- Hirdetés -

Wimbledoni teniszbajnokság – hosszabbít a WBD

|

- Hirdetés -

A wimbledoni teniszbajnokságot továbbra is a Warner Bros. Discovery (WBD) csatornái és platformjai közvetítik az All England Lawn Tennis Clubbal kötött új, hosszú távú joghosszabbítás révén. Az Eurosport és a Max lesz Wimbledon exkluzív otthona 11 európai piacon, ahol minden egyes és páros mérkőzést, beleértve a selejtezőket is, élőben és on-demand sugároznak.

A világ legrangosabb füves pályás teniszeseménye továbbra is a Warner Bros. Discovery (WBD) csatornáin és platformjain lesz látható 11 európai piacon (Belgiumban, Bulgáriában, Csehországban, Finnországban, Magyarországon, Izlandon, Hollandiában, Norvégiában, Romániában, Szlovákiában és Svédországban) az All England Lawn Tennis Clubbal kötött új, hosszú távú megállapodás révén.

Az új partneri megállapodás azt jelenti, hogy a wimbledoni teniszbajnokságot továbbra is az Eurosport közvetíti Magyarországon, továbbá minden mérkőzés streamelhető lesz a WBD új, továbbfejlesztett streaming szolgáltatásán, a Maxon*. Ez meghosszabbítja az Eurosport exkluzív jogait több mint egy évtizeddel azután, hogy 2016-ban először készítette el több piacra kiterjedő közvetítést Wimbledonról**.

Az új megállapodás mostantól garantálja, hogy itthon a Eurosport lesz az exkluzív otthona minden Grand Slam-tornának, és a Max-szal együtt az egyetlen hely, ahol az Australian Open, a Roland-Garros, Wimbledon és a US Open, valamint a 2024-es párizsi olimpiai játékok minden mérkőzését követhetjük.

Trojan Paillot, a Warner Bros. Discovery Sports Europe sportjogok beszerzéséért és szindikációért felelős alelnöke így nyilatkozott: „Teniszportfóliónk a sportág legnagyobb eseményeit öleli fel, és elismert hírnevünk van a Grand Slam közvetítések folyamatos bővítésében, egyre növekvő nézőközönség számára egész Európában. Örömmel hosszabbítjuk meg több mint egy évtizeddel a rendkívül sikeres partnerségünket az All England Clubbal, ami lehetővé teszi számunkra, hogy továbbra is innováljunk, és új, még inkább magával ragadó módokat találjunk élő közvetítéseinkkel és tartalmainkkal a teniszrajongók bevonására.”

„Miután az év elején már rekordnézettséget értünk el az exkluzív Australian Open közvetítésünkkel, most egy hihetetlen tenisznyár veszi kezdetét, amely során folytatjuk a rajongók kiszolgálást minden egyes mérkőzésen a Roland-Garros-on, köztük a wimbledoni füves és a US Open kemény pályáin. És ne feledjük az olimpiai játékokat sem!”

A WBD wimbledoni teniszbajnokságának közvetítése a selejtezőkkel június 24-én, hétfőn kezdődik az Eurosport nézői számára és bizonyos piacokon pedig a Maxon streamelhetően is. Az egyetlen füves pályás Grand Slam torna a WBD látványos “sport nyárának” részét képezi, amely 5000 órányi élő tartalmat kínál a sportok széles választékából, beleértve a 2024-es párizsi olimpiai játékok minden egyes percét.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Felpöröghet a lakáspiac

Egy újabb emelkedő ciklus kiinduló piaci helyzetét tükrözi az OTP Lakóingatlan Értéktérkép legfrissebb kiadása. Ugyan 2023 a lakáspiac minden fő mutatójában visszaesést hozott, a múlt év végén kezdődő, s ez év elején is kitartó...

Újabb területen segíthet a mesterséges intelligencia

Magyarországon a HR szakértők több mint 50 százaléka támogatja azoknak az MI eszközök vállalati használatát, amelyek megkönnyítik és felgyorsítják az alkalmazottak munkavégzését, valamint a válaszadók jelentős része szerint világos irányelvek kidolgozására lenne szükség a...

Újabb szabványoknak kell megfelelniük a cégeknek

Az elmúlt évek digitális forradalmának köszönhetően az adatkezelés kritikus fontosságú kérdés lett minden vállalat működésében. Azonban nagyon kevés az a cég, ahol az információkat megfelelő és hatékony protokollok mentén kezelik, ami nemcsak az üzleti...

Nagy a bizonytalanság a hazai irodapiacon

A bérlői és a bérbeadói oldalon egyaránt bizonytalanság, kivárás jellemzi a hazai irodapiacot, amelynek meghatározó szereplőire a jövő évtől kezdve vonatkoznak már az ESG jelentéstételi kötelezettségek. Az irányelvek ugyan már ismertek, de a részletszabályokra...

Újabb webáruházban érhet sokat a régi mobilod

Mivel a legnépszerűbb mobiltelefonok átlagára az elmúlt négy évben megduplázódott, az eMAG a Rejoy.hu-val közösen kialakított, teljes mértékben online igénybe vehető Easy BuyBack programon keresztül az eMAG vásárlói régi telefonjuk eladásából származó extra pénzt...

Új témával bővül az általános iskolai tananyag

A „MAGYAR TERMÉK” Nonprofit Kft. az Oktatási Hivatallal (OH) megállapodást kötött, amelynek eredményeként a Magyar Terméket és védjegyrendszerét beemelik az oktatási tartalmakba. Ezzel a szervezet történetének egyik legfontosabb mérföldkövét érte el. A tervek szerint...

Normál tempóra váltott az ingatlanpiac

Normál tempóra váltott májusban a hazai ingatlanpiac, míg a jelzáloghitel-piacon további erősödést mutatnak a cégcsoport nemzetközi pénzügyi márkájának, a Credipass-nak a magyarországi adatai. A Duna House által becsült 10 969 tranzakció 2 százalékos enyhülést...

Foci minden mennyiségben: élőben nézhetjük a Copa América összes meccsét

A Network4 Media Group bejelentette: elhozza a magyar nézőknek az amerikai kontinens legfontosabb futballtornája, a Copa América összes mérkőzését. Június 20. és július 14. között 16 csapat küzd meg egymással, köztük a címvédő Argentína...

Izgalmas vizes élményekkel jön az új nyári fesztivál

Idén először berobban a nyárba az első alföldi vizes fesztivál is! A különleges névre keresztelt Mizújs Babám? nem mindennapi line-up-pal, gyönyörű tóval, őrült vizes élményekkel kecsegtet. Csak a bikinit ne felejtsd otthon!Június 27-29-ig vár...

Így változik az Ersténél a napi limit

A korlátok néha jók, főleg, ha csalók akarják ellopni a pénzünket. Az Erste ezért személyre szabott, az egyéni költési szokásokhoz igazított átutalási limitet állít be lakossági ügyfeleinek. A Magyar Nemzeti Bank ajánlása nyomán mindenkinél...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Megújul a Sziget egyik legkülönlegesebb helyszíne

Az ókori amfiteátrumokat idéző díszletével az egyik leglátványosabb építmény, az alternatív elektronikus zene nemzetközi krémjét és hazai kedvenceit felvonultató programjával pedig egy kihagyhatatlan partiközpont a Szigeten a Yettel Colosseum. Idén a kívül-belül izgalmas dizájnelemek...

Felpöröghet a lakáspiac

Egy újabb emelkedő ciklus kiinduló piaci helyzetét tükrözi az OTP Lakóingatlan Értéktérkép legfrissebb kiadása. Ugyan 2023 a lakáspiac minden fő mutatójában visszaesést hozott, a múlt év végén kezdődő, s ez év elején is kitartó...

Újabb területen segíthet a mesterséges intelligencia

Magyarországon a HR szakértők több mint 50 százaléka támogatja azoknak az MI eszközök vállalati használatát, amelyek megkönnyítik és felgyorsítják az alkalmazottak munkavégzését, valamint a válaszadók jelentős része szerint világos irányelvek kidolgozására lenne szükség a...

Újabb szabványoknak kell megfelelniük a cégeknek

Az elmúlt évek digitális forradalmának köszönhetően az adatkezelés kritikus fontosságú kérdés lett minden vállalat működésében. Azonban nagyon kevés az a cég, ahol az információkat megfelelő és hatékony protokollok mentén kezelik, ami nemcsak az üzleti...

Nagy a bizonytalanság a hazai irodapiacon

A bérlői és a bérbeadói oldalon egyaránt bizonytalanság, kivárás jellemzi a hazai irodapiacot, amelynek meghatározó szereplőire a jövő évtől kezdve vonatkoznak már az ESG jelentéstételi kötelezettségek. Az irányelvek ugyan már ismertek, de a részletszabályokra...

Don't Miss

Megváltozott a versenypálya – interjú Vidus Gabriellával

Folyamatosan monitorozzuk a piacot a kisebb-nagyobb médiaipari cégekkel kapcsolatban, és ha olyan vállalatot találunk, akkor tárgyalásokat kezdünk – nyilatkozta lapunknak Vidus Gabriella. Az RTL Magyarország vezérigazgatója jelezte: tavaly nem voltak elég jók a műsorok,...

Az összetartozás ereje – interjú Monori Bálint Gusztávval

Nem csak a csapatok, a cégek is gőzerővel készülnek a labdarúgó-Európa-bajnokságra. A Szerencsejáték Zrt. a Lounge Grouppal együtt készített egy nagyszabású kampányfilmet, hogy ráhangolja a szurkolókat a kontinenstornára. A részletekről Monori Bálint Gusztáv, a...

Az EB körüli reklámhelyek már elfogytak – interjú Kosaras Klaudiával

Már hónapokkal a sportesemények előtt jelentősen megnő a hirdetői kereslet a sport tartalmak melletti megjelenésekre – nyilatkozta az mmonline.hu-nak Kosaras Klaudia. Az Atmedia kereskedelmi igazgatójával készült interjúnkból kiderül többek között, hogyan készülnek az idei...

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...