- Hirdetés -

Változások a Henkelnél

|

Több mint három évtizede, pontosan 35 éve jelent meg a magyar piacon a Henkel. A vállalat 1987-es piacra lépése óta két magyarországi gyárával kiemelkedő szerepet tölt be a régió ellátásában. Az évforduló egy másik mérföldkövet is hozott magával: a vállalat új székhelyen folytatja a munkát, és történetében először az üzletágak és a különböző funkcionális területek együtt, egy fedél alatt fognak működni. A költözést a cég dolgozói létszámának dinamikus növekedése, a változó munkavállalói igények, a piaci trendek, illetve a vállalat fenntarthatóság melletti elkötelezettsége is indokolta.

 

Több szempontból is fontos mérföldkövet jelent a Henkel Magyarország számára a 2022-es év. A magyar leányvállalat 35 éves jubileumának méltó megkoronázása, hogy régi törekvését megvalósítva a vállalat idén ősztől új helyszínen, a Millennium Gardensben az újonnan megalakult Consumer Brands, illetve az Adhesive Technologies, a Schwarzkopf Professional és a funkcionális területek egy fedél alá integrálásával működik tovább. A Henkel Magyarország Kft. a közép-kelet-európai régió első Henkel-vállalataként jött létre és van jelen 1987 óta Magyarországon. A Henkel két gyárat működtet Magyarországon: a körösladányi Laundry & Home Care gyára a vállalat közép-kelet-európai régiójának egyik legjelentősebb kompetenciaközpontja, ahol mosó- és háztartási tisztítószereket állítanak elő, illetve a 14,7 millió eurós beruházással létrejött környei gyárat, amelyet 2012-ben adták át. Itt multitechnológiai ragasztóanyagok készülnek ipari és lakossági felhasználásra, hazai és export piacra. A Henkel fontos munkáltató is: 715 főt alkalmaz, míg két gyárában 460 munkatársat foglalkoztat.

 

„A Henkel Magyarország az elmúlt 35 évben folyamatosan és dinamikusan fejlődött. Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy a magyar leányvállalat két gyárával együtt továbbra is meghatározó szerepet tölt be a régióban. A fejlődéssel az is együtt jár, hogy a munkatársaink száma is dinamikusan nő. Ez a növekedés, vállalatunk fenntarthatóság iránti elkötelezettsége és a munkaerőpiaci elvárások, trendek indokolják, hogy új székházban folytassuk a munkát, ezzel is támogatva és segítve üzletágaink, funkcionális területeink és a Schwarzkopf Professional Akadémia működését és sikerességét.” – mondta Dr. Fábián Ágnes a Henkel Magyarország ügyvezető igazgatója.

 

A Henkel az eddigi budai bázisát maga mögött hagyva a főváros egyik legfrekventáltabb belvárosi részén található Millennium Gardens irodaházba költözött. A Henkel partnere a magyarországi irodaházprojektben a CBRE nemzetközi kereskedelmi ingatlantanácsadói ügynökség, valamint a TriGranit ingatlanfejlesztő vállalat.

 

„A Henkel-konszern egy családi vállalkozás alapjaira épült. A családi hagyományokhoz hűen, értékeinket generációról generációra adjuk tovább. Új környezetünk igazi modern, inspiráló tér. Közösségi tereink lehetővé teszik, hogy generációk találkozzanak és dolgozzanak együtt projekteken, tapasztalatot cseréljenek, inspirálják egymást elősegítve, hogy új ötletek születhessenek, és jobban megértsük partnereinket, ügyfeleinket” – tette hozzá Gera Csilla, a Henkel Magyarország HR vezetője.

 

A modern irodába való továbblépés gondolata egybecseng a Henkel Magyarország által szervezett From past to future rendezvénysorozattal, amely a fontos mérföldkőhöz való érkezést ünnepli. A régi, Dávid Ferenc utcában található irodaháztól május végén egy nagyszabású, főzéssel egybekötött csapatépítő búcsúpartival köszöntek el, amelyre nem csupán a cég jelenlegi, hanem azok a nyugdíjas kollégák is meghívást kaptak, akik hosszú időt töltöttek a cégnél, méltóképpen lezárva az eltelt három és fél évtizedet. Az esemény különleges díszvendége, Fekete István, a Henkel Magyarország volt ügyvezető igazgatója volt, aki a cég fejlődésére reflektált. A fenntarthatóság a Henkel Magyarország minden tevékenységében tükröződik, így a belső rendezvényeken is. A dolgozók által készített főtt ételt a Budapest Bike Maffia civil szervezet juttatta el a Budapest környéki rászorulóknak.

 

„A Henkel Magyarországnál természetes, hogy másokra is gondolunk. Nagyon örülünk, hogy CSR-ötletünk, miszerint támogatjuk a rászorulókat, különösen egy ilyen nehéz időszakban, amit a világ most él, a Budapest Bike Maffiával való nagyszerű együttműködésnek köszönhetően megvalósulhatott. Szívmelengető volt nézni, ahogy egykori kollégáink felfrissítették a Dávid Ferenc utcában szerzett emlékeket, és sok érdekes történetet hallgathattunk meg. Az esemény összekötötte a régit az újjal és a jótékonysággal. Ez egy példaértékű alkalom volt a múltból a jövőbe vezető utunkon” – tette hozzá Dispiter Dorottya, a rendezvény társszervezője, és a Henkel Magyarország vállalati kommunikációs szakértője.

 

A fenntarthatóság és a CSR-elemek nemcsak a rendezvényen, hanem a vállalat működésében is fontos szerepet játszanak.

 

„Nagy büszkeséggel tölt el, hogy olyan cégnél dolgozhatok, ahol a Fenntarthatóság és a CSR témái évtizedes múltra tekintenek vissza és azóta is folyamatosan nyomon követhetjük fejlődésünket, valamint egyre jelentősebb ráhatásunkat a körkörös gazdaság előmozdítására és a klímavédelemre. Ehhez a Henkel nemcsak globálisan, de helyileg Magyarországon is hozzá tud járulni, mindkét magyar gyárunk 100%-ban megújuló forrásból származó energiafelhasználásával, a Magyarországon forgalomba hozott Social Plastic® csomagolásban lévő termékeinkkel, hazai használt műanyag-gyűjtési promócióinkkal, vagy akár a Henkel Magyarországnál zajló önkéntességi programokkal. Ezek pedig mind-mind hozzátesznek, hogy előkelő helyezéseket érjünk el globális rangsorokban, és Magyarországon számos Fenntarthatósági és CSR elismerést magunkénak tudjunk” – emelte ki Szak Zsuzsanna, a Henkel Magyarország Beauty Care üzletágának igazgatója, aki a jövőben a Consumer Brands üzletág vezetője lesz.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...