- Hirdetés -

Változások az IKEA-nál

|

Charlotte Miles és Elmer Chin Woei Njap 2024 szeptemberétől a csehországi, magyarországi és szlovákiai régió vezetőiként erősítik tovább az IKEA vállalatot és a pozitív vásárlói élmény kialakítását.

Charlotte Miles lett az IKEA Csehország, Magyarország és Szlovákia új regionális kereskedelmi vezetője. Ebben a pozíciójában Charlotte a kereskedelmi stratégiáért felelős vezetőként irányítja a marketinget, az eladást, a vevőkapcsolatokat, valamint az éttermi és a lakberendezési részlegeket, az IKEA of Swedennél nemrég új munkakörbe került Myriam Ruffo utódjaként.

„Megtiszteltetés számomra, hogy az IKEA jövőképéért dolgozhatom – hogy szebb hétköznapokat teremtsünk a vásárlóink számára Csehországban, Magyarországon és Szlovákiában” – nyilatkozta Charlotte Miles. „A kereskedelmi növekedésünket célzó törekvéseink irányítása izgalmas kihívás számomra, és alig várom, hogy megkezdhessem a közös munkát a tehetséges csapatunkkal. Legfontosabb céljaink változatlanok: nagyszerű vásárlói élmény élményt kívánunk nyújtani, miközben termékeinket megfizethető és elérhető áron tartjuk és elősegítjük a fenntartható növekedést. Idén már eddig is nagy lépéseket tettünk ennek megvalósításáért több száz termék árának csökkentésével és az új „teljes körű alvási megoldás” ajánlatunkkal, de ez még nem minden.”

Charlotte 2015 óta dolgozik az IKEA-nál, karrierjét az Egyesült Királyságban kezdte helyettes eladási vezetőként. Azt követően az exeteri áruház eladási vezetője, majd az IKEA Egyesült Királyság és Írország marketing-transzformációs vezetője lett. 2022 óta dolgozik a cseh–magyar–szlovák régióban, ahol regionális marketingvezetőként folytatta pályafutását. Innovatív és stratégiai irányításával kulcsfontosságú kezdeményezésekhez járult hozzá, többek között árcsökkentési kampányokhoz, valamint az otthoni tárolás és az alvás témaköreire is nagyobb hangsúlyt helyezett.

Elmer Chin Woei Njap szeptember óta az említett 3 ország Area Managere. Elmer feladata az áruházak működésének felügyelete és annak biztosítása, hogy a vásárlók a lehető legjobb élményt kapják mindenhol, ahol az IKEA jelen van. Eddig Erin Shi töltötte be ezt a pozíciót, aki nemrégiben az IKEA Portugália országos kereskedelmi vezetője lett.

„Évente közel több mint 8 millió látogató fordul meg magyarországi áruházainkban, és elkötelezettek vagyunk amellett, hogy mindenkinek, aki belép az ajtónkon, nagyszerű élményben legyen része, függetlenül attól, hogy hol és mikor látogat el hozzánk. Az egyik közelgő újdonság, amivel támogatjuk vásárlóinkat, az áruházainkban való egyszerű tájékozódásra fókuszál. Az eligazodás mindeddig jelentős kihívást jelentett a vásárlóink számára: 52 százalékuknak nehézséget okozott megtalálni a termékeket. A Kompass, az új digitális navigációs megoldásunk célja, hogy egyszerűen használható útmutatást nyújtson az IKEA alkalmazásban, az IKEA weboldalán és az áruházi csatornákon keresztül, biztosítva azt, hogy a vásárlók könnyen megtalálják, amire szükségük van, és ezzel javítsuk a vásárlási élményt. Az a célunk, hogy 2024 végéig a régió összes áruházában bevezessük a Kompasst.”

Elmer karrierje az IKEA-nál 1995-ben kezdődött a hollandiai utrechti áruházban. Azóta különböző pozíciókat töltött be Hollandiában és Belgiumban, utóbbiban többek között áruházi és országos személyzeti vezetőként. Legutóbb Global Deputy People Manager for Retail Operations pozícióban dolgozott, és kulcsszerepet játszott az IKEA munkatársakkal kapcsolatos stratégiájának kidolgozásában és megvalósításában.

Az IKEA Csehország, Magyarország és Szlovákia jelentős lépéseket tett az elmúlt évben az árak csökkentése és kereskedelmi ajánlatának javítása terén. Charlotte és Elmer kinevezésével a vállalat erre a lendületre épít, és folytatja a maga elé kitűzött feladat megvalósítását – hogy megfizethetőbbé és elérhetőbbé tegye az IKEA termékeket a régió vásárlói számára.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...

Black Friday: a bankoknál is nagyot lehet szakítani

A bankok is beleálltak a Black Friday akciódömpingbe: az áruhiteleknél jönnek a 0%-os THM-es ajánlatok, a személyi kölcsönöknél akciókkal és kamatcsökkentésekkel keresik az új ügyfelek kegyét a bankok Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője...

Különleges sörökkel készül az ünnepekre a Borsodi

Advent alkalmából idén immár második alkalommal találkozhatnak az érdeklődők a Borsodi Sörgyár szezonális sörkülönlegességeivel a karácsonyi vásárokon. A tavalyi év slágere, a forralt Belle-Vue Kriek mellett idén egy újabb specialitás is elérhető lesz: a...

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Havi tízezer dollár hirdetéskeretet hagynak az asztalon a nonprofit szervezetek

Ennyit biztosítana a Google hirdetéskeretre. Ha hallottak is a lehetőségről, akkor sem tudnak hatékonyan élni vele.Nem újdonság a Google for Nonprofits szolgáltatáscsomagja, azonban a legtöbb magyar nonprofit szervezet számára ismeretlen. Egész röviden, a keresőóriás...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...