A Startlapon a kategóriájában egyedi Vásárlás rovat a hazai piacon először kínál rendszerezett formában vásárlási tanácsokat és megbízható termékteszteket az olvasóknak.
A közel negyed millió napi látogatót vonzó Startlap megszokott minőségi tartalmai mellett a fogyasztók vásárlását megkönnyítő új rovattal jelentkezett.
A Startlap Vásárlás tech, egészség, gyermek, szépség, utazás, illetve otthon témákban kínál rendszerezett online vásárlási útmutatót. Az oldal szubjektív véleményen alapuló tanácsokkal, tippekkel, látványos terméktesztekkel és termékbemutatókkal, ajánlókkal segíti a tudatos vásárlókat a megalapozott döntéshozatalban. A rovat tartalmaira indulása után átlagosan napi 15 000 felhasználó kattintott, a téli futáshoz ajánlott legjobb kiegészítőkre, a legmenőbb okoskarkötőkre, vagy a háztartási hulladék csökkentésére adott tippekre kíváncsi olvasók száma pedig rohamosan nő.
„A Startlap Vásárlás kialakításakor olyan termékek hasonló, sikeres funkciói inspiráltak bennünket, mint a Buzzfeed, CNN vagy a New York Times. A magyar piacon nem találkoztunk ennyire rendszerezett, átfogó felülettel, ezért az ország leglátogatottabb kezdőlapjaként feladatunknak éreztük, hogy olvasóinkat a tudatos vásárlás területén is minőségi tartalmakkal lássuk el” – mondta el Csurka Gábor, a Startlap portálvezetője. „A jövőben a többi között várhatóak videós tartalmak, bevezetünk olyan akciókat, ajánlatokat, amelyek csak nálunk lesznek elérhetőek és készülünk vásárlással kapcsolatos edukációs tartalmakkal is.”
A portál újdonsága a felhasználók mellett a hirdetők számára is egyedi szponzorációs és natív megoldásokat kínál, az izgalmas tartalmak mögött a Startlap ismert és megbízható brandjével.