Tovább építkezik a LifeTime Media (LTM) Sales House: májustól Horváth Tünde, a Vivaki korábbi média igazgatója tölti be az értékesítési vezetői pozíciót a cégnél. Emellett a portfólió is bővül: érkezik a Szezon és a NGTLN, a Flyerbox Media két, a piacon új, nagy példányszámú magazinja.
Horváth Tünde 20 éves médiapiaci, ügynökségi tapasztalattal a háta mögött csatlakozott a LifeTime Media Sales House-hoz. A bevételek maximalizálása és a hirdető partnerek körének szélesítése mellett feladata lesz a megnövekedett portfolió hirdetési és szponzori felületeit értékesítő csapat szakmai tevékenységének erősítése, az ügynökségi és a hirdetői kapcsolatok színvonalának, minőségének javítása, valamint a portfólióban rejlő lehetőségek minél jobb kiaknázása. „A LifeTime Mediánál egy olyan termékkör jött létre, amelynek olvasói komoly potenciállal rendelkeznek, így kiemelt szerepet kaphatnak az AB státuszú célcsoport elérésében – mondta Horváth Tünde –. Az ügynökségi oldalon és a hirdetői kapcsolatok ápolása terén szerzett tapasztalataimmal szeretnék hozzájárulni ahhoz, hogy ezt a potenciált minél több pénzre válthassuk.”
A Flyerbox Media, a két új magazin, a SZEZON és az NGTLN kiadója egyedi terjesztési koncepcióval indítja el a lapokat: egyelőre a fővárosban 300 egyedileg tervezett, magas társadalmi státuszú, jelentős vásárlóerővel jelentkező közönség által látogatott helyszíneken kihelyezett állványokról lehet ingyenesen elvenni a lapokat. Mindkét magazin 30 ezres példányszámban jelenik meg és mindkét kiadványt az igényes tartalom iránti elkötelezettség jellemzi.
A SZEZON a színvonalas belföldi pihenést keresőknek mutatja be Magyarország ismert, vagy elfeledett kincseit; az NGTLN pedig a főváros és környéke lakáskínálatába nyújt betekintést, ad érdekes és értékes információkat, tippeket. Antal Gábor, a Flyerbox ügyvezetője szerint „új termékek bevezetése a hirdetési piacra komoly erőforrásokat igényelne. Biztosak vagyunk abban, hogy a LifeTime Media kapcsolatrendszere, az értékesítők szakmai múltja és háttere révén jelentősen fel tudjuk gyorsítani ezt a folyamatot.”
„A LifeTime Media nagyon intenzív növekedési szakaszon van túl, jelenleg 18 lapból álló portfóliót értékesítünk. Most az a célunk, hogy stabilizáljuk a működésünket és a szervezet bevétele termelő képességét – mondta Ruszkai Nóra, a LifeTime Media ügyvezetője -. Tünde hatalmas segítség lesz abban, hogy a lehető leggyorsabban és leghatékonyabban menjünk végig ezen az úton” – tette hozzá.