- Hirdetés -

Van keresnivalónk a nemzetközi porondon is

|

A nemzetközi terjeszkedés támogatására fordítja a DayOne Capital kockázati tőkealaptól, valamint több, szakmai magánbefektetőtől kapott 3 millió eurós befektetést a Webshippy – mondta el az mmonline.hu-nak Perényi András. A kiszervezett logisztikai szolgáltatásokat nyújtó cég ügyvezetője beszélt arról is, hogy milyen ütemben terjeszkednének külföldön, hogyan segítik a webáruházakat a növekedésben és miért lehetnek versenyképesek nemzetközi szinten is.

 

- Mire fordítjátok a most kapott 3 millió eurót?

- A nemzetközi terjeszkedés lesz fókuszban. Itthon már piacvezetők vagyunk, nekünk a következő lépés, hogy Európa-szerte felépítsük a szolgáltatásunkat. Az elkövetkezendő időszakban a nemzetközi raktárak nyitására, külföldi piacok elérésére fordítjuk ezt a pénzt és az IT csapat további bővítésére.

 

- Hol tart most a külföldi terjeszkedés?

- Az előző hónapban nyílt meg az első külföldi raktárunk Szlovákiában, Pozsony mellett, illetve hamarosan indulunk Csehországban és Romániában is.

 

- A nyugat-európai megjelenés szerepel a terveitek között?

- Évente két külföldi lokációt szeretnénk indítani, a Webshippy víziója, hogy egy európai szintű fulfillment center hálózatot hozzon létre. Emellett az osztrák piac elérése is nagyon jó lehetőség, a már működő pozsonyi raktárból jó feltételekkel tudjuk biztosítani oda is a logisztikai szolgáltatásokat.

Mit jelent a magyar webáruházaknak a ti terjeszkedésetek?

Jelentősen csökkennek számukra a nemzetközi piacra lépés korlátai. Egy online kereskedőnek sok szempontból jelent kihívást elindulni nemzetközi piacon, ezek közül a logisztika egy igen jelentős akadály. A mi raktárainknak köszönhetően költséghatékonyabban, gyorsabban érhetik el vásárlóikat. A készleteket úgy osztjuk szét, hogy ideális legyen a készletszint az adott piac rendelésszámaihoz igazodva. Ahol kint van termék, ott annál rövidebb szállítási idővel lehet számolni és külföldön is az a cél, hogy a nagyvárosokban – hasonlóan Budapesthez – akár aznapi kiszállítást is tudjunk biztosítani.

 

- Hogy látod mennyire lehet versenyképes a Webshippy nemzetközi szinten?

- A kiszervezett logisztikát új oldalról közelítettük meg, inkább technológiai cég vagyunk, mint logisztikai. Olyan innovációkat hozunk be a piacra, amivel versenyképesebb szolgáltatást tudnak nyújtani a velünk dolgozó webshopok, mint versenytársaik. A mi szolgáltatásainkkal a minőséget tekintve a nagy online plázák szolgáltatásaival versenyezhetnek. Mivel velünk növelhetik a versenyképességüket, hiszünk abban, hogy van keresnivalónk a nemzetközi porondon is.

- Vannak már külföldi ügyfelek?

- Még csak most nyílt meg a pozsonyi raktárunk, egyelőre a magyar csomagszámok egy részét vittük át. Viszont intenzíven tárgyalunk potenciális helyi ügyfelekkel.

 

- Meddig lehet elég a most kapott 3 millió euró? Mikor lehet szükség egy újabb, nagyobb tőkebevonásra?

- Lesz még újabb befektetési kör, az biztos, hogy 1-2 éven belül szeretnénk bevonni egy nagy, külföldi befektetőt.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A hazai e-kereskedők alig több mint tizede él a retail media lehetőségével

A hazánkban működő e-kereskedők mindössze 13,5 százaléka kínál digitális retail media megoldásokat – derül ki a PwC Magyarország által, az IAB Hungary szakmai közreműködésével készített kutatásból. A retail media mint az e-kereskedelem világában robbanásszerűen...

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Erre költünk legtöbbet az ünnepi szezonban

A Mastercard Gazdasági Intézet előrejelzése szerint a 2024-es ünnepi szezonban az európai vásárlási szokásokat a divat, az elektronikai eszközök és az utazás iránti kereslet határozza meg. A fogyasztók vásárlási kedve összességében növekszik, bár sokan...

Így alakulhat az ünnepi édességpiac

A kiskereskedők nehéz helyzetben futnak neki az ünnepi szezonnak, ami az év legkiemeltebb időszaka számukra. Eddig az látszott, hogy a lakosság meglehetősen visszafogta a fogyasztást, úgyhogy a megszokottnál is több múlik most azon, változik-e...

A Z generációval erősíthet Európa

Fokozódik a globális verseny. A sikeres európai gazdaság egyik meghatározó eleme az erős innovációs ökoszisztéma és a tehetséges fiatalok képzésének támogatása. Az innovatív életforma, a hibázás kultúrája és az együttműködések fontossága is szóba került...

Erre hajtott a NAV 2024-ben

A transzferárazás szabályozási és gyakorlati kihívásai kerültek elemzésre a Deloitte legutóbbi webináriumán, ahol az adótanácsadó szakértői és a NAV képviselője osztották meg tapasztalataikat a témában. Az online esemény vendége volt, Maqsoudi Ali, a NAV...

Új trendek jönnek a munka világában

Az évtized végéig több mint 85 millió betöltetlen álláshely lesz világszerte, és ezt szinte minden cég megérzi majd. A legnagyobb kihívás tehát nem az, hogy a robotok elveszik az állásunkat, hanem hogy nincs elég...

Cyberpunk valóság testközelből: itt az L20 podcast új epizódja

Az Internet Hungary-n készített L20 podcast legújabb epizódjában a bőr alá ültethető chipek kerültek reflektorfénybe – egy olyan technológia, amely egyre inkább a mindennapok részévé válik. A beszélgetés vendégei Schumacher Vanda műsorvezető, színésznő, aki...

Új konferenciát szervez a Magyar Marketing Szövetség

A Magyar Marketing Szövetség 2025. március 5-én az Etele Cinema-ban hagyományteremtő szándékkal indítja útjára a Digital Marketing Forumot. Az esemény küldetése a Magyarországon működő cégek, szervezetek digitális érettségének és üzleti növekedésének marketingeszközökkel történő támogatása....

A TopFICE rangsorában a Lounge Group az év független ügynöksége

Megjelent a TopFICE 2024-es rangsora, amelyen a Lounge Group Magyarország legjobb független ügynökségeként szerepel. A lista nemzetközi, regionális és helyi kreatív versenyeken elért eredmények összesítése alapján készült. A TopFICE globális rangsor, amely 67 nemzetközi, regionális...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Várakozások felett az év – interjú Erdélyi Eszterrel

Nálunk az áremelés sokkal nehezebb, mert kínálati piac van. A nemzetközi szereplőknek hatalmas az inventoryjuk, ami ugyan kevésbé minőségi, és nagy a reklámzaj, de megtehetik, hogy a hazai tartalom gyártókat „kiéheztetik” – véli Erdélyi...

A hazai e-kereskedők alig több mint tizede él a retail media lehetőségével

A hazánkban működő e-kereskedők mindössze 13,5 százaléka kínál digitális retail media megoldásokat – derül ki a PwC Magyarország által, az IAB Hungary szakmai közreműködésével készített kutatásból. A retail media mint az e-kereskedelem világában robbanásszerűen...

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Erre költünk legtöbbet az ünnepi szezonban

A Mastercard Gazdasági Intézet előrejelzése szerint a 2024-es ünnepi szezonban az európai vásárlási szokásokat a divat, az elektronikai eszközök és az utazás iránti kereslet határozza meg. A fogyasztók vásárlási kedve összességében növekszik, bár sokan...

Így alakulhat az ünnepi édességpiac

A kiskereskedők nehéz helyzetben futnak neki az ünnepi szezonnak, ami az év legkiemeltebb időszaka számukra. Eddig az látszott, hogy a lakosság meglehetősen visszafogta a fogyasztást, úgyhogy a megszokottnál is több múlik most azon, változik-e...

Don't Miss

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Lengyel vezető a dentsu új régiójánál

A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózatának EMEA régiós vezetése bejelentette a DACH (Németország, Ausztria, Svájc) és a CEE (Közép-Kelet-Európa) piaci területek összevonását egy új, egységes Közép-Európa régió formájában. Az új Közép-Európa klaszter...

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...

A tudatos teremtésről írt könyvet Lakatos Zsófia

„Éld az álmod!” a címe Lakatos Zsófia új könyvének, amely egy egészen különleges témáról, a tudatos gondolkodásról, tervezésről, teremtésről szól. Az ismert pr-szakember szerint az üzleti világban egyre nagyobb szükség van a mentális jólétre,...