- Hirdetés -

Véget ért az izgalmas reality, de szeptembertől még többen láthatják

|

- Hirdetés -

Az HBO Maxon augusztus 25-e óta elérhető A híd összes része, és kiderült az is, ki nyerte a fődíjat, illetve hogy mit kezdett a pénzzel. Szeptember 10-én pedig már az HBO csatornáján is látható lesz a sorozat!

Az alábbi cikk spoilereket tartalmaz A híd című sorozat befejezésével kapcsolatban!

A játékosok az utolsó epizódokban szoros határidőt kaptak a híd megépítésére, mindenki megfeszített tempóban dolgozott és reménykedtek, hogy sikerül befejezni azt.

A csapatmunka kifizetődött és a játékosok eufórikus állapotban sétáltak át a saját kezűleg épített hídon. Ahogy a csapat vezetője, Janka fogalmazott: "Elképesztően, hihetetlenül felszabadító érzés volt. Miközben építettük, sokszor nagyon nehéznek éreztem a munkát. Ilyenkor gyakran gondoltam rá, hogy nem adhatom fel, mert ha majd látják a szeretteim, barátaim, akkor azt szeretném, ha büszkék lennének rám. Bár nem feltétlenül mutatkozik meg a műsorból minden verejtékünk, szerintem az átjön, hogy mennyire küzdelmes volt a kint töltött idő. Amikor átsétáltunk a hídon, úgy éreztem, végre minden nehézség ellenére célba értünk, nagyon felszabadult érzés fogott el."

Az eredetileg 30 milliós nyereményből már csak 20 millió áll a rendelkezésükre, hiszen 3-3 milliót Csabi és Zsuzsi kapott a szabotázs miatt, 4 millió pedig rejtélyesen hiányzott még ládából. Hogy ez mennyire zavarta a játékosokat, arra Havasi Gergő így reagált: "Újra agyalni kezdtem, hogy vajon kinél van a maradék pénz, mikor vette el, ilyesmiken. Nagyon zavart, és féltem, hogy ha megtudom, ki vett el a nyereményből, akkor egy kanál vízben fojtom meg majd az illetőt... de persze erre nem került sor."

Másnap reggel megjelent a rejtélyes műsorvezető, Csaba, aki végre 18 nappal a játék indulása óta először, szemtől szemben állt a játékosokkal. Magyarósi Csaba úgy emlékszik vissza a nagy találkozásra: "Várakozásokon felül jól sikerült, bár a kedvenc pillanatom, amikor Vera nekem esett és szerintem az elmúlt tizennyolc nap után jogosan elküldött a fenébe, kimaradt végül az adásból. Az egy izgalmas és nagyon őszinte pillanat volt. Ám nem is elsősorban a fogadtatás volt az izgalmas kérdés, hanem a beszélgetés iránya. Hogy kiből, mit hoz ki ez az új helyzet. Hogy végre lehull a lepel és nem egy megfoghatatlan személy kommunikál majd egy irányba, hogy ott ülünk egymással szemben és beszélgetünk. Hogy végre fel lehet tenni nekem kérdéseket.

Csaba egy újabb választás elé állította a játékosokat. Sokáig nem volt tisztázva, hogy ki, illetve mi alapján fogja megkapni a nyereményt. Most kiderült, hogy maguk közül kell kiválasztaniuk a nyertest egy szavazás folyamán, amelyet mindenki máshogy reagált le. Végül a csapat - egy elég szoros szavazás után - Molnár Jankát választotta győztesnek.

Janka így reagált a győzelemre. "Egyszerűen nem fogtam fel. Annyira a csapat egység, csapat érdek, közös cél lebegett végig, minden áldott nap a szemem előtt, hogy egyszerűen nem tudtam és nem is akartam arra gondolni, hogy én nyerhetek. Hihetetlenül nagy hálát és szeretetet érzek még mindig a csapat iránt. Miután Csaba feldobta a lehetőséget, hogy eloszthatom vagy az egészet megtartom, egyáltalán nem volt nehéz a döntés. Az első pillanattól fogva tudtam és éreztem, hogy szeretnék osztozni a nyereményen. Ez egy közös híd, közös érdem, egyértelmű volt számomra, hogy mindenki részesül a díjból is. Elképesztően nagy önzésnek és saját magam meghazudtolásának is éreztem volna, ha 18 napon keresztül azt szajkózom a csapatnak, hogy egymásért mindent tegyünk meg, majd én egyedül "lelépek" a pénzzel. Az már jóval nehezebb döntés volt, hogy milyen arányban osszam fel a pénzt."

És hogy mi történt a nyereménnyel? Janka elmondta, hogy "Nagyon nagyon vigyázok, vigyázunk rá, így a pénz nagy része még megvan. A húgomat a pénznek hála tudom havi rendszerességgel támogatni, amiért a mai napig hálás vagyok. A testvérem, Hanna élete elképesztően telt az elmúlt egy év során, de hála Istennek és a főorvosának tavaly (2022) ősszel - először életében - megkaphatta azt a gyógyszert, amire elképesztően nagy szüksége volt, a Trikaftát. Ez számunkra egy nagyon drága gyógyszer, igazából a nyert összeg sokszorosába kerül (kb évi 70 millió forint), így nagyon reménykedünk, hogy a következő évre is biztosítani tudják számára. Ha véletlen bármi kétség merülne fel ezzel kapcsolatban, azonnal megpróbálnék újra maximálisan segíteni Hannának."

A 7 részes sorozat összes epizódja elérhető az HBO Maxon, szeptember 10-től meg vasárnap esténként az HBO csatornáján is látható lesz.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Egyre jobb üzlet a lakáskiadás

Az elmúlt években egyre jelentősebb összegeket hozott havonta a lakástulajdonosok számára ingatlanuk bérleményként való kiadása, a trendek pedig még tovább segítik a magasabb hozamok elérését. A bérlemények iránti kereslet növekedése, valamint a bérleti díjak...

Erre kell figyelni a karácsonyi levél- és csomagfeladásnál

Az ünnepek előtti néhány hét kiemelten nagy küldeményforgalommal járó időszak a postai szolgáltatók számára. Ha szeretnénk, hogy a képeslapok és a csomagok rendben megérkezzenek, érdemes időben feladni a küldeményeket. Amennyiben a csomagfeladásnál a leggazdaságosabb...

Humoros karácsonyi reklámfilmmel rukkolt elő a MediaMarkt

A digitális kor generációk közti feszültsége szolgáltatja a témáját a MediaMarkt karácsonyi filmjének. A történet főszereplője egy fiatal lány, aki hazaérkezik karácsonyra, de ahelyett, hogy élvezné az ünnepi hangulatot és a szeretteivel töltött időt,...

Tovább drágulhatnak az élelmiszerek

November végéig kell a Kormánynak kihirdetnie az élelmiszercsomagolások után a gyártók által a koncessziós társaságnak fizetendő, 2024-re érvényes díjak mértékét. Az új hulladékgazdálkodási rendszer idén nyári bevezetésekor hidegzuhanyként érte az élelmiszergyártó vállalkozásokat a díjak...

Díjnyertes magyar film érkezik az HBO Maxra

Idén áprilisban meghódította a mozikat, december 15-től pedig az HBO MAX kínálatában is látható lesz a számos nemzetközi filmfesztiválon díjnyertes Az első kettő című magyar romantikus film, melyben a rég látott, legendás színésznő, Drahota...

Csodás képek a Balatonról

Szabadtéri kiállítás nyílt a Káli-medence szívében, a Theodora ásványvíz kékkúti forrásánál. A tavalyi, Varázslatos Magyarországgal közösen megvalósított Sokszínű Balaton-felvidék fotópályázat legnívósabb fotóiból álló tárlat célja, hogy valamennyi generációhoz közelebb hozza a térség természeti kincseit,...

Okos termékekkel erősít az IKEA

Az IKEA három új, VALLHORN, PARASOLL és BADRING névre keresztelt, a vízszivárgás- és mozgásérzékeléshez fejlesztett, megfizethető okosérzékelővel bővíti választékát. Az érzékelőket úgy tervezték, hogy a vásárlók számára nagyobb fokú felügyeleti lehetőséget és kényelmet biztosítsanak...

Ide utaznak év végén a magyarok

Budapestre, Egerbe és Szegedre indul a legtöbb hazai utazó az év utolsó hónapjában, szilveszterre pedig sok helyen már teltház van – derül ki a Szallas.hu elemzéséből. A karácsony közeledtével egyre több tematikus városi rendezvény...

Kiderült, mivel készül jövőre a SkyShowtime

Jövőre érkezik a streaming platformra a SkyShowtime legújabb saját készítésű sorozata, Az auschwitzi tetováló, ami Heather Morris világszerte népszerű bestseller-regénye alapján készült, de lesz egy svéd krimisorozat, illetve jön majd a Halo széria második...

Még négy évig biztosan marad a MotoGP a Network4-nél

Újabb négy évre, azaz 2028-ig szóló megállapodást kötött a MotoGP és Network4 Media Group, így a következő szezonokban is a luxemburgi központú médiacég hozza el a magyar szurkolóknak a motorversenyzés legnépszerűbb sorozatát. A Network4...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Az ételpazarlás ellen kampányol az Auchan

Az Auchan Magyarország már több mint egy évtizede aktívan fellép az élelmiszerpazarlás ellen, ezért az idei karácsonyi kampányával a maradékmentésre hívja fel a figyelmet. November 27-től a készlet erejéig minden áruházban megtalálható a ”Maradtmég...

Egyre jobb üzlet a lakáskiadás

Az elmúlt években egyre jelentősebb összegeket hozott havonta a lakástulajdonosok számára ingatlanuk bérleményként való kiadása, a trendek pedig még tovább segítik a magasabb hozamok elérését. A bérlemények iránti kereslet növekedése, valamint a bérleti díjak...

Erre kell figyelni a karácsonyi levél- és csomagfeladásnál

Az ünnepek előtti néhány hét kiemelten nagy küldeményforgalommal járó időszak a postai szolgáltatók számára. Ha szeretnénk, hogy a képeslapok és a csomagok rendben megérkezzenek, érdemes időben feladni a küldeményeket. Amennyiben a csomagfeladásnál a leggazdaságosabb...

Humoros karácsonyi reklámfilmmel rukkolt elő a MediaMarkt

A digitális kor generációk közti feszültsége szolgáltatja a témáját a MediaMarkt karácsonyi filmjének. A történet főszereplője egy fiatal lány, aki hazaérkezik karácsonyra, de ahelyett, hogy élvezné az ünnepi hangulatot és a szeretteivel töltött időt,...

Tovább drágulhatnak az élelmiszerek

November végéig kell a Kormánynak kihirdetnie az élelmiszercsomagolások után a gyártók által a koncessziós társaságnak fizetendő, 2024-re érvényes díjak mértékét. Az új hulladékgazdálkodási rendszer idén nyári bevezetésekor hidegzuhanyként érte az élelmiszergyártó vállalkozásokat a díjak...
- Hirdetés -

Podcast

A sneaker az új generáció óraszenvedélye

A sneakerek embereket, generációkat kötnek össze, a resellerek óriási pénzeket kaszálnak a legkisebb kiegészítőkkel is, a laikusok pedig nem értik, miért. Erről rántja le a leplet Trunk Tamás, a Dablty alapítója, influenszer és Z-generációs...

A piac előtt tudtunk járni

A csapból is az AI folyik, és ez még egy darabig biztos így lesz. Nem csoda hát, hogy többek között erről, valamint ügynökségépítésről és a Brand Festivalról is folyt a beszélgetés Biró Lászlóval, a...

A listák hatalma – Signature40 a Business Lounge-ban

Az idei Marketing Summiton már másodjára hirdették ki a 40 legjobb marketingmenedzser listáját, a Signature40-t. Így a szeptember 27-ei Business Lounge is ekörül forgott. Vaszary Ádám, a lista társalapítója a lista hátteréről, az inspirációról...

Don't Miss

Ha kétszer ennyien olvasnának minket, az egész ország gazdagabb volna

Mindenkinek azt javaslom, hogy olvasson több Portfoliót. Biztos kevésbé vagyunk szórakoztatók, mint a TikTok, de vannak értelmes gondolatok és információk, amelyek segítenek ezekben a bizonytalan időkben – mondja Bán Zoltán, a gazdasági portált működtető...

Hiszünk a szinergia erejében

A csatornák kombinációja eredményezi a legnagyobb hatékonyságot marketingtevékenységünk során – mondta el Charlotte Miles. Az IKEA Csehországért, Magyarországért és Szlovákiáért felelős marketing menedzsere az mmonline.hu-nak adott interjúban beszélt arról, hogy miért indították el már...

Időt és energiát spórolunk ügyfeleinknek – interjú Csiszár Gergővel

Gyorsabb és hatékonyabb együttműködések, ahol jó nagy betűkkel folyamatosan látható minden fontos KPI az ügyfél számára, nincs kamuzás – többek között ezt nyújtja a felhasználók számára a Post For Rent új megoldása Csiszár Gergő...

Akár gyorsíthatunk is tovább

Erős növekedési fázisban vagyunk, és az a célunk, hogy ez az ütem tartósan fennmaradjon – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak R. Kovács Dániel. A Front Page Communications alapítója, ügyvezető igazgatója nem titkolja, hogy ügynökségi területen...

Az áraknak emelkedniük kell

A televíziós hirdetési áraknak emelkedniük kell ahhoz, hogy minden reklámozó hozzáférhessen a tévé által biztosított elérésekhez – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dudás Gergely. Az RTL Magyarország bevételekért felelős vezérigazgató-helyettese jelezte azt is, hogy éppen...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Kizöldül a Nádudvari

Átfogó környezettudatos fejlesztési programot valósít meg az idén a Nádudvari Élelmiszer Kft., amelynek eredményeként körülbelül 300 család igényét fedező energiamennyiséget sikerül megspórolni. A fenntartható gazdálkodás jegyében további lépéseket is tesz a cég, így az...

Új törvény segítheti, hogy fenntarthatóbban működjenek a vállalatok

Benyújtotta a kormány a fenntartható vállalati működést ösztönző törvénymódosítási javaslatot az Országgyűlésnek – hívja fel a figyelmet az EY. Az érintett hazai cégeknek környezeti, társadalmi és vállalatirányítási (ESG) szempontból is át kell világítaniuk működésüket,...

Díjat nyert a K&H fenntarthatósági indexe

A Kreatív magazin szakmai zsűrije ezüst Prizma-díjjal értékelte a K&H fenntarthatósági indexét és a hozzá kapcsolódó kommunikációs tevékenységet, amely hatékonyan és társadalmilag felelősen alkalmazza az adat- és kutatásalapú PR-eszközöket. A hazai PR-, reklám- és...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....