Változások a Music FM-nél

Alaposan átalakult a Music FM menedzsmentje, Rátkai Mihály marketing és promóciós vezetőként igazolt a rádióhoz, Csepregi Mária pedig kereskedelmi vezetőként irányítja az adó sales csapatát. A Music Killers főszerkesztője, Juhász Gergely zenei vezetőként dolgozik tovább a csatornánál.

 

Rátkai Mihály szakmai múltja szinte egyidős a hazai kereskedelmi rádiózással. 1988-ban a Danubius rádiónál indult karrierje, majd a Sláger rádióhoz került szerkesztő riporterként, ezzel párhuzamosan a TV2-Tényeknél is dolgozott szerkesztőként. 1999-2003-ig már a Sláger ügyfélkapcsolati menedzsere, 2004-től a Sláger radió megszűnéséig pedig promóciós és rendezvény menedzser munkakörben dolgozott. 2009-től promóciós és marketing vezetőként a Neo FM-hez igazolt. A Rádió megszűnésével egy időre eltávolodott a rádiós munkáktól, viszont továbbra is különböző rendezvények marketing és promóciós feladatait látta el.

 

Az új kereskedelmi vezető 2015-óta erősíti a Music Fm sales csapatát. Csepregi Mária több mint 20 éves sales szakmai karrierje során több médium reklámfelületeinek értékesítését végezte, de mindvégig hűséges maradt a rádiós piachoz. 1996-98-között a 92.9 Star Rádió és a vidéki rádiók reklámidejének értékesítése volt a feladata, majd a kereskedelmi rádiózás elindulásakor csatlakozott a Sláger Rádió csapatához, ahol 1998-2009 között Key Account Sales Senior-ként dolgozott. Ezután került a Neo Fm-hez kiemelt ügyfélkapcsolati munkatársként, majd 2012 – 2013-ban a Geo Sales&Promo Kft. értékesítési vezetője volt.

 

Zenei vezetőként folytatja munkáját a Music Fm-nél Juhász Gergely, aki 1997 óta dolgozik rádiós műsorvezetőként. Két és fél évig volt a Sláger Rádió délutáni sávjának házigazdája, utána a hazai VIVA és MTV csatornák zenei osztályát irányította, majd karrierjét a Juventus Rádiónál, és később az országos lefedettségű Neo FM-nél folytatta. 2013 óta főszerkesztője és műsorvezetője a Music Killersnek, Magyarország leghallgatottabb esti élő Dj Show-jának.

 

„A folyamatosan növekvő ügyfélkör minél hatékonyabb kiszolgálása miatt vált szükségessé, hogy a kreatív hirdetési megoldások tervezése és lebonyolítása terén erősítsük csapatunkat” – mondta Kiss Anikó, a rádió vezérigazgatója.