- Hirdetés -

Változások az AVON-nál

|

Mozgalmasan indul az év a világ egyik vezető szépségipari vállalatánál, az AVON-nál. 2024. januárjától Kristof Neirynck váltja Angela Cretut a nemzetközi ügyvezetői székben, aki 25 éves AVON-os pályafutását követően tanácsadóként segíti majd a vállalat működését. Emellett régiós szinten is változások következtek be, melynek keretében az AVON Magyarország jelenlegi ügyvezetőjét, Olasz Henriettát nevezték ki a dél-európai régió vezetőjévé, akihez így a hazai mellett immáron további 7 kereskedelmi piac tartozik. A pozíciót mindezidáig betöltő Andreea Moldovan szerepe is tovább bővül: Andreea mostantól a teljes európai régióért, így a térségben található négy legnagyobb - olasz, angol, lengyel és román -, valamint 20 kereskedelmi piacért, többek között a magyarért is felel.

Nagy változásokkal, köztük ügyvezetői és régió vezetői váltásokkal indult az új év a szépségipar egyik meghatározó szereplője, a világban több mint 135 éves, hazánkban pedig több mint 33 éves múlttal rendelkező vállalat, az AVON számára. A személyi változások egy nagyobb volumenű, hosszú távú szervezeti átalakítási folyamat, az ún. Open Up & Grow stratégia részei. Ezen változások nem befolyásolják a vállalat egyértelmű törekvését és elkötelezettségét azzal kapcsolatban, hogy demokratizálja a szépséget, minőségi termékeket kínáljon mindenki számára elérhető módon, illetve hogy ezáltal kereseti lehetőséget és függetlenséget biztosítson a nők számára.

Új vezérigazgató az AVON élén

Az Open Up & Grow stratégia megvalósítása még Angela Cretu vezetése alatt vette kezdetét, amely során a vállalat elsőként működési modelljét és portfólióját racionalizálta, mindezt pedig a kereskedelmi modell jelentős átalakítása, a K+F újratervezése és technológiai modernizáció követte. Angela emellett szívügyének tekintette és újradefiniálta az AVON társadalmi felelősségvállalási kampányait, amelyek arra ösztönzik a nőket, hogy érvényesítsék erejüket, álljanak ki magukért és tegyék jobbá saját életüket az AVON által biztosított, világszínvonalú kozmetikumokon, rugalmas kereseti és tanulási lehetőségeken keresztül. „Örömmel gondolok vissza az AVON-nál töltött időre, a közösségre, mely csodálatos és inspiráló élmény volt számomra. Hálás vagyok a különleges kapcsolatokért, melyet a csapat adott nekem és közös értékeinkért, valamint a Natura&Co alapítóinak és igazgatótanácsának bölcs iránymutatásáért és támogatásáért. Leginkább azonban azoknak a nőknek vagyok hálás, akikkel az általam bejárt országokban, illetve eddigi életem során találkoztam, és akik nagyvonalúan megosztották velem saját történeteiket, ezáltal formálva életcélomat és azokat az értékeket, amelyeket magaménak vallok” – nyilatkozta távozása kapcsán Angela Cretu.

Az új vezérigazgató, Kristof Neirynck igen tapasztalt, kereskedelemben és e-kereskedelmi területen is jártas kiemelkedő marketing szakember, aki csatlakozása óta máris hatalmas értéket adott hozzá az Avonhoz a vállalat CMO-jaként: az elmúlt két évben az AVON globális marketing vezérigazgatójaként teljes re-brandinget hajtott végre, új árazási stratégiát vezetett be, illetve a nyugat-európai régió ügyvezető igazgatójaként stabilizálta a régió piacait. „Hatalmas elismerés számomra, hogy mostantól én tölthettem be ezt az igen megtisztelő pozíciót és vezethetem tovább a vállalatot, amelynek középpontjában továbbra is Tanácsadóink állnak. Büszke vagyok arra, hogy egy erős márkával rendelkezünk, amely innovatív és elérhető termékeket biztosít a fogyasztóknak és egyúttal lehetőséget teremt a nők számára, hogy a saját feltételeik szerint érvényesítsék erejüket” – nyilatkozta az új vezérigazgató Kristof Neirynck. Mielőtt csatlakozott volna az AVON-hoz, Kristof a Walgreens Boots Alliance (WBA) globális márkákért felelős marketingigazgatójaként dolgozott. Ebben a szerepkörben a Beauty and Consumer Healthcare tulajdonában lévő több mint 20 márkából álló portfóliót felügyelte, amely több mint 4 milliárd dolláros forgalmat generált világszerte. A WBA előtt 13 évet töltött a P&G-nél, ahol kulcsfontosságú részlegekben töltött be vezető pozíciókat.

Regionális változások az AVON-on belül

Andreea Moldovan, aki eddig az AVON dél-európai régiójának ügyvezető igazgatói posztját töltötte be, januártól átveszi az európai régió vezetését. Új szerepkörében egy olyan régiót fog irányítani, amely a térség négy legnagyobb - olasz, angol, lengyel és román -, valamint 20 kereskedelmi piacát, többek között a magyart is magába foglalja. Andreea 1998-ban kezdte pályafutását az AVON-nál, mint értékesítési vezető a kolozsvári régióban. A vállalatnál töltött 25 éves tapasztalata során olyan piacokat vezetett, mint Marokkó és Csehország, később pedig átvette a dél-európai régiót, ami 11 piacot foglalt magába.

Andreea helyét a dél-európai régió élén Olasz Henrietta, az AVON Magyarország jelenlegi ügyvezető igazgatója veszi át. Henrietta, egy karizmatikus vezető, aki óriási odaadással harcol és tesz nap mint nap nőként, a nőkért. 20 éve került a szépségipari vállalathoz elemzőként, majd 2 év után értékesítéstámogatási osztályvezetőként folytatta a vállalatnál. Kiemelkedő teljesítményének és tehetségének köszönhetően a magyar management tagjaként folytatta karrierjét, később pedig nemzetközi, régiós vizekre evezett: 2017-ben a németországi leányvállalat ügyvezető igazgatójává nevezték ki. Ezt követően 2020 márciusában kapta meg a megtisztelő felkérést, hogy vegye át a magyarországi leányvállalat vezetését. Csapatával együtt számos sikert tudhat magáénak, kezdve azzal, hogy Magyarország hosszú évek óta őrzi helyét az AVON országok élmezőnyében, amely elismeréseként tavaly az AVON legrangosabb nemzetközi díját is átvehették. Ezen túl kollégáival közösen számos üzleti modellt vezettek be, finomhangoltak és folyamatosan azon dolgoznak, hogy milyen újabb innovációkkal segíthetik a vállalat kiterjedt és összetartó Tanácsadói hálózatának munkáját. Megszerzett tapasztalatát és tudását 2024 januárjától pedig nem csak a hazai piacon, de a dél-európai régió országaiban kamatoztatja tovább.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...