- Hirdetés -

Változásokat jelentett be az LG

|

Az LG Electronics (LG) az igazgatóság jóváhagyását követően számos szervezeti változást és vezetői kinevezést jelentett be. Az átszervezés célja a vállalat közép- és hosszú távú stratégiájának, a „Future Vision 2030” megvalósításának elősegítése a szervezetközi szinergia javításával, valamint az üzleti portfólió innovációjával.

 

Az átszervezés az LG vállalati működési egységeinek* átcsoportosítására vonatkozik, a célja pedig, hogy jobban kihasználja az üzleti területekben rejlő lehetőségeket, megerősítse a platformalapú szolgáltatáshoz kapcsolódó folyamatokat, felgyorsítsa a B2B kezdeményezéseket és az egyes ígéretes ágazatokban megteremtse a növekedés motorjait. Ezeknek a változásoknak a célja a hatékonyság növelése a képességek stratégiai kiválasztása és koncentrálása révén, ezáltal nagyobb szinergiát teremtve az üzleti tevékenységek között, illetve erősítve a jövőbeli versenyképességet.

 

Az átalakítás levezénylésére az LG képzett, kivételes szakértelemmel rendelkező személyeket nevezett ki, hangsúlyozva a vállalat hosszú távú versenyképességének növelését célzó törekvést a kiválóan teljesítő szervezeti egységek fejlesztésén keresztül.

 

Kulcsfontosságú változások az üzleti struktúrában

Új vállalatot hoznak létre a fűtési, szellőzéstechnikai és légkondicionálási (HVAC) üzletág növekedésének elősegítésére, amely kulcsfontosságú eleme az LG további növekedésének a B2B területen. Az Overseas Sales & Marketing Company mostantól a nemzetközi B2B szektor irányításáért felel. Ezen kívül a kijelzőkhöz– beleértve a tévéket, monitorokat és kereskedelmi kijelzőket – kapcsolódó folyamatokat integrálják a szinergia javítása és a platformalapú szolgáltatási üzletágak bővítése érdekében. Az új növekedési motorokat stratégiai okok miatt a nagyobb üzleti relevanciával rendelkező vállalatokhoz koncentrálják, ezzel stabilabb egységet teremtve az üzleti területek között.

 

Mostantól mind a négy vállalat nevében szerepel a „Solution”, azaz megoldás szó: ez tükrözi az LG olyan okosmegoldás-szolgáltatóvá történő átalakulását, amely az ügyfélélményt különböző környezetekben kapcsolja össze és teszi jobbá, beleértve az otthonokat, a kereskedelmi tereket, a mobilitást és a virtuális platformokat.

 

A vállalatok átstrukturálása

Az LG négy vállalatát szervezte át a Home Appliance Solution (HS) Company (otthoni megoldások), a Media Entertainment Solution (MS) Company (média és szórakoztatóelektronika), a Vehicle Solution (VS) Company (járműipari megoldások) és az Eco Solution (ES) Company (ökomegoldások) néven. Ez az átszervezés újradefiniálja az érintett vállalatok LG-n belüli szerepét és identitását.

 

A H&A Company-t HS Company-re keresztelik át, hogy igazodjon a vállalat „Zero Labor Home, Makes Quality Time” víziójához. A jövőkép támogatása érdekében az LG a Platform Business Center-t - amely az LG ThinQ operációs rendszer tervezéséért, fejlesztéséért és üzemeltetéséért felelős - közvetlenül a HS Company alá helyezi át. A stratégiai átrendeződés célja, hogy a HS Company vezető szerepet töltsön be az MI-megoldások terén a legkülönbözőbb felhasználási környezetben, beleértve az otthonokat, a kereskedelmi területeket és a járműveket, hatékonyan megfelelve a hagyományos otthoni környezeten kívüli felhasználó igényeknek. A HS Company továbbá beolvasztja a BS Company robotüzletágát, hogy az legfontosabb robottechnológiákat beépítse otthoni robotmegoldásaiba. A HS Company vezetője továbbra is Lyu Jae-cheol marad.

 

A HE Company neve MS Company-ra változik, így tükrözve azt a célt, hogy egy nagyszabású média- és szórakoztató platformközponttá váljon. A BS Company információskijelző üzletágát és információtechnológiai üzletágát integrálja a TV-üzletágával, hogy szinergiákat teremtsen a hardver- és platformfejlesztések terén. Park Hyoung-sei marad továbbra is az MS Company vezetője, és a vállalat média- és szórakoztatóipari platformmá való átalakulását fogja levezényelni.

 

Az MS Company azzal gyorsítja fel a platformalapú szolgáltatási üzletágak bővülését, hogy az elsősorban okostévékben használt webOS operációs rendszer használatát kiterjeszti a monitorokra, kereskedelmi kijelzőkre és a járművekbe épített infotainment-rendszerekre is. A webOS integrált tartalom- és szolgáltatási platformmá fejlődik, amely mind beltéri, mind kültéri használatra alkalmas lesz, így a szinergiák kihasználása és a jobb üzleti struktúra révén növeli majd a versenyképességet.

 

Egyértelműbbé válik a járműipari megoldásokat szállító VS Company szerepe, ugyanis Vehicle component Solutions Company-ról Vehicle Solution Company-ra változtatja a nevét, ezáltal hangsúlyozva elkötelezettségét, hogy a teljes autóipari ökoszisztéma számára nyújtson innovatív megoldásokat. A vállalatot továbbra is Eun Seok-hyun fogja vezetni.

 

Az ES Company-t újonnan hozták létre. A HVAC üzletág, amely korábban a H&A Company része volt, és jelentősen hozzájárult az LG B2B növekedéséhez, ezentúl önálló egységként fog működni az ES Company égisze alatt. Az ES Company-t Lee Jae-sung, az Air Solution Business Division jelenlegi vezetője fogja irányítani, biztosítva a folytonosságot a HVAC üzletágban, illetve fenntartva annak stratégiai irányát.

 

Tekintettel a HVAC-üzletág projektalapú jellegére, valamint a piac és az ügyfelek sajátosságaira, az LG úgy döntött, hogy a divízió önálló vállalatként való működtetése fogja maximalizálni a jövőbeli versenyképességet és növekedési potenciált. Az ES Company létrehozásával az LG célja, hogy az átfogó légtechnikai megoldások globális vezető szereplőjeként pozicionálja magát.

 

Mindemellett az ES Company átveszi a BS Company-tól az elektromosjármű-töltő üzletág irányítását is. A tervek szerint a vállalat kulcsszerepet játszik majd e divízió B2B növekedésének előmozdításában az LG egyik legfontosabb jövőbeli növekedési motorjának számító tiszta technológiák szektorban.

 

Ez nem minden, hiszen a tengerentúli B2B tevékenységek versenyképességének fokozása érdekében az LG létrehozza a B2B üzleti képességeket fejlesztő részleget a nemzeközi értékesítésért és marketingért felelős vállalaton (Overseas Sales & Marketing Company) belül.

 

Az LG jövőbeli stratégiájának irányítótornyaként működő Stratégiai Főigazgatóság (CSO) felügyeli majd az mesterséges intelligenciával kapcsolatos területek felgyorsítását, illetve reagál a globális MI fejleményekre. A Digitális Főigazgatóságot, amely korábban a digitális átalakulásért volt felelős, DX Centerré szervezik át, és közvetlenül a CSO alá kerül. A DX Center az üzleti teljesítmény generatív AI-technológiák révén történő erősítésére összpontosít majd, és Cho Jung-bum fogja vezetni.

 

A vezetői kinevezések során nagy hangsúlyt fektettek arra, hogy az értékesítés, a szolgáltatások és a kutatás-fejlesztés területén bizonyított, szakértelemmel rendelkező, sokoldalú szakembereket válasszanak ki. Jung Pil-won-t, aki jelenleg a TV Overseas Sales & Marketing Group vezetője, a MEA (Közel-Kelet és Afrika) régió képviselőjévé nevezték ki, ezzel elismerve a nemzetközi értékesítés irányításában szerzett széleskörű tapasztalatát, valamint a közel-keleti és afrikai piacok mélyreható ismeretét. Kim Jung-ho-t, Kim Yoo-seon-t és Choi Jung-won-t, akik a szaúd-arábiai, lengyelországi és malajziai leányvállalatokat irányítják, vezetői pozícióba léptették elő, elismerve az üzleti növekedéshez való jelentős hozzájárulásukat.

 

Valamennyi kinevezés december 1-jén lép hatályba, az előléptetések pedig január 1-jén lépnek életbe.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Újabb díjat nyert a magyarországi okosgyár

A Magyar Ingatlanfejlesztési Nívódíjon az Ipar kategóriában az első helyen végzett a Schneider Electric Dunavecsén megépült okosgyára, a Duna Smart Power Systems (DSPS). A 28 ezer négyzetméteres üzem megvalósítása során a gyártási hatékonyságot növelő...

Áremelés, infláció – a cégek és a fogyasztók sem számítanak jóra

A GKI Gazdaságkutató által – az EU támogatásával – végzett felmérés szerint novemberben az üzleti szféra és a fogyasztók is valamelyest pesszimistábbak lettek. A GKI konjunktúraindexe a július-októberi időszakban apró lépésekkel csökkent, s a...

Erre költött több mint 1,2 milliárdot a SPAR

A SPAR folyamatosan arra törekszik, hogy áruházai kényelmes körülményeket biztosítsanak a bevásárláshoz, a folyamatos modernizálás révén pedig az üzletek környezetbarát, energiatakarékos működésére is hangsúlyt fektet. Nem volt ez másképpen a székesfehérvári Balatoni úton található...

Ennyivel nőttek az ingatlanárak a fővárosi agglomerációban

Megnövekedett a kereslet a fővárosi agglomerációs térség ingatlanjai iránt, 2022-höz képest 6, 2023-hoz mérten pedig 26 százalékkal több ingatlan cserélt tulajdonost a területen. A négyzetméterárak a teljes agglomerációt vizsgálva átlagosan 10 százalékkal, 650 ezer...

A dolgozók többsége szerint segíti a munkájukat az MI

Az alkalmazottak és a munkáltatók is pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását - derül ki az Unisys kutatásából. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt...
Házasság első látásra TV2 nézőszám

A Házasság első látásra megverte az Árulókat

A Legyen Ön is Milliomos pedig több nézőt vonzott, mint a Konyhafőnök. A hétvége már kiegyenlítettebb erőviszonyokat hozott, de összességében még így is a TV2 nyerte a mögöttünk álló hetet. A november 18. és 24....

Jövőre beindulhat az építőipar

Nehéz helyzetbe került idén is az építőipar, ahol a szakértők szerint 15-20 százalékos visszaesés is tapasztalható volt. Az iparág lendülete évekkel ezelőtt megtorpant, jövőre azonban fellendülés várható, amelynek az előszele már tavasszal érezhető lesz.Az...

Black Friday és Cyber Monday: rákapcsolnak a kiberbűnözők

A Black Friday és a Cyber Monday közeledtével egy magas kockázatú időszakba lépünk a kiberbiztonság szempontjából. Egy friss Sophos jelentés kiemeli, hogy a rosszindulatú e-mailek a zsarolóvírus-támadások második leggyakoribb kiváltó okai voltak a kritikus...

Terjeszkedik a Pizza Hut

Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a Pizza Hut első, modern dine-in koncepcióval megnyílt éttermében. A baranyai megyeszékhelyen több mint 20 évvel ezelőtt zárt be a hálózat üzlete, a pécsiek, azóta...

Megvannak 2024 legjobb játékai

Az Ország Játéka verseny immár tizenegyedik alkalommal hívta játszani a kicsiket és a nagyokat. A JátékNet szervezésében a több hetes megmérettetés során nyolc kategóriában választhatta ki mind a zsűri, mind a közönség a kedvenceit....
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Egészségügyi innovációkat díjazott a BioTechUSA

Először adták át a BioTechUSA az Egészségért Díjakat november 22-én a Néprajzi Múzeumban. A 3 kategóriában nagy számban beérkezett pályázatokat egy független, öttagú zsűri bírálta el, a díjazottak otthoni ápolást segítő oktatási anyag kidolgozására,...

Újabb díjat nyert a magyarországi okosgyár

A Magyar Ingatlanfejlesztési Nívódíjon az Ipar kategóriában az első helyen végzett a Schneider Electric Dunavecsén megépült okosgyára, a Duna Smart Power Systems (DSPS). A 28 ezer négyzetméteres üzem megvalósítása során a gyártási hatékonyságot növelő...

Áremelés, infláció – a cégek és a fogyasztók sem számítanak jóra

A GKI Gazdaságkutató által – az EU támogatásával – végzett felmérés szerint novemberben az üzleti szféra és a fogyasztók is valamelyest pesszimistábbak lettek. A GKI konjunktúraindexe a július-októberi időszakban apró lépésekkel csökkent, s a...

Erre költött több mint 1,2 milliárdot a SPAR

A SPAR folyamatosan arra törekszik, hogy áruházai kényelmes körülményeket biztosítsanak a bevásárláshoz, a folyamatos modernizálás révén pedig az üzletek környezetbarát, energiatakarékos működésére is hangsúlyt fektet. Nem volt ez másképpen a székesfehérvári Balatoni úton található...

Ennyivel nőttek az ingatlanárak a fővárosi agglomerációban

Megnövekedett a kereslet a fővárosi agglomerációs térség ingatlanjai iránt, 2022-höz képest 6, 2023-hoz mérten pedig 26 százalékkal több ingatlan cserélt tulajdonost a területen. A négyzetméterárak a teljes agglomerációt vizsgálva átlagosan 10 százalékkal, 650 ezer...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...