- Hirdetés -

Változások a Ford vezetőségében

|

A Ford Magyarország a Ford globális Ford+ Plan stratégiának megfelelően itthon is átszervezi működését.

A Ford tovább folytatja globális autóipari tevékenységének átalakítását, felgyorsítva ultramodern, elektromos, hálózathoz kapcsolódó járműveinek fejlesztését és széles körű elterjesztését, mindeközben pedig fokozza a vállalat működési teljesítményét, és mérnöki és ipari képességeinek teljes kiaknázására törekszik.

A Ford+ terv lényege, hogy három különálló, de stratégiailag egymásra épülő autóipari üzletág - a Ford Blue és a Ford Model e és Ford Pro - megalakításával elősegítse a növekedést és az értékteremtést, és olyan helyzetbe hozva a Fordot, hogy felülmúlhatja a többi nagy múltú autógyártót és az elektromos járművek piacán jelentkező új vetélytársait is.

A globális átalakulást lekövetve a Ford Magyarország is átalakítja működését.

A Ford Blue és Model e üzletágak vezetésére Károly Róbertet, a Ford személyautókért felelős értékesítési igazgatóját kérte fel a management.

„A Ford Model e a Ford innovációját és növekedését biztosító üzletágunk; a világ legjobb szoftver-, elektromos- és autóipari tehetségeiből álló csapata dolgozik azon, hogy hihetetlenül jó elektromos járműveket és digitális élményeket alkossanak a Ford-vásárlók új generációi számára. A Ford Blue küldetése, hogy még izgalmasabbá tegye a belsőégésű motoros autók üzletágát, megerősítse sikeres és ikonikus járműcsaládjainkat, és – hihetetlen szolgáltatások és élmények révén – tovább fokozza ügyfeleink lojalitását. A Ford Blue lényege, hogy az egy évszázad alatt összegyűlt ipari tudásunkat optimálisan hasznosítsuk a jövő építésében, olyan modelleket élményeket és szolgáltatásokat hozva el a magyar vásárlóknak, mint például az ikonikus Ranger és Raptor pickupokat, az európában idén debütáló Bronco és az örök kedvenc Mustang.” mondta el Károly Róbert a Ford Model e és Ford Blue üzletág magyarországi vezetője.

A jövőben a flotta ügyfelek és haszonjármű értékesítés teljeskörű managementjét a Ford Pro üzletág igazgatójaként Bagyó Dávid látja el.

A Ford Pro üzletág átfogó szolgáltatásokkal javítja az európai haszonjármű és flotta vásárlók produktivitását, szoftverekkel és digitális megoldásokkal segítve a járműflották munkáját.

Ford Pro bevezetése lépésváltást jelent az európai járműflották produktivitása terén, hiszen folyamatosan jelennek majd meg azok az innovatív, digitális megoldások, amelyek javítják a járműflották rendelkezésre állási idejét, és csökkentik az üzemeltetési költségeket.

A Ford Pro egyedülállónak számít a haszonjármű-szektorban, hiszen teljesen integrált, digitális megoldásokkal segít ügyfeleinek flottáik működtetésében, méghozzá páratlan kényelmet és hatékonyságot kínálva, akár dízel- vagy benzinmotoros autókat, akár tisztán elektromos hajtású modelleket üzemeltetnek – sőt még akkor is, ha nem Fordokat használnak.

„Magyarországon a Ford immár zsinórban tizenkettedik éve az első számú márka a haszongépjárművek piacán, és ez szilárd alapot biztosít a Ford Pro célkitűzéséhez. Flotta értékesítési és haszonjármű-csapatunk eddig is arra összpontosított, hogy segítsen felpörgetni ügyfeleink üzletmenetét, és a Ford Pro megjelenése új szintre emelte ezt a törekvésünket,” vélekedett Bagyó Dávid a Ford Pro magyarországi igazgatója.

“A Ford Pro nem pusztán a tisztán elektromos hajtású járművek új generációját kínálja majd, de velük együtt az iparág legjobb digitális szolgáltatásait flotta ügyfeleink számára, így vásárlóink a termelékenység és a növekedés új korszakára számíthatnak.”

A magyar és a cseh piac működését ügyvezető igazgatóként továbbra is Kővágó-Laky Andrea irányítja.

„A Ford+ terv a vállalat legnagyobb átalakulása azóta, hogy Henry Ford megkezdte a T-Model tömeggyártását. Lehetőséget biztosít a növekedésre és az értékteremtésre. Az itthon megalakuló új szervezetet is ennek a stratégiának a szellemében alakítottuk ki, hogy a Ford Blue és a Ford Model e és Ford Pro üzletágak segítségével hatékonyabban tudjuk kiszolgálni itthoni ügyfeleinket, és segítsük az ügyfelek felkészülését az elektromos jövőre.” – mondta el Kővágó-Laky Andrea.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...