Először szerepelnek a legnépszerűbb magyar youtuberek egy nagy márka reklámfilmjében. Az Y-generáció eltérő kommunikációs szokásaira reagálva a Telekom úgy döntött, hogy a fiatalok körében különösen népszerű internetes véleményvezéreket kér fel arra, hogy legyenek a Magenta1 reklámfilmjének szereplői.
A kampányfilm azt mutatja be, hogyan változott meg az Y-generáció otthonképe. Míg a régebbi felfogás szerint az otthon a külvilágtól elszigetelt burok, ahol az ember teljesen kikapcsol, számukra egy pörgős, dinamikus hely lett, ahol életüket talán még aktívabban élik. Ráadásul a határai is elmosódtak: bárhová mennek, mindenhol otthon tudják érezni magukat, ha jó a net. Erre ad választ az új Magenta 1 ajánlat.
Ahhoz, hogy a célcsoportot a leghatékonyabban el tudják érni, a felhasznált médiacsatornák kiválasztásánál elsőbbséget élveztek az online és közösségi felületek, a tartalom meghatározásánál pedig a legfontosabb szempont az volt, hogy az a fiatalok számára is releváns és szórakoztató legyen.
A reklámfilm itt látható.