- Hirdetés -

Változások a LifeTime Media Sales House-nál

|

- Hirdetés -

Tovább építkezik a LifeTime Media (LTM) Sales House: májustól Horváth Tünde, a Vivaki korábbi média igazgatója tölti be az értékesítési vezetői pozíciót a cégnél. Emellett a portfólió is bővül: érkezik a Szezon és a NGTLN, a Flyerbox Media két, a piacon új, nagy példányszámú magazinja.

 

Horváth Tünde 20 éves médiapiaci, ügynökségi tapasztalattal a háta mögött csatlakozott a LifeTime Media Sales House-hoz. A bevételek maximalizálása és a hirdető partnerek körének szélesítése mellett feladata lesz a megnövekedett portfolió hirdetési és szponzori felületeit értékesítő csapat szakmai tevékenységének erősítése, az ügynökségi és a hirdetői kapcsolatok színvonalának, minőségének javítása, valamint a portfólióban rejlő lehetőségek minél jobb kiaknázása. „A LifeTime Mediánál egy olyan termékkör jött létre, amelynek olvasói komoly potenciállal rendelkeznek, így kiemelt szerepet kaphatnak az AB státuszú célcsoport elérésében – mondta Horváth Tünde –. Az ügynökségi oldalon és a hirdetői kapcsolatok ápolása terén szerzett tapasztalataimmal szeretnék hozzájárulni ahhoz, hogy ezt a potenciált minél több pénzre válthassuk.”

 

A Flyerbox Media, a két új magazin, a SZEZON és az NGTLN kiadója egyedi terjesztési koncepcióval indítja el a lapokat: egyelőre a fővárosban 300 egyedileg tervezett, magas társadalmi státuszú, jelentős vásárlóerővel jelentkező közönség által látogatott helyszíneken kihelyezett állványokról lehet ingyenesen elvenni a lapokat. Mindkét magazin 30 ezres példányszámban jelenik meg és mindkét kiadványt az igényes tartalom iránti elkötelezettség jellemzi.

 

A SZEZON a színvonalas belföldi pihenést keresőknek mutatja be Magyarország ismert, vagy elfeledett kincseit; az NGTLN pedig a főváros és környéke lakáskínálatába nyújt betekintést, ad érdekes és értékes információkat, tippeket. Antal Gábor, a Flyerbox ügyvezetője szerint „új termékek bevezetése a hirdetési piacra komoly erőforrásokat igényelne. Biztosak vagyunk abban, hogy a LifeTime Media kapcsolatrendszere, az értékesítők szakmai múltja és háttere révén jelentősen fel tudjuk gyorsítani ezt a folyamatot.”

 

„A LifeTime Media nagyon intenzív növekedési szakaszon van túl, jelenleg 18 lapból álló portfóliót értékesítünk. Most az a célunk, hogy stabilizáljuk a működésünket és a szervezet bevétele termelő képességét – mondta Ruszkai Nóra, a LifeTime Media ügyvezetője -. Tünde hatalmas segítség lesz abban, hogy a lehető leggyorsabban és leghatékonyabban menjünk végig ezen az úton” – tette hozzá.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ezek lesznek idén a legmeghatározóbb divattrendek

A Z generáció nem várja meg, hogy a divatipar megszabja mi a menő, hanem megalkotja saját trendjeit. Manapság ezek a trendek a nagy divatmárkákra is hatással vannak, amelyek a Z generáció ízlésvilágához igazítják kollekcióikat....

Új évaddal tér vissza az Adom a napom

Április 15-én hétfőn 20 órakor 3. évadával tér vissza a VIASAT3-ra Magyarország egyik kedvenc élő talkshowja, az Adom a napom. „Mutasd meg a napod, megmondom, ki vagy!” – tartja a műsor kapcsán Geszti Péter,...

Televíziós Újságírók Díja: megvannak az idei nyertesek

Győzteseket hirdettek a Televíziós Újságírók Díja gálaeseményen március 27-én este. A legjobb női műsorvezető Lékai-Kiss Ramóna lett, Till Attila kapta a legjobb férfi műsorvezetőnek járó elismerést, Miklósa Erikát a zsűritag kategóriában díjazták, Sztarenki Dóra...
Szabó Balázs RTL

Az RTL már javában készül a Bajnokok Ligájára

Amikor egyszerre hét meccs lesz egy időpontban, akkor mind a hetet láthatják magyar kommentárral a nézők – mondja a Bajnokok Ligája közvetítések kapcsán Szabó Balázs, az RTL Magyarország tartalmak menedzseléséért felelős vezérigazgató-helyettese. A szakember...

Új vezetőt nevezett ki a Decathlon

A sportszerforgalmazó márka új marketing és brand igazgatója számára nem ismeretlen a terep, bár Herczeg Lilla január 1-jétől tölti be új pozícióját, a Decathlon csapatát viszont már 2012 óta erősíti. A szakember az elmúlt...

Így ünnepli a nők sikereit a Glamour

A GLAMOUR Women of the Year gálát idén immár 15. alkalommal rendezte meg a Ringier Hungary. A díjátadó gála célja a kezdetektől az, hogy a hazai társadalomban nagyobb teret adjon a nők által elért...

Kiberbűnözés – veszélyben az idősek

Az 50–79 éves magyarországi internetezők 97 százaléka napi rendszerességgel használja az internetet. Bár átlagosan mintegy két órát töltenek naponta az interneten, kevesen tartoznak a digitálisan felkészültek közé, ezért jobbára bizalmatlanok és kevésbé tudatosak –...

Elkészült a legbefolyásosabb magyar nők listája

Tizedik alkalommal tette közzé a Forbes a legbefolyásosabb magyar nők listáját. Az üzleti magazin idén is négy kategóriában rangsorolt: közélet, üzlet, média és kultúra, utóbbinak az élén debütált Karikó Katalin Nobel-díjas kutató. Új belépőként...

Nélkülözhetetlen mobilappok húsvétra

Közeleg a húsvét, a szórakozást pedig új szintre lehet emelni pár jópofa, játékos alkalmazásról, legyen szó a gyerkőcök foglalkoztatásáról vagy családi kikapcsolódásról. A HONOR pár olyan androidos alkalmazást szedett össze, amik remekül jönnek majd...

Az egész országban elérhető lesz a Telekom programja

A Netrevalók program sikeres tavalyi indulása után idén az Informatikai és Könyvtári Szövetséggel kötött megállapodással országos szintűvé válik a kezdeményezés, és 27 fővárosi könyvtár mellett 48 vidéki intézmény is csatlakozik a programhoz. Így összesen...
- Hirdetés -