- Hirdetés -

Vetélkedő, luxusesküvő és sorozatpremierek a Viasaton

|

- Hirdetés -

Napi vetélkedő, luxusfeleségek, valamint új napi sorozatok várják a tévénézőket a Viasat 3 és a Viasat 6 csatornán, amelyeknél már augusztus 27-én elindul az ősz.

 

Gundel Takács Gábor a Viasat 3 műsorán tér vissza a tudásalapú vetélkedők műfajához. A KérdezŐ című műsorban – amely 6 héten át minden hétköznap 20.00-tól lesz látható – azonban nem ő, hanem közel száz civil, többek között egy pék, egy állatorvos, egy idegenvezető, sőt egy rabbi teszi fel kérdéseit a játékosoknak. A párbajból győztesként kikerülő játékospár pedig a sztárlépcső „megmászása”, azaz ismert emberek – köztük Ónodi Eszter, Hajós András, Rúzsa Magdi vagy Scherer Péter – kérdéseinek megválaszolása után akár 10 millió forintot is hazavihet.

 

A KérdezŐ első adása után ősszel egy alkalomra visszatérnek a luxusfeleségek is a Viasat 3 képernyőjére. Természetesen a filmproducer és színésznő Csősz Boglárka, a színész Köllő Babett, a gyermekruha-tervező Smaltig Dalma, az üzletasszony Yvonne Dederick és barátnője, Polgár Tünde is ott lesz a násznépben, hogy tanúi legyenek, ahogy a műsor egyik legmegosztóbb párosa, Vasvári Vivien és vőlegénye, Fecsó oltár elé áll. A pompás és persze exkluzív rongyrázáson csak a Viasat 3 kamerái lehettek jelen. A Feleségek luxuskivitelben – Lagzi luxuskivitelben augusztus 27-én 21 órakor kerül képernyőre.

 

A Viasat 3 mellett a Viasat 6 is számos újdonsággal és megunhatatlan közönségkedvenccel várja a nyaralásból visszatérő nézőket. Augusztus 27-től, hétfőnként 22 órától országos premierként dupla részekkel jön a Helix című sci-fi sorozat, amelyben a járványügyi központ orvoskutatóinak egy csoportja egy csúcstechnológiával ellátott sarkvidéki laboratóriumkomplexumba utazik, hogy kivizsgálják egy rejtélyes járvány kitörését. A csapat azonban hamarosan élethalálharcot kénytelen vívni, amelynek tétje már nemcsak saját életük, de a teljes emberiség megmenekülése vagy pusztulása.

 

Augusztus 28-án a 22 órás sávban is vadonatúj sorozatcsemegét kínál a magyar nézők számára a Viasat 6. Ekkor indul ugyanis az ezután minden kedden dupla epizódokkal jelentkező Idővonal (Travelers), amelyben a több száz évvel később élő emberek felfedezik, hogyan küldjék vissza tudatukat az időben, a 21. századi emberek fejébe. Az „utazók” átlagos emberek élete fölött veszik át az irányítást, miközben titokban azon ügyködnek, hogy megmentsék az emberiséget a rájuk váró szörnyű jövőtől.

 

Augusztus 29-től minden szerdán 22 órától dupla résszel érkezik A holnap legendái (Legends of Tomorrow) harmadik évada, A zöld íjász (Arrow) és a Flash – A Villám spinoffja, amelyben Rip Hunternek, az időutazó haramiának hősöket és gonosztevőket kell egyesítenie egy olyan, jövőbeni, megállíthatatlan fenyegetés ellen, ami nemcsak a bolygónkat, de az időmindenséget magát is fenyegeti.

 

Csütörtök estére is jut új sorozatpremier a Viasat 6-on – az Amerikai istenek (American Gods) epizódjai is kettesével mutatkoznak be a csatornán. A Magyarországon most először látható szériában Árnyék frissen szabadult a börtönből, de értelmetlennek érzi életét, hiszen szerelme nemrég halt meg egy közúti balesetben. A temetés az ország másik végében lesz, az odavezető út azonban nem várt fordulatokat tartogat: egy gyanús figura, aki Szerdának nevezi magát, munkát ajánl neki. Árnyék elfogadja az ajánlatot, azt azonban még nem tudja, hogy ezzel a döntésével jelentős változások állnak majd be az életében, és furcsábbnál furcsább emberekkel fog majd találkozni, amelynek hatására már nem is tudja eldönteni, hogy amit lát, az a valóság-e, vagy az egész csak egy álom.

 

A Viasat 6-on emellett folytatódik az animációs sorozatok sávja: hétköznap délután 15.30-tól a YU-GI-OH! 5D és a Dragon Ball Super dupla epizódokkal, majd A Simpson család (The Simpsons) következik. A hét mindennapján 4 részes maratonnal folytatódik 18 órától a Két pasi – meg egy kicsi (Two and a Half Men), az Agymenők rajongói pedig hétköznaponként 20 órától az első részektől eleveníthetik fel a sorozat epizódjait, melyeket 21 órától Az Álmosvölgy legendája (Sleepy Hollow) részei követnek. A sorozatdömping közepette is marad pénteken este 22 órától a filmes sáv, a vasárnap délelőtti autós blokkba pedig visszatér a Top Gear és a Totalcar, előbbi vadonatúj – Magyarországon még sosem látott – epizódokkal.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A Human Telexszel kampányol a Finish

A Reckitt brandjének új, a környezettudatosságot előtérbe helyező kampánya május közepén indult, a márka ügynöksége a Human Telex Advertising & Event.„A Finish számára évek óta kiemelt jelentőséggel bír a környezettudatosság. Küldetésének tekinti, hogy felhívja...

Környezettudatos irodába költözik a Diageo

Az idén 20. évfordulóját ünneplő Diageo Budapest a társadalmi felelősségvállalás jegyében az idei évtől a modern, környezettudatos Green Court Offices irodaházban folytatja működését. Az új iroda kialakítása során számos környezettudatos építőipari megoldást és új...

Újra járvány előtti szinten a turizmus

Két turbulens év után a Mastercard Economics Institue új kutatása azt mutatja, hogy mind az üzleti- mind a szabadidős repülőjegy foglalások száma túllépte a világjárvány előtti szintet, valamint az utasszállító hajók, vonatok és buszok...

Káros a reklámadó a magyar gazdaságra

A Magyar Reklámszövetség és társszövetségei továbbra is fenntartják álláspontjukat: a reklámadó káros a teljes magyar gazdaság számára és nem támogatják a különadó visszavezetését, hiszen a gyengülő makrogazdasági környezet és a bejelentett vállalati, szektoriális különadók...

Tovább emelkednek a lakásárak, nehéz helyzetben vannak a vevők

A KSH kiadta legfrissebb, keresetekről szóló gyorstájékoztatóját, amely szerint 2022 márciusában a teljes munkaidőben foglalkoztatottak bruttó átlagkeresete meghaladta a félmillió forintot, ami 17,5 százalékos emelkedést jelent. Hogy mire elég ez a mai emelkedő kamatkörnyezetben,...

Behúzták a féket a vállalkozások

A járvány időszakában tapasztalt óvatossághoz hasonlóan, az orosz-ukrán konfliktus kitörése okozta gazdasági bizonytalanság és a fokozódó infláció ismét megfontoltabbá tette a kkv-kat. A K&H kkv bizalmi index 2022 első negyedévi kutatása alapján az előző...

Rekord árbevételről számolt be az AutoWallis

A régió 14 országában jelenlévő AutoWallis Csoport messze a piaci átlagot felülmúló növekedéssel, kiugró hatékonyságjavulással zárta az első negyedévet. Nettó eredménye több mint ötszörösére, 1,9 milliárd forintra, EBITDA-ja több mint a duplájára, 3,1 milliárd...

Politikai reklámok miatt büntették a TV2-t

A megrendelő megnevezésének és a megkülönböztető figyelemfelhívás hiánya miatt rótt ki több mint kétmillió forintos bírságot a TV2 szolgáltatójára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) Médiatanácsa. A testület helytelenül közvetített virtuális reklám miatt...

People Group néven folytatja a 1080p Reklám- és médiaügynökség

A 1080p Solution Agency-t 2014-ben alapította az akkor még Urbán Zsolt vezette HD Group és a Kádár Tamáshoz és Dévényi Balázshoz köthető Dynamo Budapest azzal a céllal, hogy ötvözzék a két vállalatban lévő reklámügynökségi...

Szlovéniában terjeszkedik az AutoWallis

Megnyitotta Szlovénia egyetlen Land Rover márkakereskedését az AutoWallis Csoport, így tovább fokozza kiskereskedelmi aktivitását az országban. A lépéssel folytatja nemzetközi terjeszkedését a magyar tőzsde autós vállalata, miután az elmúlt két évben két sikeres akvizíciót...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

További részletek az új különadókról

Mint ismert, a napokban Magyarország Kormánya döntést hozott egy rezsivédelmi és honvédelmi alap létrehozásáról, melynek forrását bizonyos szektorokra kivetett, ún. „extraprofit-különadókból" és további adóintézkedésekből kívánja finanszírozni. A tervezett lépésekről a május 26-i kormányinfón hangzottak...

A Human Telexszel kampányol a Finish

A Reckitt brandjének új, a környezettudatosságot előtérbe helyező kampánya május közepén indult, a márka ügynöksége a Human Telex Advertising & Event.„A Finish számára évek óta kiemelt jelentőséggel bír a környezettudatosság. Küldetésének tekinti, hogy felhívja...

Környezettudatos irodába költözik a Diageo

Az idén 20. évfordulóját ünneplő Diageo Budapest a társadalmi felelősségvállalás jegyében az idei évtől a modern, környezettudatos Green Court Offices irodaházban folytatja működését. Az új iroda kialakítása során számos környezettudatos építőipari megoldást és új...

Újra járvány előtti szinten a turizmus

Két turbulens év után a Mastercard Economics Institue új kutatása azt mutatja, hogy mind az üzleti- mind a szabadidős repülőjegy foglalások száma túllépte a világjárvány előtti szintet, valamint az utasszállító hajók, vonatok és buszok...

Káros a reklámadó a magyar gazdaságra

A Magyar Reklámszövetség és társszövetségei továbbra is fenntartják álláspontjukat: a reklámadó káros a teljes magyar gazdaság számára és nem támogatják a különadó visszavezetését, hiszen a gyengülő makrogazdasági környezet és a bejelentett vállalati, szektoriális különadók...
- Hirdetés -

Don't Miss

Hiszünk a marketing erejében

Az üzleti döntéshozókat is jobban megszólítanák és mélyebben megismertetnék őket a marketing szerepeivel, feladataival és lehetőségeivel az idei Marketing Summit Hungary- n – mondta el Hinora Ferenc. A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) elnöke az...
Várkonyi Balázs TOP25

Közös platformon

Várkonyi Balázs, eMAG-Extreme Digital, ügyvezető igazgató - Április közepén jelentették be, hogy összevonják a platformjaikat, és a jövőben az eMAG platformját használja a cég, az Extreme Digital vásárlóinak is erre kell váltaniuk. Miért volt szükség...

Hiszünk a versenyben

Takács Csaba, Alza.hu, ügyvezető igazgató - Mi jelentette a legnagyobb kihívást tavaly az Alza számára a magyar piacon? - A fő kihívást a fogyasztói kereslet váratlan és kiszámíthatatlan változásai jelentették, mindkét irányban: felfelé és lefelé is...

Mindent bevetünk

Ötszáz gép, húszezer munkatárs, ekkora lesz 2030-ra a Wizz Air. Radó András, a légitársaság senior cabin crew recrutiment managere beszélt többek között arról, hogyan toboroznak, illetve milyen nyárra számítanak.   - Nagyon komoly bővülés előtt áll...

A valódi értékek, valódi üzenetek építik igazán a márkát

Mottl-Molnár Orsolya, HEINEKEN Hungária, marketing- és kereskedelmi marketingigazgató   - Februártól irányítod a Heineken Hungária marketing és kereskedelmi marketing részlegét, közben az élet ismét furcsán alakult körülöttünk. Mennyire nehezíti meg, késztet változtatásra a szomszédos háborús helyzet? -...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Környezettudatos irodába költözik a Diageo

Az idén 20. évfordulóját ünneplő Diageo Budapest a társadalmi felelősségvállalás jegyében az idei évtől a modern, környezettudatos Green Court Offices irodaházban folytatja működését. Az új iroda kialakítása során számos környezettudatos építőipari megoldást és új...

Ezek a járművek lehetnek a zöld autózás új sztárjai

Világszerte egyre több ország tervezi a belső égésű motorral rendelkező autók fokozatos kivezetését a piacról a következő 10-20 évben, és tavaly júliusban az Európai Bizottság is azt javasolta, hogy 2035-ig tiltsák be a belső...

Újabb hazai sztárok álltak ki a természetvédelemért

A természet megóvása, bolygónk védelme ma már olyan alapvetésnek számít, ami mellett az ismert emberek és a kreatív szakma legnagyobbjai világszerte és hazánkban is egyre gyakrabban kiállnak. Ki egy civil szervezetet támogat, ki a...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....