Egy brit befektetési cég, a Glenshore csoport lesz a Story4, Story5 és Galaxy tévécsatornákat működtető Digital Media and Communcations Zrt. (DMC) új tulajdonosa a 24.hu értesülése szerint. A portál úgy tudja, hogy már a héten aláírhatják az adásvételi szerződést.
A Glenshore csoport kivásárolja az eddigi többségi tulajdonost, aki a Project029 Kft.-n keresztül volt a tévétársaság tulajdonosa, illetve a kisebbségi tulajdonosok részét is megveszik. Az új tulajdonos független vállalati pénzügyi és üzletfejlesztési cég, melynek honlapja alapján kifejezetten egyesülésekre és felvásárlásokra, valamint tőkebefektetésekre szakosodott, és olyan partnercégekkel dolgoznak mint a Tesco, a Time Warner, az AOL, a Tengelmann, az ABN AMBRO – írja összeállításában a 24.hu.
A Glenshore érkezését követően visszakerül a cég élére Borsány-Gyenes András, a DMC idén év elején törlés alá került vezérigazgatója, aki újra első számú vezetője lesz a cégnek. Ő az utóbbi időben perben állt a vállalattal, melynek mostanáig kisebbségi tulajdonosa volt. Bonyolult struktúráról, több milliárd összegű tranzakcióról és több éves lefutásról hallani az ügylet kapcsán – olvasható a portál beszámolójában.
Az idei Big Picture 2018 elnevezésű tévés szakmai konferencián már újra Borsány-Gyenes András képviselte a Story4, a Story5 és a Galaxy TV-ket mint igazgatósági tag. Ő jelentette be, hogy átnevezik a Story4, a Story5 és a Galaxy Tv csatornákat (a Story4 csatornát TV4-re keresztelik át, a Story5 csatornából Story4 lesz, míg a Galaxy TV-ből Galaxy4), továbbá Film4 néven indítanak egy negyedik csatornát.
- Hirdetés -
Váratlan fordulat a Story TV ügyében
|
- Hirdetés -
A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI
Ilyen autóra elég a munkáshitel
A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...
A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány
Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...
Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén
Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...
Új tablettel erősít a Honor
December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...
Minden tizedik magyar állást keres
Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...
Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez
Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...
Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n
Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...
Átalakuló streamingvilág
A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...
Újabb díjat nyert a K&H
Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...
Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi
A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -