- Hirdetés -

Változások az OTP-nél

|

Megállíthatatlanul nő az elektronikus és mobilfizetési megoldások népszerűsége a felhasználók, vállalkozók körében, az MNB 2023-as fizetési jelentése alapján 5-6 százalékponttal nőtt az elektronikus fizetés aránya. Az OTP Mobil pedig ennek megfelelően az igények mentén fejleszti tovább a szolgáltatásai körét: 2024. februárjától a SimplePay márkanév alatt, egységes felületen lesz elérhető valamennyi üzleti fizetési megoldása, továbbá minden termék esetében elérhetővé válik a teljes mértékben online szerződéskötési folyamat.

Az elektronikus és mobilfizetések száma folyamatosan bővül, az átutalások, a kártyás vásárlások és az elfogadóhelyek száma egyaránt növekedett a tavalyi évben, miközben a készpénzfelvételek száma csökkent. A mobiltárcás megoldásoknál pedig 2023 harmadik negyedévében mérték a legnagyobb bővülést, 14 százalékkal. Ma már természetes, hogy fizethetünk kártyával – többféleképpen is –, applikációkban lehet ügyet intézni, vásárolni, parkolójegyet venni.

Egy olyan időszakban, amikor sokszorosára növekedett a mobil és elektronikus fizetést használók száma, az OTP Mobil folyamatosan megőrizte vezető pozícióját a magyar piacon. A tavalyi év végére az cég által üzemeltetett SimplePay online fizetési rendszer forgalma 53 százalékkal növekedett a 2022-es évhez képest, a tranzakciók száma pedig 2023-ban átlépte a százmilliót. A legnagyobb, országos szolgáltatóktól az induló kisvállalkozásokig, a hazai üzleti világ szinte valamennyi szegmensében használják a megoldást, a SimplePay ma már több mint 27 000 elfogadóhellyel rendelkezik.

A kereskedők körében felmerülő igények kiszolgálása érdekében indult el két éve a Telefonos POS szolgáltatás (korábbi nevén SimpleBusiness). A megoldáshoz csatlakozók száma 2023-ban háromszorosára nőtt a megelőző évhez képest, így már összesen több mint 3700 partner biztosít lehetőséget elektronikus fizetésre POS-terminál használata nélkül.

„Az OTP Mobil, ahogy eddig, továbbra is a partnerek hatékony kiszolgálását tartja szem előtt, így az idei évben a Simple megoldások körét egységesítjük és a SimplePay márkanév alatt tesszük elérhetővé. Így a kereskedők, szolgáltatók POS-terminált, Telefonos POS megoldást és Online fizetést is igényelhetnek egy helyről. Valamint minden termék esetében elérhetővé tesszük az end to end online szerződéskötési folyamatot, annak érdekében, hogy a leendő partnereink még egyszerűbben és kényelmesebben tudják bevezetni az elektronikus fizetési szolgáltatásainkat” – mondta dr. Al-Absi Gáber Seif, a cég ügyvezető helyettese, kereskedelmi és SimplePay üzletág vezetője.

Azzal, hogy a SimplePay keretein belül nyújtott mindhárom fizetési megoldás kapcsán elérhetővé vált az online szerződéskötési folyamat, az OTP Mobil porfóliójában a kereskedők egy helyről érhetik el minden igényre a fizetési megoldásokat, egyszerűen, a teljes folyamatot érintően online ügyéntézéssel. Sőt, nincs szükség iratok fotózására és elektronikus aláírásra sem, mindössze az adatok rögzítésére, így a folyamat sokkal gördülékenyebb lehet.

A folytonos fejlesztések a révén válhatott a hazai piacon élenjáró megoldásaival mára meghatározó fizetési megoldásokat biztosító szolgáltatóvá az OTP Mobil, amely az OTP Bankkal közösen kínál integrált, széles körű fizetési megoldásokat. Az OTP Mobil meggyőződése, hogy az elektronikus fizetés nemcsak az ügyfelek, hanem a vállalkozások érdeke is, a sikereik egyik biztosítéka.

A közelmúltban pedig ezeket a megoldásokat díjazták is – az Év honlapja versenyen az OTP Mobil Telefonos POS (korábbi nevén SimpleBusiness) alkalmazása lett az Év technológiai megoldása, amely a kártyaelfogadás és az azonnali átutalás előnyeit ötvözi POS-terminál telepítése nélkül, valamint a Mastercard év bankja versenyen az Év pénzküldési megoldása 2. helyezését érte el.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...