Több mint félezer fiatal vett részt idén az NN Biztosító InsuRace nevű üzleti szimulációs versenyén, ahol a jelentkezőknek egy biztosítótársaság vezetőjeként kellett – több döntési szempontot is mérlegelve – helytállniuk. A 2016-os első megmérettetést követően, az idei volt a második alkalom, hogy az NN Biztosító meghirdette a versenyt az EcoSimmel közreműködve.
Az innovatív, a valós körülményeket a lehető leghűbben visszaadó InsuRace versenyen a résztvevőknek egy biztosító vezetőjeként kellett helytállniuk, több szempontnak is megfelelve a társaság irányítása során. A kezdeményezés sikerét mutatja, hogy az idei versenyt az elsőnél is jóval nagyobb érdeklődés övezte: 173 csapatban összesen 519 diák, illetve frissen végzett közgazdász indult el a megmérettetésen.
A Budapesten megrendezett döntőbe jutott 10 csapatnak a biztosítási szimulációs feladatokon kívül egy prezentációt kellett készítenie, amely – problémaelemzés, és konkrét javaslat bemutatásával együtt – arra ad választ, hogy hogyan lehet a fiatal korosztályt meggyőzni az időben elkezdett öngondoskodás, a nyugdíjas évekre való felkészülés fontosságáról.
„Az InsuRace célja változatlanul az, hogy ismertebbé tegyük az NN márkát a fiatalok körében, játékos formában megismertessük a korosztályt egy nemzetközi hátterű biztosító működésével, és – nem utolsó sorban – kedvet csináljunk ahhoz, hogy a tehetséges fiatalok a pénzügyi szektorban helyezkedjenek el. Kifejezetten inspirálóak azok a perspektívák és ötletek is, melyeket a részvevők a projektfeladatok bemutatása során osztanak meg velünk. A verseny nem titkolt célja emellett az utánpótlás biztosítása is: ebből a szempontból figyelemre méltó, hogy a tavalyi versenyzők közül már többen is alkalmazásban állnak az NN Biztosítónál” – nyilatkozta Tóth Lajos, az NN Biztosító HR igazgatója. Hozzátette: az NN Biztosító a jövőben is él majd az üzleti szimuláció eszközével a kiválasztásnál, és változatlanul kiemelt figyelmet fordít arra, hogy a fiatalok érdeklődését felkeltse a pénzügyi szektor iránt.
„A visszajelzések alapján a szimulációs szakmai tréningmódszer népszerű a résztvevők körében, mivel játékos, interaktív, learning by doing módon tanulnak a játékosok” – mondta Orova Balázs, az EcoSim szakértője. Hozzátette: a résztvevők motivációja erős, hiszen csapatban, közös célokért, játékos versenykörnyezetben dolgoznak, felsővezetői szerepben, ami általában új nekik, ezáltal az egész érdekes kihívást is jelent számukra. Orova Balázs szerint a szimulációs tréninget elsősorban pénzügyi, kereskedelmi és FMCG profilú vállalatok szerveznek Magyarországon, és az utánpótlás-kutatáson kívül elsősorban a teljes vállalati működés és a piac megismerésére, a stratégiai döntéshozatal fejlesztésére, és az eredményszemlélet fejlesztésére alkalmazzák, de kiváló csapatépítő program is.
- Hirdetés -
Versengtek a fiatalok
|
- Hirdetés -
A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI
Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán
Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...
Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója
A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...
Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje
Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...
Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac
A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...
Ilyen autóra elég a munkáshitel
A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...
A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány
Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...
Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén
Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...
Új tablettel erősít a Honor
December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...
Minden tizedik magyar állást keres
Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...
Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez
Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...
- Hirdetés -