- Hirdetés -

Változások a Marquard Mediánál

|

- Hirdetés -

A vásárlás és forgalomösztönző megoldások további bővítése a Shopping Solutions & Services divíziótól, valamint tartalomstratégia-alkotás, megvalósítás és számtalan tartalmi megoldás a Content Studiótól: a Marquard Media mostantól ezen üzleti területekre koncentrálja erőforrásait.

Óhidi Zsuzsanna, a cég ügyvezetője így nyilatkozik a változásokról: „Az elmúlt hónapokban az extrém piaci körülmények folyamatos újratervezésre, céljaink és vízióink újabb és újabb átgondolására késztettek minket. A rengeteg kihívás mellett fejlődést is hozott ez az időszak – ahogy azokról rendszeresen be is számoltunk a piacnak –, és felgyorsított számos folyamatot, döntést. Világossá vált, hogy a Marquard Media Magyarországnak még nagyobb bátorsággal kell újraértelmeznie magát, sokkal gyorsabban kell haladnunk a digitális transzformáció útján úgy, hogy minden eddiginél jobban támaszkodunk az erősségeinkre és fókuszálunk a legbiztosabb oszlopaink építésére.

Ezen oszlopok egyike az életmódhoz, stílushoz, vásárláshoz kötődő releváns tartalmak előállítása és vásárlásösztönző aktivitások létrehozása a Marquard Media Shopping Solutions & Services égisze alatt. Itt építjük a JOY, a JOY-Napok, az InStyle, a Runner’s World, az ÉVA, a Shopaholic, a ShoppieGo és a #vegyélhazait márkákat tovább, erősen fókuszálva a digitális platformokra. A másik pedig a Content Studio által harmadik félnek végzett tartalomgyártási és egyéb szolgáltatások.

Célkitűzéseinkben az erősít meg bennünket leginkább, hogy sikereket tudtunk elkönyvelni egy különösen kiélezett piaci helyzetben is. Digitális eszköztárunk, kreativitásunk és szociális empátiánk az, ami ebben az évben üzemanyagot adott teljesítményünkhöz, azon izgalmas folyamat mellett, melyben megtanultunk a hirtelen megváltozott fogyasztói szokásokra, igényekre minden eddiginél gyorsabb projekttervezésekkel és kivitelezésekkel hatékonyan reagálni.”

A fentiek jegyében lett sikeres a digitális csatornákra átkerülő JOY-Napok Digital Special a már több mint százezer letöltővel rendelkező ShoppieGo vásárlásösztönző applikációra építve, és így született meg egy, a hazai alkotók támogatására, segítésére épülő ötletből a mára közel félmillió követőt és látogatót maga mellett tudó sikermárka, a #vegyélhazait.

A jövőben ezek a fókuszok maradnak meg a Marquard Media üzleti tevékenységeinek középpontjában, a következő változásoktól kísérve:

A médiacég az ÉVA különálló printalapú megjelenéseit szünetelteti, de a márkát tovább építi az www.evamagazin.hu weboldalon és az olyan sikeres márkakiterjesztésekkel, mint az ÉVA Psziché Est vagy a Mesélj, Anyukám! podcast.

A kereskedelmi csapat vezetésében is változást hoz, hogy a cég jövőbeni együttműködéseiben a minél komplexebb megoldások és szolgáltatások irányába mozdul el, és minden csatornáját, termékét egy értékesítési csapat alá vonja. A csapat vezetésével Pastyik Renátát, eddigi portfólió- és Content Studio-igazgatót bízzák meg, aki az elmúlt években komoly tapasztalatot szerzett az ilyen irányú ügyfélkiszolgálásban és termékfejlesztésben. Kovács Anita, eddigi kereskedelmi igazgató külső tanácsadóként a cég közelében marad.

A Marquard Media Magyarország folyamatai teljes koherenciát mutatnak a cégcsoport, a Marquard Media Group átalakulásával. Európában a Marquard Media Group mára egy tech-vezérelt médiavállalkozássá nőtte ki magát, amely digitális tranzakciós platformokat épít.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A médiaipart is elérik a kiberbiztonsági fenyegetések

A kiberbiztonsági vállalat új jelentése szerint a médiatartalom előállítását és terjesztését támogató, kulcsfontosságú szolgáltatók közel harmadát fenyegetik biztonsági kockázatok a nyilvánosan hozzáférhető felületeik sebezhetősége miatt.A médiaipar ökoszisztémája az egyik legösszetettebb, ami komoly kihívást jelent...

Megvan, mikor indul a TV2 legújabb realityje

Már csak néhány nap, és kezdetét veszi 8 vakmerő sztárpáros életének talán egyik legnagyobb közös kalandja, a Párharc! Küzdelem az idővel és a többi párral, óriási felismerések a saját határaikat illetően, olyan szituációk, amelyek...

Új korszakba lépett az e-kereskedelem

A Publicis Groupe Hungary CEO-ja, Sásdi Helga által társvezetett, a cseh, magyar és lengyel szakértői központokat egyesítő, 600 fős regionális Publicis Le Pont lengyelországi központja nemrégiben egyedülálló iparági vitát rendezett az e-kereskedelem jövőjéről. Az...

Magyar PR-szakember az ICCO felsővezetésében

A Magyar PR Szövetség 2016 óta tagja a Kommunikációs Tanácsadók Nemzetközi Szövetségének (ICCO), amely szeptember végén jelentette be tisztújítását. Az operatív bizottság (Executive Committee) tagjai közé először került magyar PR-szakember. Az ICCO tagság révén...

Indul a harc a budapesti albérletpiacon

Rekordmértékű 26 százalékra nyílt az árolló szeptemberben a keresleti és kínálati bérleti díjak között a budapesti albérletpiacon – derül ki a Rentingo.com legfrissebb albérletpiaci elemzéséből. Míg a bérbeadók átlagosan 4,5 százalékkal emelték a bérleti...

Még egészségesebbek lesznek a Lidl termékei

A Lidl Magyarország felelős vállalatként elkötelezett az egészséges táplálkozás előmozdítása iránt, ezt mutatja 2019-ben tett vállalása is, mely szerint saját márkás termékeiben 2025-ig átlagosan 20 százalékkal csökkenti a hozzáadott só- és cukortartalmat. Az optimalizálási...

Pénztárcabarát választékkal újított a Kifli.hu

A webáruház új, egységesített menüpontot hozott létre azoknak a termékeknek, amik segíthetnek a spórolásban.Klekner Péter hírlevélben tájékoztatta a webáruház vásárlóit: "Örömmel jelentem be, hogy figyelembe véve a vásárlóinktól kapott visszajelzéseket, a piac és a...

A helyzetünk stabil

A csődmegállapodásban foglalt kötelezettségeinek több mint a felét már kifizette, tavaly a második félévben már 200 millió forintos forgalmat realizált az új tulajdonosi kör által működtetett, megújult Bónusz Brigád – mondta el Banga Györgyi....

Rengeteg programot kínál a Múzeumok Őszi Fesztiválja

A múzeumi fenntarthatóságot állítja a középpontba a 17. Múzeumok Őszi Fesztiválja, amely keddtől csaknem 40 fővárosi és 80 vidéki múzeum részvételével mintegy másfél hónapon át országszerte több mint 500 programot kínál a látogatóknak. A fesztivál...

Mégis összejöhet a nagy Twitter üzlet

Elon Musk mégis megvásárolná a Twitter közösségi médiavállalatot, az eredeti 44 milliárd doláros vételáron, ha az eladó eltekint a peres eljárástól. Az üzletember javaslatában feltételül szabta, hogy az üzlethez kapjon adósságfinanszírozást, valamint, hogy a...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Online játékkal nyert díjat a Néprajzi Múzeum

A Keep calm! Türelemüvegek elnevezésű online játék a 20. Országos Múzeumpedagógiai Évnyitón különdíjban részesült. Az ICOM Magyarország Múzeumpedagógiai Különdíj a múzeumi szakma rangos kitüntetése. Az online játékban a felhasználó megismerkedhet a Néprajzi Múzeum gyűjteményében...

A médiaipart is elérik a kiberbiztonsági fenyegetések

A kiberbiztonsági vállalat új jelentése szerint a médiatartalom előállítását és terjesztését támogató, kulcsfontosságú szolgáltatók közel harmadát fenyegetik biztonsági kockázatok a nyilvánosan hozzáférhető felületeik sebezhetősége miatt.A médiaipar ökoszisztémája az egyik legösszetettebb, ami komoly kihívást jelent...

Megvan, mikor indul a TV2 legújabb realityje

Már csak néhány nap, és kezdetét veszi 8 vakmerő sztárpáros életének talán egyik legnagyobb közös kalandja, a Párharc! Küzdelem az idővel és a többi párral, óriási felismerések a saját határaikat illetően, olyan szituációk, amelyek...

Új korszakba lépett az e-kereskedelem

A Publicis Groupe Hungary CEO-ja, Sásdi Helga által társvezetett, a cseh, magyar és lengyel szakértői központokat egyesítő, 600 fős regionális Publicis Le Pont lengyelországi központja nemrégiben egyedülálló iparági vitát rendezett az e-kereskedelem jövőjéről. Az...

Magyar PR-szakember az ICCO felsővezetésében

A Magyar PR Szövetség 2016 óta tagja a Kommunikációs Tanácsadók Nemzetközi Szövetségének (ICCO), amely szeptember végén jelentette be tisztújítását. Az operatív bizottság (Executive Committee) tagjai közé először került magyar PR-szakember. Az ICCO tagság révén...
- Hirdetés -

Don't Miss

A helyzetünk stabil

A csődmegállapodásban foglalt kötelezettségeinek több mint a felét már kifizette, tavaly a második félévben már 200 millió forintos forgalmat realizált az új tulajdonosi kör által működtetett, megújult Bónusz Brigád – mondta el Banga Györgyi....

Kevesebb a mentalitásában stabil munkavállaló

Csökken a fluktuáció mértéke a munkaszervezetekben. Mielőtt azonban a HR osztályokon pukkanna a pezsgő, fontos látnunk az okokat, mert bár furcsán hangozhat, ez a csökkenés káros is lehet, ennek hátterében pedig a kevéssé őszinte...

Felveszik a versenyt a helyi rádióadók

Mennyien hallgatják a helyi rádiókat, milyen lehetőségeik vannak a reklámpiacon ezeknek az adóknak – többek között erről is beszélt Ürge Dezső, a Helyi Rádiók Országos Egyesületének (Heroe) elnöke. - Jelenleg a teljes napi rádiós elérésnek...

Nem szabad leírni a rádiózást

A rádió népszerűsége töretlen és a reklámbevételei is folyamatosan növekedtek. Persze nem olyan ütemben, ahogy a teljes piac nőtt, ezért a teljes piaci share összességében csökkent, de a rádió messze nem a haláltusáját vívja...

Ha szabad a kezünk, vásárolunk

Most már sehol nem húzzák fel a szemöldöküket a boltosok, ha a telefonomat, netalántán az órámat érintem oda a fizetésnél a terminálhoz – mondta el Mondovics Péter az mmonline.hu-nak adott interjúban. A Mastercard marketing...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Tovább zöldített az IKEA

Az IKEA Magyarország ma bejelentette, hogy 60,1 százalékkal csökkentette a termelésből származó élelmiszer-pazarlást, amivel 353 311 étkezésnek megfelelő ételmennyiséget spórolt meg és 607 tonna szén-dioxid kibocsátást került el az elmúlt négy évben.A világszerte megtermelt...

George Clooney-val kampányol a Nespresso

A George Clooney szereplésével készült The Empty cup kampányban a Nespresso rávilágít a kockázatra, amelyet az éghajlatváltozás jelent a kávétermelő közösségekre, és a márka megerősíti hosszú távú elkötelezettségét a világ legjobb kávéinak megőrzése iránt.A...

Díjat nyert a Danone Műanyag Kisokosa

A bolygónk jövője egyre égetőbb kérdés mindennapjainknak. A zöldebb megoldások kapcsán azonban nem csak a különböző szervezetekre kell számítanunk, hanem önmagunkra is, hiszen immár elengedhetetlen, hogy háztartásonként is lépéseket tegyünk a fenntarthatóságért. A Danone...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....