- Hirdetés -

Versenyre hívja a diákokat a Red Bull Basement

|

- Hirdetés -

Ismét elindult a jelentkezés a Red Bull nagyszabású, globális programjára, a Red Bull Basement versenyre, amely nemcsak fejlődési lehetőséget tartogat a diákok számára, hanem tökéletes alkalom arra is, hogy a jövő innovátoraiként bemutassák rendkívüli ötleteiket és találmányaikat. A verseny csúcspontja a háromnapos Isztambulban megrendezett nagyszabású döntő, ahol a 45 különböző országból érkező diákok együtt dolgozhatnak a világ vezető tudósaival és üzletembereivel.

A mai fiatok kezében van a jövő: ők azok, akik tudásukkal és ötleteikkel képesek kitörni és pozitívan befolyásolni folyamatosan változó világunkat. A Red Bull Basement nemzetközi programsorozat célja, a fiatal diákokat arra ösztönözni, hogy megvalósítsák úttörő ötleteiket és bemutassák tehetségüket a világ számára. A program töretlen népszerűségnek örvend: tavaly több mint 3800 csapat lelkes fiatal jelentkezett a versenyre. A magyar pályázók, Popovics Kinga és Guthy Máté, vagyis a termékek vízindexét megjelenítő IWI-projekt ötletgazdái pedig egészen a TOP 10-ig meneteltek.

„Rengeteg olyan dologban fejlődtem, amit soha nem éreztem a területemnek. A Basementen sokat adott, hogy mindenki pezsgett a kíváncsiságtól és a tettvágytól, hogy alkossunk valami újat, találjuk meg a következő rést a fejlődéshez, és tegyük jobbá a világot a magunk módján. Szerintem egy ilyen verseny melegágya az olyan ötleteknek, amiknek a »felnőtt« változatai a későbbiekben akár közvetlenül is érintenek minket” – mondta Popovics Kinga, a 2020-as Red Bull Basement magyar versenyzője, aki tanáccsal is szolgált az idei jelentkezők számára: „Ne féljetek kicsit kilógni a tömegből! A jó ötletek ritkán születnek a komfortzónán belül.”

A korábbi években már rengeteg bámulatos ötletet mutattak be az egyetemista ötletgazdák, amelyek megvalósítását, továbbfejlesztését a Red Bull Basement esemény után is folytatták. Az innováció tehát soha nem áll meg, ám a Red Bull Basement 2021-es versenyére csak korlátozott ideig lehet jelentkezni. Október 24-ig várják azon 18 éven felüli diákok jelentkezését, akik hallgatói jogviszonnyal rendelkeznek.

A jelentkezéshez csupán egy videó feltöltése szükséges a Red Bull Basement weboldalára, amelyben tömören és érthetően elmagyarázzák a csapatuk elképzelését. A zsűri a kreativitás, megvalósíthatóság és hatékonyság mellett ezeket is figyelembe fogja venni a pontozás során. Ezután a két fős nemzetközi csapatoknak közel öt hetük lesz arra, hogy még több erőforrás segítségével fejlesszék tovább ötleteiket és bemutassák őket a három napos döntőben, Isztambulban.

A Design Terminal, Közép-Európa vezető innovációs ügynöksége a Red Bull Basement projektet azzal a tudással és tapasztalattal segíti, amit az elmúlt években az egyetemi, főiskolai hallgatók számára szervezett számtalan ötletverseny során szerzett. Továbbá a HubHub Budapest és a Red Bull Basement közötti együttműködés létrejöttének köszönhetően a coworking iroda idén főhadiszállásaként ad helyet a kapcsolódó programoknak. A győztes csapat egyik nyereménye egy 3 hónapos tagság a coworking irodába.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Budapesten szelfizhetünk Dwayne Johnsonnal

Dwayne Johnsonnal ünnepli első szülinapját a Madame Tussauds Budapest. A hollywoodi világsztár mától a Palazzo Dorottya falai között várja a látogatókat. A Szikla maga is részt vett az impozáns figura kialakításában, amely néhány hónapig...

A nőknek kedvez a Tesco

A közelgő Menstruációs higiénia napja alkalmából a Tesco 2024. június 27-től minden sajátmárkás női intim higiéniai terméke árából elengedi az ÁFA-t, így segítve a nőket havi több ezer forint értékű, rendszeres extra költségeik visszaszorításában....

Budapesten nyit újabb márkakereskedést az AutoWallis

Tovább folytatja a gépjármű-kiskereskedelemben terjeszkedését az AutoWallis Csoport, miután portugál partnerével, a Salvador Caetano Csoporttal közösen nyitnak Budapesten Renault és Dacia márkakereskedést. A lépés jól illeszkedik az AutoWallis stratégiájába, melynek célja, hogy az organikus...

Új Mercedes-Benz modellel erősít a Matchbox

A Mattel leleplezte a Mercedes-Benz G 580 EQ technológiás öntött kisautóját, ami az ikonikus Mercedes-Benz G-osztályt és a nemrégiben bemutatott, új elektromos modellváltozatot ünnepli. A prémium kategóriás kisautó újrahasznosított fémből és legalább 81 százalékban...

Ezt keresik a vásárlók a webshopokban

Az Árukereső.hu adatai egyértelműen rávilágítanak arra, hogy mind Magyarországon, mind a régióban – az időjárás ingadozása ellenére – már dübörög a fogyasztók tudatában a nyár. A top termékek: vitaminok, fehérjeporok, sporteszközök és a fagylalt!Az...

Ezekkel a különlegességekkel készülnek a MOZ.GO szervezői

Több különlegességet is tartogat az idén MOZ.GO néven érkező Magyar Mozgókép Fesztivál. Látható lesz többek között a sokáig betiltott Rabmadár, vetítik az idén 20 éves Kontrollt, jön az Oscar-jelölt Macskajáték felújított képpel és hanggal,...

Országos terjeszkedésbe kezd a Mercar

Budapesten nyitott használtautó szalont a Mercar. Az új értékesítési ponton a partnerektől visszavett autók egy részének értékesítését végzik impozáns körülmények között. De úgy tűnik itt sincs megállás, ahogy az Aszfalt királyaiban sem volt. Országos...

Újabb fordulat a Marsra magyar! sztorijában

Megvette a Netflix a Magyar Telekom és a KMH Film koprodukciójában készült Marsra magyar! című sorozat első évadát, ami május 15-én került fel a streaming platformra, ahol már másnap bekerült a Top10 legnézettebb TV...

Rengeteg program várja a gyerekeket a Városligetben

A Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat 2024. május 25-én és 26-án szervezi meg a Városligeti Gyermeknapot. Az idei rendezvény középpontjában az egészség, a sport, a kultúra, az internetbiztonság és a nemzetek bemutatása áll. Célunk továbbra is...

Tovább nőtt a Nádudvari bevétele

Közel az egynegyedével növelte nettó árbevételét 2023-ban a Nádudvari Élelmiszer Kft., miközben az eredmény a megelőző évi közel háromszorosára nőtt. A sikerhez nagyban hozzájárult, hogy az általános piaci visszaesés ellenére mindhárom üzletágban sikerült volumennövekedést...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Újabb titkok derültek ki a divatgururól

Karl Lagerfeld kétségkívül a divattörténelem egyik legmeghatározóbb alakja, nem véletlen, hogy életéről könyvek jelentek meg, a Disney+-on pedig június 7-én indul az életéről szóló „Becoming Karl Lagerfeld” saját gyártású sorozat. Ennek apropóján összegyűjtöttünk néhány...

Budapesten szelfizhetünk Dwayne Johnsonnal

Dwayne Johnsonnal ünnepli első szülinapját a Madame Tussauds Budapest. A hollywoodi világsztár mától a Palazzo Dorottya falai között várja a látogatókat. A Szikla maga is részt vett az impozáns figura kialakításában, amely néhány hónapig...

A nőknek kedvez a Tesco

A közelgő Menstruációs higiénia napja alkalmából a Tesco 2024. június 27-től minden sajátmárkás női intim higiéniai terméke árából elengedi az ÁFA-t, így segítve a nőket havi több ezer forint értékű, rendszeres extra költségeik visszaszorításában....

Budapesten nyit újabb márkakereskedést az AutoWallis

Tovább folytatja a gépjármű-kiskereskedelemben terjeszkedését az AutoWallis Csoport, miután portugál partnerével, a Salvador Caetano Csoporttal közösen nyitnak Budapesten Renault és Dacia márkakereskedést. A lépés jól illeszkedik az AutoWallis stratégiájába, melynek célja, hogy az organikus...

Új Mercedes-Benz modellel erősít a Matchbox

A Mattel leleplezte a Mercedes-Benz G 580 EQ technológiás öntött kisautóját, ami az ikonikus Mercedes-Benz G-osztályt és a nemrégiben bemutatott, új elektromos modellváltozatot ünnepli. A prémium kategóriás kisautó újrahasznosított fémből és legalább 81 százalékban...

Don't Miss

Az EB körüli reklámhelyek már elfogytak – interjú Kosaras Klaudiával

Már hónapokkal a sportesemények előtt jelentősen megnő a hirdetői kereslet a sport tartalmak melletti megjelenésekre – nyilatkozta az mmonline.hu-nak Kosaras Klaudia. Az Atmedia kereskedelmi igazgatójával készült interjúnkból kiderül többek között, hogyan készülnek az idei...

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...

Keressük a legújabb technológiai megoldásokat – interjú Losonczi Balázzsal

A hatékonyság nem elsősorban pénz, sokkal inkább szakmai felkészültség kérdése – vallja Losonczi Balázs, a Pentacom ügyvezetője. A 2001-ben alapított digitális ügynökség lett az idei Marketing Diamond Awardson az Év Ügynöksége, ezzel kapcsolatban kérdeztük...

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...