- Hirdetés -

Volkswagennel érkezik a foci Eb

|

- Hirdetés -

A koronavírus miatt 2020 helyett 2021 lesz a labdarúgó Európa-bajnokság éve. A szervezés javában zajlik, a Volkswagen, amely a rangos sportesemény hivatalos szállítója, Koppenhágában átadta használatra az első járműveket az UEFA helyi irodájának.

A világ egyik legfontosabb futballünnepének előkészítése hosszú hónapok óta zajlik az UEFA EURO 2020 tizenkét helyszínén. Az Európa-bajnokság hivatalos mobilitási partnereként a Volkswagen elsőként a dán fővárosban bocsátotta a helyi szervezőbizottság rendelkezésére a mindennapi munkához elengedhetetlen autókat. Hamarosan – legyen szó Budapestről, Münchenről, Rómáról vagy Koppenhágáról – az UEFA munkatársai két Volkswagen Tiguan és egy Volkswagen Caravelle segítségével végzik a munkájukat. A járművek mindkét oldalát a verseny hivatalos logója díszíti, a Volkswagen logót pedig az “Official Mobility Partner” (Hivatalos Mobilitási Partner) felirat egészíti ki.

Az Európa-bajnokság június 11-i megkezdéséig a Volkswagen flottája minden helyszínen, így Budapesten is fokozatosan bővül. A több száz autót számláló flottában hamarosan teljesen elektromos ID.3 és ID.4 modellek is szolgálatot teljesítenek. A Volkswagen célja, hogy az Európa-bajnokság során elsősorban az elektromos mobilitás témáját és az ebben vállalt vezető szerepét hangsúlyozza. “Nagyon reméljük, hogy a koronavírus-helyzet javulni fog az elkövetkező hetekben, illetve hónapokban, és hogy a bajnokság az eredeti tervek szerint valósul meg júniusban és júliusban” – mondta Stephan Franssen, aki az UEFA partnerségéért felel a Volkswagen marketing osztályán. “Természetesen készülünk az esetleges alternatív forgatókönyvekre, például helyszíni nézők nélküli versenyre is” – tette hozzá.

UEFA EURO 2020

Az UEFA tavaly egy évvel elhalasztotta a labdarúgó Európa-bajnokságot, melynek Magyarország az egyik társrendezője, 11 másik országgal közösen. A tornát 2021. június 11. és július 11. között rendezik meg. Az Eb története során először nincs konkrét házigazdája az eseménynek. A címvédő a portugál válogatott, a bajnoki címért ezúttal 24 nemzeti csapat, köztük a magyar küzd.

Az Eb házigazdái: Amszterdam (Hollandia), Baku (Azerbajdzsán), Bilbao (Spanyolország), BUDAPEST (Magyarország), Bukarest (Románia), Dublin (Írország), Glasgow (Skócia), Koppenhága (Dánia), London (Anglia), München (Németország), Róma (Olaszország), Szentpétervár (Oroszország).

A tervek szerint a Puskás Ferenc stadionban játsszák a Magyarország-Portugália, a Magyarország-Franciaország, a Portugália-Franciaország mérkőzéseket és az egyik nyolcaddöntőt.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kommunikációs királynők

Úgy tűnik, a marketinges és kommunikációs szakma igazán fekszik a nőknek, mivel huszonhárom hölgy képviselteti magát aMarketing&Media magazin idei TOP50-es listáján. A dobogón két hölgyet is találhatunk, a tavaly szintén második Bánhegyi Zsófia, a...

Reklámpiac: szebb képet festenek az adatok

Az idei reklámköltési adatok sokkal szebb képet festenek, mint az egy évvel ezelőttiek. A 2020. tavaszi pánikot követően a hirdetők láthatóan megtanultak együtt élni a járványhelyzettel. Sok hirdetői szektornál még a 2019-es év hasonló...

Nem csökken a magyarok utazási kedve

A főszezon lezárultával sem csökken a magyarok utazási kedve – derül ki a Reacty Digital nyár végi felméréséből. Idén a hazai célpontok kerültek előtérbe, elsősorban pihenésre vágytak a nyaralni indulók és kocsival vágtak neki...

Egymásra talált a LifeMax és az Armadillo

Számos idős ember életét mentheti meg a LifeMax kis készüléke, amivel segítséget hívhatnak baj esetén. A szolgáltatás kapcsán az arculat kialakítása mellett a brand felépítése, a kampány tervezése és kivitelezése is a Római-parton található...

A Bátor Tábornak gyűjt a Fókusz Plusz

Adománygyűjtő különkiadással jelentkezik szeptember 18-án az RTL Klub Fókusz Plusz című műsora a Bátor Tábor 20 éves születésnapja alkalmából. Az élő adás két házigazdája Barabás Évi és Tokár Tamás lesz. A műsorban – melynek során...

Eredménytelen lett a gyöngyösi pályázat

A Budapest 105,9 MHz-es frekvencia pályázata hiánypótlással folytatódik, a gyöngyösi kisközösségi rádiós tender viszont eredménytelenül zárult. A Médiatanács a Budapest 105,9 MHz körzeti médiaszolgáltatási lehetőség közösségi jellegű használatára kiírt pályázati eljárásában a beérkezett egyedüli...

Ilyen lesz a megújult Budapesti Őszi Fesztivál

Több mint százötven programmal, harminc helyszínen várja a közönséget a Budapesti Őszi Fesztivál. A fővárosi rendezvény megújult formában valósul meg szeptember 26. és október 10. között. A fesztiválon a "Kik vagyunk mi, budapestiek?" kérdésre sűrű...

Jubilál a Magna Global Hungary

Idén 20 éves a Magna Global Hungary, az Interpublic Group of Companies (IPG) magyarországi ügynökségei 2001-ben alapították meg a céget, ami az IPG hazai médiavásárló szervezete. Az Interpublic a világ egyik legnagyobb ügynökségi csoportosulása. 1902-ben...

Taxis projektben a Positive Adamsky

A Főtaxi és a Budapest Taxi közösségi médiás csatornáinak kezelésére kapott megbízást a Positive Adamsky digital&social tagügynöksége. Budapest legrégebbi taxitársasága a márkaarculat fiatalítását tűzte ki célul.A Stelius Befektető Zrt. mindkét taxis tagvállalata, a Főtaxi...

Itt a legújabb TOP50, Szabó Béla vezeti a marketingesek rangsorát

A Marketing&Media magazin idei, a legsikeresebb hazai marketingszakembereket bemutató listáján szereplők több mint a harmada cserélődött 2020-hoz képest, nagyon sok esetben személyi változások mozgatták a Top 50 összetételét. Évről évre igazolódik, hogy messze nem...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Marketinges állócsillagok

Az idei Top 50-ben szereplők 24 százaléka az eddigi összes rangsorban szerepelt. Ráadásul ennek a „kemény magnak” a többsége már a 2016-os első toplistánk összeállításakor is ugyanannál a cégnél és ugyanabban a pozícióban dolgozott,...

Kommunikációs királynők

Úgy tűnik, a marketinges és kommunikációs szakma igazán fekszik a nőknek, mivel huszonhárom hölgy képviselteti magát aMarketing&Media magazin idei TOP50-es listáján. A dobogón két hölgyet is találhatunk, a tavaly szintén második Bánhegyi Zsófia, a...

Reklámpiac: szebb képet festenek az adatok

Az idei reklámköltési adatok sokkal szebb képet festenek, mint az egy évvel ezelőttiek. A 2020. tavaszi pánikot követően a hirdetők láthatóan megtanultak együtt élni a járványhelyzettel. Sok hirdetői szektornál még a 2019-es év hasonló...

Nem csökken a magyarok utazási kedve

A főszezon lezárultával sem csökken a magyarok utazási kedve – derül ki a Reacty Digital nyár végi felméréséből. Idén a hazai célpontok kerültek előtérbe, elsősorban pihenésre vágytak a nyaralni indulók és kocsival vágtak neki...

Egymásra talált a LifeMax és az Armadillo

Számos idős ember életét mentheti meg a LifeMax kis készüléke, amivel segítséget hívhatnak baj esetén. A szolgáltatás kapcsán az arculat kialakítása mellett a brand felépítése, a kampány tervezése és kivitelezése is a Római-parton található...
- Hirdetés -

CMO

Szabó Béla

Növekvő stratégiai tudás

Szabó Béla Magyar Telekom, márka- és lakossági kommunikációs igazgató – Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? – Rengeteg mindenre: a purpose alapú működésünk és stratégiánk mind üzletileg, mind márkaépítés szempontjából kiemelkedően teljesített. Olyannyira, hogy több márkát...