmi szereplőivel, valamint az iparág meghatározó szervezeteivel. Karrierje következő állomásaként Judit a Nielsen régiós menedzsmentjének tagjaként a kelet- és közép-európai régió marketing és kommunikációs igazgatója lett, szakmai felelőssége kiterjedt a Nielsen televíziós nézettség és kiskereskedelmi mérés területeire egyaránt. Jelen pozícióját megelőzően, a világ egyik elismert, vezető kiválasztással foglalkozó tanácsadó cégének, a Boyden-nek a magyarországi partnere, valamint a cég globális consumer & retail practice group tagja volt.

Judit MBA tanulmányait a Budapesti Corvinus Egyetemen végezte. Rendszeresen publikál, vendégelőadó több felsőoktatási intézményben, aktív kapcsolatot ápol számos meghatározó iparági szervezettel. Az Egyenlítő Alapítvány kuratóriumi tagjaként elkötelezett képviselője a női esélyegyenlőségnek. Szabadidejében nagykövetként és patrónusként több karitatív szervezet munkáját is támogatja.

„Szakmai pályafutásom során mindig elismert és üzletileg meghatározó cégek teljesítményének a növelésén dolgozhattam. Nagy örömömre szolgál, hogy mindazt a vezetői, kommunikációs és iparági tapasztalatot, amit az elmúlt két évtized során szereztem, most a világ egyik legismertebb üdítőipari márkáját és ital portfólióját gyártó és forgalmazó, ikonikus cégénél, a The Coca-Cola Company-nál kamatoztathatom – aktív szerepet vállalva a cég víziójának vállalati kapcsolatokon keresztül történő megvalósításában, legyen szó az emberek, a helyi közösségek vagy a bolygónk életére gyakorolt hosszú távú, fenntartható, pozitív hatásáról.”

Szűcs Judit 2021. április 2-től európai senior brand communication managerként folytatja karrierjét a cégnél, ahova 2018-ban csatlakozott vállalati kapcsolatok, kommunikációs és fenntarthatósági vezetőként. Új pozíciójával pedig az európai országok átfogó, fenntartható és értékvezérelt kommunikációs stratégiájának kidolgozása és a központi márka kampányok kommunikációs támogatása kerül még a szakemberhez.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...