- Hirdetés -

Vasárnapi műsor nyerte a hetet

|

Múlt héten egyedül a Sztárban sztár ért el egymillió feletti nézőszámot. Szép eredménnyel búcsúzott az RTL Klubon futó Survivor, de továbbra is gyengélkedik a Barátok közt. A TV2-n az 50 milliós játszma nem kezdett valami erősen.

Apróbb változásokat hozott csak a nézettségi versenyben az elmúlt hét. Az RTL Klub közönségaránya 0,4 százalékponttal, 18,4 százalékra erősödött. A TV2-nél 0,7 százalékpontos csökkenés látszik, így a csatorna 11,9 százalékkal zárta a hetet. Összességében azonban hasonlóan alakultak az erőviszonyok, mint egy héttel korábban.
A hétfőtől péntekig terjedő főműsoridős időszakban az RTL Klub 17 százalékos közönségarányt produkált, a TV2 pedig 10,2 százalékot. A szombat estét elég nagy arányban nyerte az RTL Klub (26,9% vs. 8%). A vasárnap este győztese pedig a TV2 volt, miután 23,1 százalékos share-t produkáltak az RTL Klub 16,6 százalékával szemben.

41. hét / 40. hét / 39. hét (heti főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 18,4% / 18% / 19,4%
TV2 – 11,9% / 12,6% / 12,3%

Egyes napi műsorok heti átlagos közönségaránya (41. hét, 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét eredményei)
RTL Klub
Híradó – 20,8% (21,2%)
Survivor – 23,3% (19,8%)
Éjjel-nappal Budapest – 18,1% (16,4%)
Barátok közt – 14,4% (15,1%)

TV2
Tények – 14,7% (14,6%)
Vigyázat, gyerekkel vagyok – 11,9% (14,7%)
Az 50 milliós játszma – 10,2% (korábbi héten az Áll az alku 15,3%-ot ért el)
Tények Extra – 6% (7,8%)

A „hét legnézettebb műsora” címért mostanában az X-Faktor és a Sztárban sztár verseng egymással. A múlt héten a 18-49 évesek és a teljes lakosság körében is a TV2-féle Sztárban sztár végzett az élen. A műsor a kereskedelmi célcsoportból 434 ezer, a teljes lakosság köréből 1,16 millió nézőt vonzott.

Az X-Faktornak most be kellett érnie a második hellyel, a tehetségkutató idei szezonjának első élő adása a 18-49 évesek körében 380 ezres, a teljes lakosságnál 975 ezres nézőszámot produkált. Bár közönségarány tekintetében jobban teljesített az X-Faktor, hiszen 28 százalékot hoztak össze, a Sztárban sztár pedig 26,8 százalékot. Illetve a Sztárban sztárral szemben, az RTL Klubon futó film nem kapott ki olyan mértékben, mint az várható volt, hiszen a Bosszúállók 17,5 százalékos share-t ért el. Ráadásul ezzel a hét ötödik legnézettebb műsorának bizonyult.

A hét harmadik legnézettebb műsora címmel a búcsúzó Survivor büszkélkedhetett. Érdekes módon nem a pénteki évadzáró, hanem a szerdai adás vonzotta a legtöbb nézőt, a 18-49 évesek köréből 316 ezret, a teljes lakosságból 853 ezret.

Pedig hat héttel korábban nem vett túl erős rajtot a Survivor. Az első hetében – a 18-49 éveseknél – 222 ezres nézőszámmal startolt a túlélőreality, majd napról napra csökkent a nézőszám és pénteken már csak 145 ezres nézettségnél jártak. A rá következő hetekben azonban folyamatosan erősödni tudott a műsor nézőszáma. Nem lenne meglepő, ha jövőre lenne egy újabb évadja.

Az RTL Klubon továbbra is a megszokottnál gyengébben szerepel a Barátok közt, a heti 14,4 százalékos átlaguk nem egy combos eredmény. A TV2-n múlt héten az Áll az alkut az 50 milliós játszma váltotta. Előbbi vetélkedő átlagosan 5 százalékponttal jobban teljesített, mint az utóbbi. Az 50 milliós játszma első hetének átlaga ugyanis 10,2 százalék lett, ami megegyezik a TV2 hétköznap esti csatornaátlagával.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

hetitop201741het1849

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

hetitop201741hetteljes

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés

Megjegyzés: a 18-49 évesekre és a teljes lakosságra vonatkozó adatok magukban foglalják az időeltolásos tévézést is. Amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Így segítünk az ünnepek idején

Karácsonykor legtöbben beteg, hátrányos helyzetű vagy nehéz sorsú gyermekek javára terveznek adományozni – derült ki a Yettel karácsonyi szokásokat vizsgáló friss országos reprezentatív kutatásából. Sokan szeretnék tudni, pontosan mi az, amire az adományozottnak szüksége...

Nagyot nőtt a mobilfizetések száma

Tíz hónap alatt 469 milliárd forintnál többet költöttek a K&H-sok az okoseszközökkel. Ez 58 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbit, míg 2022 azonos időszakával összevetve 180 százalékos többletről van szó. Az Apple Pay-fizetések...

Jön a Marsra magyar! karácsonyi különkiadása

December 22-én karácsonyi különkiadással jelentkezik a Magyar Telekom és a KMH Film koprodukciójában készült Marsra magyar! sorozat. A speciális epizód kiemelt nézettségű műsorsávba került az RTL-en, és az RTL+-on is elérhető lesz. A Marsra...

A digitális piac nagyágyúi trendekről és feladatokról – 1. rész

Izgalmas változásokat hozott az elmúlt egy év a hazai digitális piacon. A jelen és a jövő trendjeiről, a legfontosabb feladatokról kérdeztük a digitális piac legmeghatározóbb személyeiségeit bemutató Top 50-es listánk élmezőnyében végzett vezetőket.   Az...

Elindult a Budapest Airport munkáltatói márka kampánya

A VINCI Airports által üzemeltetett Budapest Airport hisz abban, hogy a tehetség mindenkiben megvan, de akkor csillan meg igazán, ha megtalálja a helyét. Ahhoz azonban, hogy megtaláljuk azt a munkakört, amiben valóban szárnyalhatunk, először...

Megvannak a legjobb mobilfotók

Több mint 650 ezer nevezés közül választotta ki a zsűri a legjobb műveket a HUAWEI XMAGE Awards nemzetközi mobilfotós pályázatán. Az idei nyertes alkotások között olyan képek szerepelnek, amelyek a hétköznapi élet szépségét új,...

Ügynökséget választott a KÖKI Bevásárlóközpont

A hazai gyakorlatban nem túl gyakori, hogy egy ügyfél visszatér a korábbi ügynökségéhez. Márpedig a KÖKI Bevásárlóközpont esetében pontosan ez történt: 2020 és 2022 között az Insomnia egyszer már ellátta a KÖKI full service...

Keveset tesznek a cégek a globális felmelegedés lassításáért

A vállalatok még mindig nem fordítanak elegendő figyelmet a Párizsi Megállapodás kulcsfontosságú céljainak teljesítésére, amivel 1,5 Celsius-fok alatt maradhatna a globális felmelegedés mértéke – derül ki az EY nemzetközi klímaaktivitási barométeréből. Tízből csupán négy...

Változás az IKEA-nál

Az IKEA új fejezetet nyit a régióban: 2024. december 1-jétől Rostislav Čítek veszi át a marketing vezetői pozíciót Csehországban, Magyarországon és Szlovákiában, hogy tovább erősítse a márka jelenlétét és irányvonalát.Rostislav Čítek 2020 óta tagja...

Új vezetőkkel erősít a Telekom

Szerződése lejártával távozik a Magyar Telekomtól Daria Dodonova gazdasági vezérigazgató-helyettes és Igazgatósági tag. Lubor Zatko műszaki vezérigazgató-helyettes pedig a Deutsche Telekom Csoporton belül más pozícióban folytatja karrierjét. A gazdasági vezérigazgató-helyettesi pozícióra a Deutsche Telekomtól...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Különleges karácsonyi vásárok

A karácsonyi vásárokról talán legtöbbünknek ugyanaz jut eszébe: fagyos esték, forralt bor, sült gesztenye, fabódék és kézműves ajándékok. Akik azonban idén a megszokottól eltérően ünnepelnék a karácsonyt, és megismerkednének különböző kultúrák különböző karácsonyi tradícióival,...

Így segítünk az ünnepek idején

Karácsonykor legtöbben beteg, hátrányos helyzetű vagy nehéz sorsú gyermekek javára terveznek adományozni – derült ki a Yettel karácsonyi szokásokat vizsgáló friss országos reprezentatív kutatásából. Sokan szeretnék tudni, pontosan mi az, amire az adományozottnak szüksége...

Nagyot nőtt a mobilfizetések száma

Tíz hónap alatt 469 milliárd forintnál többet költöttek a K&H-sok az okoseszközökkel. Ez 58 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbit, míg 2022 azonos időszakával összevetve 180 százalékos többletről van szó. Az Apple Pay-fizetések...

Jön a Marsra magyar! karácsonyi különkiadása

December 22-én karácsonyi különkiadással jelentkezik a Magyar Telekom és a KMH Film koprodukciójában készült Marsra magyar! sorozat. A speciális epizód kiemelt nézettségű műsorsávba került az RTL-en, és az RTL+-on is elérhető lesz. A Marsra...

A digitális piac nagyágyúi trendekről és feladatokról – 1. rész

Izgalmas változásokat hozott az elmúlt egy év a hazai digitális piacon. A jelen és a jövő trendjeiről, a legfontosabb feladatokról kérdeztük a digitális piac legmeghatározóbb személyeiségeit bemutató Top 50-es listánk élmezőnyében végzett vezetőket.   Az...

Don't Miss

Nemzetközi ügynökségi hálózat tagja lett a Positive Adamsky

A Positive Adamsky csatlakozott a MISSION HUBS független nemzetközi ügynökségi hálózathoz. Ez az együttműködés a cégcsoport régóta tervezett külpiaci stratégiájának kiemelt lépése, amely a nemzetközi jelenlét erősítését és a globális partnerkapcsolatok bővítését célozza.A londoni...

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Lengyel vezető a dentsu új régiójánál

A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózatának EMEA régiós vezetése bejelentette a DACH (Németország, Ausztria, Svájc) és a CEE (Közép-Kelet-Európa) piaci területek összevonását egy új, egységes Közép-Európa régió formájában. Az új Közép-Európa klaszter...

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...