Felpörögtek az események a Femcafe.hu-nál, a júliusban új tulajdonoshoz került portál október elejétől új sales house-szal dolgozik, illetve egy nagy volumenű online és tévés imázs kampányt is indítanak.
Személyi változások is történtek a portálnál, az ügyvezetői széket a leköszönő tulajdonostól a Femcafe.hu volt értékesítési vezetője, Sudár-Horváth Lívia vette át. Megüresedett pozícióját szeptembertől a portálnál eddig senior sales managerként dolgozó Miklós Nóra tölti be, aki elmondása szerint az eddig is dinamikusan növekvő direkt vonal további erősítését tartja majd szem előtt.
A portál életében ügynökségi fronton is történik változás: az ügynökségi értékesítési képviseletet az Adaptive Media Sales House helyett október 2-től hivatalosan a New Wave Media Group veszi át – derül ki a Femcafe.hu közleményéből. A Femcafe.hu emellett egy nagy volumenű online és televíziós image kampánnyal készül, melynek elsődleges célja a piaci pozíciójának és brand ismertségének további erősítése a magas státuszú női célcsoportja körében.
A portál social media fronton is további növekedést tervez a már meglévő együttműködések további kiterjesztésével, ezen belül olyan új tartalmak és kreatív megjelenések kidolgozásával, amelyek az olvasók vizuális élményét és elégedettségét szolgálják majd.