Elképesztő ütemben fejlődik itthon az e-kereskedelem, a múlt évben már csak a hazai webshopokban 500 milliárd forint felett költöttek a magyarok. A BrandMania stábja az ágazat legnagyobb konferenciáján járt utána a legújabb trendeknek és annak, mi várható a jövőben.
A múlt évben 27 százalékkal bővült a hazai e-kereskedelmi piac, elérve az 545 milliárd forintos szintet. Ez azt jelenti, hogy tíz év alatt tízszeresére nőtt a forgalom. Ha hozzátesszük, hogy a magyar fogyasztók külföldi webshopokban mintegy 400 milliárd forintot költöttek el, akkor már majdnem ezer milliárd forintos piacnál tartunk.
A BrandMania stábja az Ecommerce Hungary idei konferenciáján forgatott Visegrádon, és az online kiskereskedelmi piac meghatározó szereplőinek segítségével térképezte fel a szektort. A műsorból kiderül, hogyan lehet kezelni a logisztikai kihívásokat, mennyire befolyásolja a forgalmat a korán jött nyár, illetve hogyan hathat a hazai e-kereskedőkre az, hogy egyre több magyar vásárol külföldi webshopokban.
A BrandMania legújabb adásában megszólal Nagy Sándor, az Ecommerce Hungary elnöke, Várkonyi Balázs, az Extreme Digital vezérigazgatója, aki beszél a terjeszkedési terveikről, Matócza Szabina, az Ecommerce Hungary alelnöke, Németh Norbert, a Tchibo e-kereskedelmi igazgatója, Őry Gergely, a Játéknet webáruház ügyvezetője, Zabari István, a Luminet tulajdonosa és Kis Gergely, az eNet partnere.
BrandMania ma éjjel 0:05-kor az RTL Klubon, a műsor előzetesét itt nézheti meg.