- Hirdetés -

Z-generációs platformmal erősít az ÉVA magazin

|

- Hirdetés -

Az ÉVA brand új platformmal nyit a fiatalabb generációk felé. A Teenboss elnevezésű mellékletében és social felületein, valamint a www.teenboss.hu weboldalon a Z generáció tehetséges fiataljai mondják el véleményüket a minket körülvevő világról.

„ Kiengedtük a szellemet a palackból. Pontosabban szellemkéket szabadítottunk ki abból a jelképes palackból, amelybe az oktatási rendszer, gyakran a szülők is és úgy általában a felnőtt társadalom gyömöszöli a tizenéveseit. Pályázatot hirdettünk, amelyre közel százan jelentkeztek, és a nyolc legtehetségesebb tizenévesnek adtunk közel hetven oldalt az Éva magazin szeptemberi számából, írják és fotózzák tele azzal, ami őket foglalkoztatja, érdekli, mutassák meg nekünk, ők hogyan látják közös világunkat” – fejti ki Pócsik Anita, az Éva magazin főszerkesztője.

A piacon egyedülálló kezdeményezéssel az ÉVA magazin egyik nem titkolt célja, hogy megmutassa, igenis lehetséges a Z-generáció tagjainak figyelmét a klasszikus médiafogyasztásra és tartalomgyártásra irányítani. Ha a fiatalok a témát, a formát, a stílust magukénak érzik, akkor meglepő tudatossággal és mélységgel ássák bele magukat egy-egy anyagba magazinolvasóként és tartalomgyártóként egyaránt. Mindemellett az X és Y generációs ÉVA olvasóknak is újfajta élményt nyújt a szeptemberi lapszám: segít tinédzserkori önmagukra emlékezni, feleleveníteni azon énjüket, amely tele volt kérdésekkel, világmegváltó tervekkel.

Az ÉVA ezzel a formabontó megoldással kiszélesítette olvasói, fogyasztói célcsoportját és új utat talált, amely a fiatalabb generációt is a márka vonzáskörzetében tartja, ezzel biztosítva a már megszokott igényességű célcsoport bővülését és frissítését.

„Amióta csak generációs különbségekről beszél a piac, azóta kerestük a legmegfelelőbb módját a fiatalok megszólításának. Ezzel a megoldással átléptünk a sztereotip gondolkodáson, mi szerint a fiatalokat nem érdeklik a magazinok. Dehogynem! Csak a hozzájuk igazított formában! Azt a tévhitet is sikerült megcáfolnunk, hogy a fiatalok nem költenek médiatermékekre. Fókuszcsoportjainkon kizárólag olyan fiatalokkal találkoztunk, akik igényes fogyasztók, rendkívül tudatosak döntéseikben és bátran megfogalmazzák véleményüket mindenről. Mi illeszkedne jobban az Éva brandhez, ha nem ez a merész, szókimondó attitűd? – nyilatkozott Salamon Brigitta marketing- és pr igazgató. ”

A tiszteletbeli szerkesztőségi tagok cikkeikben bemutatják, hogy a fiatalok is ugyanúgy képesek elvezetni akár egy millió dolláros céget, mint ahogy az idősebbek és ugyanúgy tudnak politikáról beszélgetni bárkivel, mint a felnőttek. „Nem vagyunk egy külön „faj”, akiket csak a szex és az alkohol érdekel. Szeretnénk bebizonyítani, hogy igenis többre vagyunk képesek ennél. Csak hagyjanak minket is megszólalni. Az Éva engedte, és látjuk, mi lett a vége: egy gyönyörű, érzelmekkel teli melléklet, amit mi, fiatalok készítettünk. Természetesen a rengeteg segítséget, amit kaptunk az igazi szerkesztőktől ezúton is köszönjük” – fogalmaz Lóránt Gergő az ifjú titánok, a Z-generációi tagja nevében. „Megmutatjuk, milyen szerintünk a világ, és hogy minek kéne még változnia ahhoz, hogy végre egy normális társadalomban tudjunk élni. Az elfogadás volt az egyik legfontosabb szó, amit minden meetingen elmondtunk. Igenis el kell fogadnunk másokat. Elég jó irányba haladunk, de még mindig lemaradásban vagyunk, mondjuk, Amerikához képest.”

Az offline megjelenés mellett az online térben is útjára indult a Teenboss: a www.teenboss.hu oldalon a szerzők legfrissebb írásaival találkozhatnak az olvasók, valamint az Instagram és a Snapchat felületeken is nyomon követhetik az újdonsült magazinkészítők mindennapjait.

A mellékletről és az ahhoz kapcsolódó digitális tartalomról bővebb információt a szeptember 12-én megrendezésre kerülő Digitália konferencia keretében kaphatnak az érdeklődők.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Booking.com-os vezetővel erősít egy hazai startup

Terjeszkedésének részeként új nemzetközi értékesítési igazgató csatlakozott az Everguest csapatához. A magyar turisztikai startup legújabb tagja, Neil Middleton korábban a Booking.com és az Expedia Group vezetőjeként szerzett tapasztalatot. Feladata, hogy angliai bázissal erősítse a...

Felpörgött a cégeknél a munkaerőfelvétel

A harmadik negyedévben jelentős toborzási hullám söpört végig a hazai munkaerőpiacon, a cégek intenzív munkaerőfelvételbe kezdtek, a nyár folyamán minden eddiginél több állást hirdettek meg. 2020 rendhagyó év volt, rendhagyó viszonyokat kialakítva a munkaerőpiacon...

Új ügyféllel erősít az Astoria Agency

Az Astoria Com Agency látja el a Budai Termékenységi Centrum (BTC) sajtókommunikációs feladatait. Molnár Ágnes és Kordos Szabolcs ügynöksége elsősorban a nemrég megnyílt intézmény pszichoedukációs tevékenységére összpontosít, hogy a szélesebb publikum még jobban megismerje...

Az RTL Most+-on jön A Tanár új évada

Október 22-én debütál az RTL Magyarország prémium digitális platformján dupla epizóddal A Tanár című sorozat 4. évada. Az új epizódok idén csak az RTL Most+-on lesznek láthatók. Vasvári Szilárd (Nagy Ervin) öntörvényű és bátor kiállásával...

Környezettudatos SIM kártyával zöldít a Vodafone

Fenntarthatósági stratégiája részeként új, környezettudatos, úgynevezett ecoSIM kártyát tesz elérhetővé ügyfelei számára a Vodafone. Nem ez az első ilyen lépés a szolgáltató részéről: tavaly a műanyag-felhasználás csökkentés jegyében SIM-kártyák méretét felezte le, idén augusztusban...

Új szolgáltatást indított az IKEA

Az IKEA Magyarországon új szolgáltatást indított, amely hozzájárul a körkörös üzleti modell kialakításához. Ez a Garantált visszavásárlás használt gyerekbútorokra szolgáltatás. Az IKEA Family klubtagok, akiknek már nincs szükségük az adott bútorra, előre meghatározott áron...

Az Adevintánál folytatja Takács Borbála

Több évtizedes ügynökségi tapasztalattal rendelkező szakemberrel erősít az Adevinta, Takács Borbála lett októbertől a Jófogás és a Használtautó.hu felületeket is működtető cég marketing igazgatója. A több mint 20 éves ügynökségi tapasztalattal rendelkező szakember megfordult az...

A DeepInsightot választotta a Work Force

A DeepInsight integrált PR és marketing ügynökséget bízta meg kommunikációs és marketing feladatai ellátásával a munkaerő-kölcsönzéssel és -közvetítéssel foglalkozó Work Force. Az áprilisban indult együttműködés keretében már elkészült a következő időszakot meghatározó stratégia kidolgozása,...

Az élelmiszerpazarlás ellen kampányol a Lidl

Az Élelmezési Világnap alkalmából érzékenyítő kampányt indított a Lidl Magyarország, melynek célja, hogy felhívja a figyelmet az élelmiszerpazarlás megelőzésének fontosságára. Az áruházlánc saját maga is nagy hangsúlyt fektet az élelmiszerfelesleg minimalizálására, az értékesítésből kivont,...

Új eszköz segíti a marketingtervezést

Mostantól a márkák pár kattintással lemérhetik a saját online csatornáikon végzett aktivitások hatékonyságát is a SentiOne új funkciójával. Az online listening platform mesterséges intelligenciával eddig is 96%-os pontossággal ismerte fel a publikus online...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Új eszköz segíti a karbonlábnyom csökkentését

Mostantól a teljes értékláncukon belül megvalósuló, felhőhasználattal kapcsolatos károsanyag-kibocsátásról is kaphatnak pontos és megbízható képet a cégek a megújult Microsoft Emission Impact Dashboard segítségével. Havi lebontásban és az adott adatközpontokra vonatkozó információkat is képes...

Booking.com-os vezetővel erősít egy hazai startup

Terjeszkedésének részeként új nemzetközi értékesítési igazgató csatlakozott az Everguest csapatához. A magyar turisztikai startup legújabb tagja, Neil Middleton korábban a Booking.com és az Expedia Group vezetőjeként szerzett tapasztalatot. Feladata, hogy angliai bázissal erősítse a...

Felpörgött a cégeknél a munkaerőfelvétel

A harmadik negyedévben jelentős toborzási hullám söpört végig a hazai munkaerőpiacon, a cégek intenzív munkaerőfelvételbe kezdtek, a nyár folyamán minden eddiginél több állást hirdettek meg. 2020 rendhagyó év volt, rendhagyó viszonyokat kialakítva a munkaerőpiacon...

Új ügyféllel erősít az Astoria Agency

Az Astoria Com Agency látja el a Budai Termékenységi Centrum (BTC) sajtókommunikációs feladatait. Molnár Ágnes és Kordos Szabolcs ügynöksége elsősorban a nemrég megnyílt intézmény pszichoedukációs tevékenységére összpontosít, hogy a szélesebb publikum még jobban megismerje...

Az RTL Most+-on jön A Tanár új évada

Október 22-én debütál az RTL Magyarország prémium digitális platformján dupla epizóddal A Tanár című sorozat 4. évada. Az új epizódok idén csak az RTL Most+-on lesznek láthatók. Vasvári Szilárd (Nagy Ervin) öntörvényű és bátor kiállásával...
- Hirdetés -

CMO

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...

Készen állás és újratervezés

Nagy Zoltán Péter OTP Bank, marketing- és kommunikációs igazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Arra, hogy a marketing- és kommunikációs csapat, beleértve a lead ügynökségünket is, sikerrel tudott alkalmazkodni a megváltozott helyzethez. - Van...

A releváns megoldásokban hiszek

Liptay GabriellaKPMG, marketing- és kommunikációs igazgató- Mi az a 3 dolog, amit ajánlana egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva?- Legyen és maradjon kíváncsi, legyen „mindenevő”, olvasson és...

Szeretnénk emlékezetes és jó kampányokat

Mérő Adám Coca-Cola, consumer & shopper connection director - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Mind szervezetileg, mind szakmailag, mind személyesen „megerősödve” kerültünk ki a pandémiás helyzetből. Büszke vagyok arra, hogy az európai régió egészére...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Új eszköz segíti a karbonlábnyom csökkentését

Mostantól a teljes értékláncukon belül megvalósuló, felhőhasználattal kapcsolatos károsanyag-kibocsátásról is kaphatnak pontos és megbízható képet a cégek a megújult Microsoft Emission Impact Dashboard segítségével. Havi lebontásban és az adott adatközpontokra vonatkozó információkat is képes...

Környezettudatos SIM kártyával zöldít a Vodafone

Fenntarthatósági stratégiája részeként új, környezettudatos, úgynevezett ecoSIM kártyát tesz elérhetővé ügyfelei számára a Vodafone. Nem ez az első ilyen lépés a szolgáltató részéről: tavaly a műanyag-felhasználás csökkentés jegyében SIM-kártyák méretét felezte le, idén augusztusban...

Az élelmiszerpazarlás ellen kampányol a Lidl

Az Élelmezési Világnap alkalmából érzékenyítő kampányt indított a Lidl Magyarország, melynek célja, hogy felhívja a figyelmet az élelmiszerpazarlás megelőzésének fontosságára. Az áruházlánc saját maga is nagy hangsúlyt fektet az élelmiszerfelesleg minimalizálására, az értékesítésből kivont,...

DATA