- Hirdetés -

Változások az LG-nél

|

- Hirdetés -

Az LG Electronics (LG) egy sor szervezeti intézkedést jelentett be, melyek célja, hogy felgyorsítsák a szórakoztató elektronikai és háztartási gépeket forgalmazó világmárka átalakulását egy olyan vállalattá, amely jobban meg tud birkózni a jövő év kihívásaival azáltal, hogy ezeket lehetőségekké változtatja át. A következő években kiteljesedő változások között szerepel például a felhasználók számára értéket jelentő innovációkat előmozdító új digitális átalakulási stratégia, a funkciókon átívelő minőségirányítási központ felállítása, az észak-amerikai innovációs központ kialakítása, az LG valamennyi K+F tevékenységének felgyorsítása, valamint a cég gyorsan fejlődő robotikai üzletágának integrálása az üzleti megoldásokat kínáló LG Business Solutions Company-be.

Ugyancsak jelentős változás, hogy Dan Song, az LG Home Appliance & Air Solutions Company elnök-vezérigazgatója visszavonul. A szakember 2016-ban vette át a cég irányítását, mely távozása idején minden korábbinál erősebben teljesít. A 37 éve az LG Electronics-nál dolgozó veterán munkája révén a cég háztartásigép- és légkondicionálási üzletága történetének legmagasabb árbevételét produkálta, amelynek kulcsfontosságú szerepe volt abban, hogy az anyavállalat a világjárvány közepette is erőteljes üzleti teljesítményt nyújtott. Az LG legnagyobb leányvállalatának vezetését a 32 éve a cég kötelékében dolgozó Lyu Jae-cheol veszi át, aki 2016 óta a Living Appliance üzletágat vezeti.

A felhasználói értékre, a minőségirányításra, a K+F-re és az innovációra, valamint a robotokra való fókuszálás mellett az LG további versenyképességnövelő, a diszruptív gondolkodást ösztönző, valamint a jövőbeli bizonytalan helyzetekre történő felkészülést segítő lépéseket is tesz. Azért, hogy a menedzsment és a dolgozók közvetlen felelősséget kapjanak a növekedést felmutató termékkategóriákat illetően, a háztartási elektronika Living Appliance Business üzletágon belül külön divíziókat állítanak fel a hűtők és a szárítók számára, míg a légtechnikai üzletágon belül létrehoznak egy légkondicionáló rendszerekkel foglalkozó részleget. További új kezdeményezésként a cég egy diszruptív technológiai innovációs és egy diszruptív termékinnovációs laboratóriumot is indít: e két labor munkája a kutatás-fejlesztés és a terméktervezés elemeit ötvözi.

Az LG technológiai igazgatója alá tartozó alapanyag- és eszközkutatási központja lesz a cég új kijelzőlaboratóriuma, mely a Micro LED technológia üzleti szempontú fejlesztésének felgyorsítására koncentrál. A társaság technológiai igazgatója egy ún. iLab-et is létrehoz, mely a startup-metodológiát alkalmazza a kreatív technológiák fejlesztésében, így azok relatíve gyorsan piacra dobhatók lesznek. A már említett észak-amerikai innovációs központ felállítása mellett az LG stratégiai igazgatósága elindítja az ún. üzleti inkubációs központot is az új üzleti lehetőségek felkutatása és kiaknázása érdekében. Ennek fő feladata az új ötletek megtalálása és azok üzleti lehetőséggé alakítása lesz.

Végül pedig azért, hogy a vállalat jobban tudjon reagálni a változó felhasználói igényekre, az LG elindítja a közvetlenül a vezérigazgatónak jelentő Customer eXperience (CX), azaz a felhasználói élményekre fókuszáló laboratóriumot is. A CX labor magában foglalja majd a dizájnlaboratórium bizonyos elemeit is, és azt kutatja majd, hogy a termékdizájn miként hat a fogyasztók és a termékek közötti interakciókra.

Valamennyi új kinevezés 2020. december 1-ével lép életbe, míg az előléptetések 2021. január 1-étől érvényesek.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Elrajtolt az Ország Boltja 2021 verseny! (x)

A legtöbb hazai webáruházat megmozgató megmérettetés iránt már most nagyobb az érdeklődés mint egy évvel ezelőtt. Az Árukereső.hu szervezésében 2010-ben útjára indított Ország Boltja – a hazai webáruházak egyik legrangosabb versenye – már a...

Ennyit költünk idén karácsonykor

A magyarok ajándékozási kedve újra töretlen: átlagosan nyolc embernek terveznek idén karácsonykor ajándékot vásárolni. A meglepetésekre szánt összeg a GKI Digital adatai alapján 15 százalékkal magasabb, mint tavaly ilyenkor és meghaladja a 60 ezer...

Kiderült, mennyire zöld a magyarok karácsonya

A magyarok nagy része műfenyővel készül az ünnepekre, nem jellemző az ételpazarlás, és a húsmentes karácsonyi menüre is egyre nagyobb a nyitottság. Ám a kézzel készített, illetve másodkézből beszerzett ajándékok még kevésbé vannak előtérben,...

Újabb kihívásokat hozhat a Brexit

Bár az érdekelt gazdálkodók többsége úgy gondolta, hogy sikerült kezelnie a Brexit által okozott adminisztratív és operációs kihívásokat, az érintetteknek 2022. január 1-től újabb változásokra kell felkészülnie. A BDO Magyarország jogi szakértői összegyűjtötték a...

Komoly előnyhöz juttathatnak a robotok

Előnyt jelent, ha az egyszerű és repetitív feladatokat átadhatjuk a gépeknek, legyen szó privát vagy üzleti feladatokról, hogy érdekesebb és hasznos dolgokkal foglalkozhassunk. A Gartner becslése szerint például egy vállalat pénzügyi osztálya akár 25...

Új üzletágat indít a Futureal

A Futureal elindította ingatlanbefektetési és vagyonkezelési üzletágát. A Futureal Investment Partners magas értéknövekedési potenciállal rendelkező befektetésekre összpontosít Európa-szerte.A Futureal Investment Partners célja, hogy meghatározó befektetési és vagyonkezelői társasággá váljon. Ennek eléréséhez kiemelkedő intézményi és...

Nem lankad a magyarok vásárlási kedve

A Black Friday kampány idén is hatalmas sikereket hozott az e-kereskedelem piaci szereplői számára. A magyar vásárlók rekord mennyiségű online rendelés leadásával használták ki a kampány miatti leárazások előnyeit. A magyarok vásárlási kedve azonban...

A befektetőknek is fontosak az ESG tényezők

A megkérdezett befektetők csaknem fele hajlandó megválni olyan vállalatoktól, amelyek nem tesznek megfelelő lépéseket a környezeti, társadalmi és vállalatirányítási (ESG) tényezők kapcsán – derül ki a PwC 2021-es globális befektetői ESG-felméréséből. A válaszadók több...

Új trendek a turizmusban

A koronavírus jelentős csapást mért a turisztikai szektorra, de a Szallas Group és a Nielsen IQ legfrissebb közös kutatásából úgy tűnik, a járvány az utazási kedvet a vártnál kevésbé vetette vissza: 2022-ben a COVID...

A bolygónkért kampányolnak az influenszerek

A magyar háztartásokban keletkező újrahasznosítható hulladék több mint fele műanyag. Egy korábbi felmérés szerint az emberek többsége tisztában van az újrahasznosítás fontosságával, azt azonban már kevesebben tudják, hogy nem mindegyik csomagolóanyag alkalmas a maradéktalan,...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Újabb díjat nyert a FleishmanHillard Café

Győzelmet aratott a FleishmanHillard Café projektje, a Liszt Ferenc Kamarazenekar teljes megújulását támogató integrált kampánya az Eventiada IPRA Awardon legjobb intézményi arculat kategóriában. A szakmai zsűri emellett a verseny különdíját is ennek a projektnek...

Elrajtolt az Ország Boltja 2021 verseny! (x)

A legtöbb hazai webáruházat megmozgató megmérettetés iránt már most nagyobb az érdeklődés mint egy évvel ezelőtt. Az Árukereső.hu szervezésében 2010-ben útjára indított Ország Boltja – a hazai webáruházak egyik legrangosabb versenye – már a...

Ennyit költünk idén karácsonykor

A magyarok ajándékozási kedve újra töretlen: átlagosan nyolc embernek terveznek idén karácsonykor ajándékot vásárolni. A meglepetésekre szánt összeg a GKI Digital adatai alapján 15 százalékkal magasabb, mint tavaly ilyenkor és meghaladja a 60 ezer...

Kiderült, mennyire zöld a magyarok karácsonya

A magyarok nagy része műfenyővel készül az ünnepekre, nem jellemző az ételpazarlás, és a húsmentes karácsonyi menüre is egyre nagyobb a nyitottság. Ám a kézzel készített, illetve másodkézből beszerzett ajándékok még kevésbé vannak előtérben,...

Újabb kihívásokat hozhat a Brexit

Bár az érdekelt gazdálkodók többsége úgy gondolta, hogy sikerült kezelnie a Brexit által okozott adminisztratív és operációs kihívásokat, az érintetteknek 2022. január 1-től újabb változásokra kell felkészülnie. A BDO Magyarország jogi szakértői összegyűjtötték a...
- Hirdetés -

CMO

Már létező folyamatokat erősített fel a COVID

Hunyady Beatrix Euronics, marketingigazgató Az év vége kiemelt időszak a kereskedelemben, milyen kampánnyal készül az Euronics? A november-december értékesítés szempontjából az év 2 legfontosabb hónapja a műszaki kereskedelemben, a tavalyi évben a teljes céges árbevételünk közel 30...

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A bolygónkért kampányolnak az influenszerek

A magyar háztartásokban keletkező újrahasznosítható hulladék több mint fele műanyag. Egy korábbi felmérés szerint az emberek többsége tisztában van az újrahasznosítás fontosságával, azt azonban már kevesebben tudják, hogy nem mindegyik csomagolóanyag alkalmas a maradéktalan,...

Zöld Bank Díjat nyert az MKB

A Magyar Bankholding csoport tagja, az MKB Bank kapta az MNB 2021-es Zöld Bank Díját. A jegybank a Zöld Pénzügyek Díjakat az ökológiai lábnyom csökkentéséért legtöbbet tevő hitelintézeti, befektetési és biztosítási intézményeknek osztja ki...

Elismerték a Coop energiatudatosságát

A 2018-2019-2020-as évek után idén ismét Energiatudatos Vállalat védjeggyel ismerték el a Coop Gazdasági Csoport fejlesztéseit. A kitüntető címet a köztársasági elnök által fővédnökölt, az Országgyűlés Nemzeti Fenntartható Fejlődési Tanácsa által védnökölt, a Magyar...

DATA