- Hirdetés -

Változások a Henkelnél

|

- Hirdetés -

Több mint három évtizede, pontosan 35 éve jelent meg a magyar piacon a Henkel. A vállalat 1987-es piacra lépése óta két magyarországi gyárával kiemelkedő szerepet tölt be a régió ellátásában. Az évforduló egy másik mérföldkövet is hozott magával: a vállalat új székhelyen folytatja a munkát, és történetében először az üzletágak és a különböző funkcionális területek együtt, egy fedél alatt fognak működni. A költözést a cég dolgozói létszámának dinamikus növekedése, a változó munkavállalói igények, a piaci trendek, illetve a vállalat fenntarthatóság melletti elkötelezettsége is indokolta.

 

Több szempontból is fontos mérföldkövet jelent a Henkel Magyarország számára a 2022-es év. A magyar leányvállalat 35 éves jubileumának méltó megkoronázása, hogy régi törekvését megvalósítva a vállalat idén ősztől új helyszínen, a Millennium Gardensben az újonnan megalakult Consumer Brands, illetve az Adhesive Technologies, a Schwarzkopf Professional és a funkcionális területek egy fedél alá integrálásával működik tovább. A Henkel Magyarország Kft. a közép-kelet-európai régió első Henkel-vállalataként jött létre és van jelen 1987 óta Magyarországon. A Henkel két gyárat működtet Magyarországon: a körösladányi Laundry & Home Care gyára a vállalat közép-kelet-európai régiójának egyik legjelentősebb kompetenciaközpontja, ahol mosó- és háztartási tisztítószereket állítanak elő, illetve a 14,7 millió eurós beruházással létrejött környei gyárat, amelyet 2012-ben adták át. Itt multitechnológiai ragasztóanyagok készülnek ipari és lakossági felhasználásra, hazai és export piacra. A Henkel fontos munkáltató is: 715 főt alkalmaz, míg két gyárában 460 munkatársat foglalkoztat.

 

„A Henkel Magyarország az elmúlt 35 évben folyamatosan és dinamikusan fejlődött. Nagyon büszkék vagyunk arra, hogy a magyar leányvállalat két gyárával együtt továbbra is meghatározó szerepet tölt be a régióban. A fejlődéssel az is együtt jár, hogy a munkatársaink száma is dinamikusan nő. Ez a növekedés, vállalatunk fenntarthatóság iránti elkötelezettsége és a munkaerőpiaci elvárások, trendek indokolják, hogy új székházban folytassuk a munkát, ezzel is támogatva és segítve üzletágaink, funkcionális területeink és a Schwarzkopf Professional Akadémia működését és sikerességét.” – mondta Dr. Fábián Ágnes a Henkel Magyarország ügyvezető igazgatója.

 

A Henkel az eddigi budai bázisát maga mögött hagyva a főváros egyik legfrekventáltabb belvárosi részén található Millennium Gardens irodaházba költözött. A Henkel partnere a magyarországi irodaházprojektben a CBRE nemzetközi kereskedelmi ingatlantanácsadói ügynökség, valamint a TriGranit ingatlanfejlesztő vállalat.

 

„A Henkel-konszern egy családi vállalkozás alapjaira épült. A családi hagyományokhoz hűen, értékeinket generációról generációra adjuk tovább. Új környezetünk igazi modern, inspiráló tér. Közösségi tereink lehetővé teszik, hogy generációk találkozzanak és dolgozzanak együtt projekteken, tapasztalatot cseréljenek, inspirálják egymást elősegítve, hogy új ötletek születhessenek, és jobban megértsük partnereinket, ügyfeleinket” – tette hozzá Gera Csilla, a Henkel Magyarország HR vezetője.

 

A modern irodába való továbblépés gondolata egybecseng a Henkel Magyarország által szervezett From past to future rendezvénysorozattal, amely a fontos mérföldkőhöz való érkezést ünnepli. A régi, Dávid Ferenc utcában található irodaháztól május végén egy nagyszabású, főzéssel egybekötött csapatépítő búcsúpartival köszöntek el, amelyre nem csupán a cég jelenlegi, hanem azok a nyugdíjas kollégák is meghívást kaptak, akik hosszú időt töltöttek a cégnél, méltóképpen lezárva az eltelt három és fél évtizedet. Az esemény különleges díszvendége, Fekete István, a Henkel Magyarország volt ügyvezető igazgatója volt, aki a cég fejlődésére reflektált. A fenntarthatóság a Henkel Magyarország minden tevékenységében tükröződik, így a belső rendezvényeken is. A dolgozók által készített főtt ételt a Budapest Bike Maffia civil szervezet juttatta el a Budapest környéki rászorulóknak.

 

„A Henkel Magyarországnál természetes, hogy másokra is gondolunk. Nagyon örülünk, hogy CSR-ötletünk, miszerint támogatjuk a rászorulókat, különösen egy ilyen nehéz időszakban, amit a világ most él, a Budapest Bike Maffiával való nagyszerű együttműködésnek köszönhetően megvalósulhatott. Szívmelengető volt nézni, ahogy egykori kollégáink felfrissítették a Dávid Ferenc utcában szerzett emlékeket, és sok érdekes történetet hallgathattunk meg. Az esemény összekötötte a régit az újjal és a jótékonysággal. Ez egy példaértékű alkalom volt a múltból a jövőbe vezető utunkon” – tette hozzá Dispiter Dorottya, a rendezvény társszervezője, és a Henkel Magyarország vállalati kommunikációs szakértője.

 

A fenntarthatóság és a CSR-elemek nemcsak a rendezvényen, hanem a vállalat működésében is fontos szerepet játszanak.

 

„Nagy büszkeséggel tölt el, hogy olyan cégnél dolgozhatok, ahol a Fenntarthatóság és a CSR témái évtizedes múltra tekintenek vissza és azóta is folyamatosan nyomon követhetjük fejlődésünket, valamint egyre jelentősebb ráhatásunkat a körkörös gazdaság előmozdítására és a klímavédelemre. Ehhez a Henkel nemcsak globálisan, de helyileg Magyarországon is hozzá tud járulni, mindkét magyar gyárunk 100%-ban megújuló forrásból származó energiafelhasználásával, a Magyarországon forgalomba hozott Social Plastic® csomagolásban lévő termékeinkkel, hazai használt műanyag-gyűjtési promócióinkkal, vagy akár a Henkel Magyarországnál zajló önkéntességi programokkal. Ezek pedig mind-mind hozzátesznek, hogy előkelő helyezéseket érjünk el globális rangsorokban, és Magyarországon számos Fenntarthatósági és CSR elismerést magunkénak tudjunk” – emelte ki Szak Zsuzsanna, a Henkel Magyarország Beauty Care üzletágának igazgatója, aki a jövőben a Consumer Brands üzletág vezetője lesz.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Több százmilliós befektetést kapott egy okos vízelemzőt fejlesztő startup

Az automatizáltan működő okos vízelemző műszer fejlesztésével foglalkozó Water MiniLab az MFB Csoporthoz tartozó Hiventures-től és a Kék Bolygó Klímavédelmi Kockázati Tőkealaptól kapott finanszírozást, amely lehetővé teszi a csapat számára az értékesítés és a...

Stresszelünk az ajándékvásárlás miatt

Feltorlódott munka a szabadság előtt, iskolai programok sora, ajándékvadászat, végtelen bevásárlólisták: csak néhány ok, ami miatt sokaknak stresszes a karácsonyi készülődés. A Yettel kutatása szerint amellett, hogy a gazdasági helyzet idén rányomja a bélyegét...

Életet menthetnek az okosórák

Az európai kardiológusok legfrissebb irányelvei szerint az egyik leggyakoribb szívritmuszavar, a pitvarfibrilláció azonosítása az EKG-funkcióval rendelkező okosórákkal új távlatokat nyithat az orvoslásban. A kereskedelmi forgalomban is kapható okoseszközök folyamatosan fejlődő algoritmusai és technológiái hozzájárulhatnak...

Durva meccset nézhetünk élőben

Magyarországon is élőben láthatják a bokszrajongók az idei év egyik szenzációját, a Tyson Fury – Derek Chisora összecsapást. A gálát a NET4+ SPORT streamingszolgáltató közvetíti szombat éjszaka egyenesen a Tottenham Hotspur londoni stadionjából. Minden...

Minden, amit a chatbotokról tudni érdemes

A chatbotok technológiája viszonylag új, viszont ahogy a vállalkozások új lehetőségeket keresnek az emberekkel való online kommunikációra, egyre népszerűbb. Az oktatástól a szórakoztatásig rengeteg különböző szerepben láthatjuk ezeket. A létrehozásuk óta a chatbotok forradalmasították...

Film készül az első női képviselőkről

A magyar parlament két első női képviselője, Slachta Margit és Kéthly Anna pályáját bemutató dokumentumfilm, valamint Piroch Gábor, a világhírű magyar kaszkadőr gyermekkorát felvillantó rövidfilm gyártását támogatja a Nemzeti Filmintézet. A Televíziós Döntőbizottság novemberi ülésén...

Pénzt ad a félretájékoztatás elleni küzdelemre a Google és a YouTube

A Google internetes óriáscég és videószolgáltatója, a YouTube 13,2 millió dolláros támogatást jelentett be egy új, tényszerűség-ellenőrző alap létrehozására az online félretájékoztatás elleni küzdelem érdekében. A félretájékoztatás elleni küzdelem online csúcstalálkozóján bejelentetett finanszírozást a nemzetközi...

Egyelőre nem szorítja ki a streaming a lineáris tévézést

Bár a nemlineáris tévézés sok előnnyel kecsegtet, egyelőre nem – és a válaszok alapján a közeljövőben sem – fogja kiszorítani a hagyományos tévézést – derült ki abból az új kutatásból, amely a Magyar Elektronikus...

Élőben közvetített díjátadásokkal jön a következő Oscar-gála

A márciusi Oscar-gálán mind a 23 kategória díjának átadását élőben közvetítik - jelentette be az amerikai filmakadémia kedden. Kiderült az is, hogy Jimmy Kimmel lesz az esemény házigazdája, aki korábban már kétszer vezette a...

Lelassult az e-kereskedelem

Új korszakot nyitott az e-kereskedelemben 2022: két járvány sújtotta év és a digitális gazdaságban ezalatt tapasztalt hipernövekedés után az idén törvényszerűen várható volt egy megtorpanás a digitalizációban és az e-kereskedelemben. A jelenlegi gazdasági helyzet...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Újabb 500 millió eurós tőkealapot hozott létre az SE Ventures

Az SE Ventures tőkekezelő második alapja, a Fund II 500 millió euróval fejleszti a klíma- és ipari technológiára összpontosító startupokat. Korábbi támogatásuknak, a Fund I sikerének köszönhetően a cég 1 milliárd euróval a világ...

Több százmilliós befektetést kapott egy okos vízelemzőt fejlesztő startup

Az automatizáltan működő okos vízelemző műszer fejlesztésével foglalkozó Water MiniLab az MFB Csoporthoz tartozó Hiventures-től és a Kék Bolygó Klímavédelmi Kockázati Tőkealaptól kapott finanszírozást, amely lehetővé teszi a csapat számára az értékesítés és a...

Stresszelünk az ajándékvásárlás miatt

Feltorlódott munka a szabadság előtt, iskolai programok sora, ajándékvadászat, végtelen bevásárlólisták: csak néhány ok, ami miatt sokaknak stresszes a karácsonyi készülődés. A Yettel kutatása szerint amellett, hogy a gazdasági helyzet idén rányomja a bélyegét...

Életet menthetnek az okosórák

Az európai kardiológusok legfrissebb irányelvei szerint az egyik leggyakoribb szívritmuszavar, a pitvarfibrilláció azonosítása az EKG-funkcióval rendelkező okosórákkal új távlatokat nyithat az orvoslásban. A kereskedelmi forgalomban is kapható okoseszközök folyamatosan fejlődő algoritmusai és technológiái hozzájárulhatnak...

Durva meccset nézhetünk élőben

Magyarországon is élőben láthatják a bokszrajongók az idei év egyik szenzációját, a Tyson Fury – Derek Chisora összecsapást. A gálát a NET4+ SPORT streamingszolgáltató közvetíti szombat éjszaka egyenesen a Tottenham Hotspur londoni stadionjából. Minden...
- Hirdetés -

Don't Miss

A technológiai modernizáció elengedhetetlen

Magyarország jövőbeni sikerei nagyon nagy mértékben a digitális gazdaság pályára állításán, a modernizáció felgyorsításán múlnak – hangsúlyozta Vinnai Balázs. Az IVSZ - Szövetség a digitális gazdaságért elnöke beszélt arról is, hogyan hatott a cégek...

Előre aláírtam volna

Nem csak az újságnak kell felkészülnie mindenre, a Telex üzleti modelljét is a gazdasági helyzethez kell alakítani – mondta el Dull Szabolcs. A lap főszerkesztője beszélt arról is, hogy milyen kihívásokat tartogatott a szerkesztőség...

Visszük tovább, amit eddig építettünk

Minden idők legsikeresebb évét tudhatja maga mögött a Szallas Group, de 2022 valószínűleg mégsem emiatt lesz a legemlékezetesebb a cég számára, hanem a tulajdonosváltás miatt. Szigetvári József, a vállalat vezérigazgatója beszélt arról, hogy mit...

Van tér a fejlődésre – interjú Bíró Pállal

Részben a vezetői kultúra miatt is nagyon kishitűek a hazai cégek, nem mernek exportálni, és ezen a helyzeten a szemléletmód átalakítása segíthetne sokat – állítja Bíró Pál, aki első lett idén a legmeghatározóbb hazai...

A célunk ezzel egy talent lista létrehozása

Sok a munka és a nehézség, amíg az ember eljut a marketing-döntéshozói szintig, ezért szerettünk volna egy olyan platformot életre hívni, amely kimondottan a márkamenedzsereket, a trade marketing menedzsereket ismeri el – nyilatkozta Vaszary...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Fenntarthatósági ötleteket díjazott a Vodafone

November 26-án, a Vodafone új székházában rendezte meg a Vodafone Magyarország Alapítvány a Skool szakmai közreműködésével a Zöld Kód – Kódolj a holnapért! ötletpályázat döntőjét, ahol a 10 legjobb ötlettel pályázó csapat szakmai mentorok...

Nagyon sok e-autót ad el a Toyota

A Toyota európai eladásainak már most több, mint 70 százalékát teszik ki a részben vagy teljesen elektromos autók, míg a vállalat prémium márkája, a Lexus 99 százalékban értékesít elektrifikált modelleket a kontinensen. A két...

Ezért veszünk e-autót

Nem a környezettudatosság, hanem az állami támogatások ösztönzik leginkább a villanyautózást – derült ki az Allianz Hungária elektromosautó-vásárlási szokásokkal kapcsolatos online, nem reprezentatív kutatásából. Átlagosan csupán 27 százalékunk tájékozódik alaposan az e-autókról a vásárlást...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....