- Hirdetés -

Zenei platformot indít a Yettel

|

- Hirdetés -

Zenei platformot indít a Yettel, amelyben Majka, a Margaret Island és a Punnany Massif egy-egy feltörekvő helyi együttest karol fel. A Yettel Stage célja, hogy országos ismertséghez segítse a tehetséges előadókat a digitális eszközök és a rutinos zenei alkotók tapasztalata által. A platform egyedülálló, ingyenes koncertsorozattal indul az ország három pontján.

Mindenki kezdte valahol, és sok tényezőn múlik, hogy hova fut ki egy művész karrierje. Rengeteg befektetett munka? Ismertség? Vagy jókor kell lenni jó helyen? Különböző életutak, különböző stílusok, de egy közös bennük: a tehetség. A Yettel kiválasztott három, a legkülönbözőbb stílusterületekről érkező elismert hazai előadót, és megkérte őket, hogy térjenek vissza a gyökereikhez, és karolják fel szülőhelyük egy-egy feltörekvő együttesét. A fesztivál headliner Majka, a Margaret Island és a Punnany Massif idén nyáron a Yettel segítségével a Perrin, a The Pontiac és a KACAJ karrierjét támogatja a Yettel Stage digitális színpadán.

„A Yettelnél a legfőbb törekvésünk, hogy szolgáltatásaink révén segítsünk az embereknek egyensúlyt teremteni az élet különböző területein – a zene pedig egy kiváló eszköz erre. A Yettel Stage zenei platformmal az a célunk, hogy megmutassuk, mire képes a kapcsolódás, a telekommunikáció ereje azáltal, hogy összeköti a tehetséget a hírnévvel, valamint a digitalizációt a személyes találkozás varázsával.” – mondta el Dolezsai Gergely, a Yettel márka- és marketingkommunikációs igazgatója.

A platform egy különleges, ingyenes koncertsorozattal indul: a Punnany Massif és a KACAJ július 27-én Pécsett, Perrin és Majka augusztus 2-án Ózdon, a Margaret Island és a The Pontiac pedig augusztus 3-án a Balaton mellett lépnek fel. A továbbiakban pedig a feltörekvő zenekarok folyamatos kommunikációs támogatást, többek között videóklipet is kapnak, hogy a Yettel és a befutott zenekarok követői bázisának révén minél szélesebb közönséghez jussanak el.

Az előadókról:

A KACAJ egy modern, progresszív, mégis autentikus zenekar, amely a népzenét vegyíti a modern popzenei műfajokkal – egyenesen Pécs szívéből. A banda a Punnany Massif támogatásával lép színpadra a Yettel Stage eseményén. „A Punnany is Pécsről indult, így már önmagában a nosztalgia mámora és a lokálpatriotizmus bizonyosan körbelengi majd az est hangulatát. Az elmúlt 20 évben számtalan dologgal találkoztunk már a magyar zeneiparban, és úgy gondoljuk, szinte kötelességünk segíteni a még kevésbé ismert ámde tehetséges bandáknak - vagy tapasztalatainkkal vagy azzal, hogy megosztjuk velük a színpadot” – mondta el Farkas Roland, vagyis Wolfie, a Punnany Massif egyik frontembere.

Perrin zenéje a hetvenes-nyolcvanas évek soul és funk hangzásából inspirálódik, előremutatóan és kísérletező kedvvel kanyarogva az igényes pop és az underground határai között. Palotai Soma, azaz Perrin, Majka társaságában fogja felforgatni az ózdi vidéket. „Rengeteg helyről érkezik megkeresés, számos előadó, zenekar küld nekem és a menedzsmentnek bemutatkozó anyagot. Nem könnyű ebben eligazodni, ugyanakkor kiemelten odafigyelünk, hogy a saját koncertjeinken milyen előzenekaroknak biztosítunk lehetőséget. Komoly felelősség is ez, hiszen telt ház előtt játszani hatalmas lehetőség és motiváció is egy fiatalabb bandának. Örülök, ha valami a tehetségtől hangos, a Yettel Stage kezdeményezése éppen ilyen. Szívesen állok jó ügyek mellé, ez a közös munka pedig a fiatal, tehetséges Perrinnek jelentős ismertséget hozhat” – mondta el Majka az együttműködés kapcsán.

Az autentikus amerikai életérzéssel átitatott blues-rock és a hazai alter keserédessége találkozik a 2017-ben indult The Pontiac dalaiban, mely a Margaret Island kíséretében lép a Yettel Stage színpadára. „Amikor zenélni kezdtünk, sokat tanultunk azoktól a zenekaroktól, akik valamilyen formában felkaroltak minket, lehetőséget adtak, hogy előttük zenéljünk. Például nagy élmény volt, amikor először játszottunk a Budapest Parkban a Punnany Massif vendégeként. Azóta, ha van lehetőségünk másoknak is teret adni a koncertjeinken, mindig élünk vele. Rengeteg izgalmas magyar zenekar van, szuper lenne, ha minél többet megismerne a közönség” – tette hozzá Lábas Viki, a Margaret Island énekesnője.

A koncertek időpontja és helyszíne:

Július. 27.: KACAJ és Punnany: Pécs, Tettyei romok

Augusztus 2.: Perrin és Majka: Ózd, Digitális Erőmű

Augusztus 3.: The Pontiac és Margaret Island: Balaton, Kőröshegyi levendulás

Az események ingyenesek, de a limitált férőhelyek miatt regisztrációhoz kötöttek.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A Miele a Mediatort választotta

2022 szeptemberétől a Mediator felel a német prémiumkategóriás háztartásieszköz-gyártó, a Miele teljeskörű magyarországi kommunikációjáért.A határozatlan időre szóló együttműködés során a full service ügynökség feladatai közé tartozik a kreatív tervezés és gyártás, a médiatervezés és...

George Clooney-val kampányol a Nespresso

A George Clooney szereplésével készült The Empty cup kampányban a Nespresso rávilágít a kockázatra, amelyet az éghajlatváltozás jelent a kávétermelő közösségekre, és a márka megerősíti hosszú távú elkötelezettségét a világ legjobb kávéinak megőrzése iránt.A...

Idén négyszer annyit repültek a magyarok, mint 2021-ben

Az idei nyáron a magyarok és a románok repültek a legtöbbet Londonba – derül ki a Kiwi.com adataiból. A csehek és szlovákok szeretnek leginkább előre tervezni, ők több mint egy hónappal az utazás előtt...

Nemzetközi meccsekkel tér vissza az NBA

Utoljára 2020. január 24-én rendeztek NBA-meccset az USA-n és Kanadán kívül, akkor a Milwaukee Bucks és a Charlotte Hornets lépett pályára Párizsban. A COVID megnehezítette az ilyen meccsek szervezését, de több mint 2,5 év...

Idén is díjazták a kutatónőket

Miért nem hatnak minden esetben az antibiotikumok és mi köze ennek a tartósítószerekhez? Hogyan juthat be a gyógyszerek nagymolekulájú hatóanyaga a gondosan védett sejtbe? Mennyivel gyorsítja a mesterséges intelligencia a gyógyszerfejlesztések hosszadalmas tesztelési folyamatait?...

Itthon is terjednek a gyerekeket veszélyeztető online kihívások

„Újabb halálos kihívás terjed a gyerekek között” – gyakori cím a médiában, de sajnos sokan nem is sejtik, hogy miről szól egy-egy virtuális kihívás és mitől veszélyes. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH)...

Így készíthetsz lélegzetelállító őszi fotókat

Vége a nyaralásnak, hűl az idő, és fokozatosan veszi fel a természet is őszi színeit. Az új évszak remek lehetőségeket biztosít arra, hogy kiránduljunk vagy utazzunk, ott pedig egyedi felvételeket készíthessünk. Akár bakancsot húzunk,...

Jobban teljesítenek a magas EQ-val rendelkező márkák

A magasabb érzelmi intelligenciát (EQ) közvetítő márkák gyorsabban nőnek versenytársaiknál, és részvényeik is jelentősen felülteljesítik a tőzsdeindexeket – derül ki a dentsu-hoz tartozó Carat médiaügynökség közelmúltban elvégzett globális kutatásából.A márka EQ-nak (MEQ) a márkák...

Még több sportot nézünk a tévében

Nőtt a sportközvetítések népszerűsége a tévénézők körében, az Altman Solon felmérése során vizsgált 8 ország mindegyikében béővült az ilyen műsorokat is nézők aránya az elmúlt két évben. Az Egyesült Királyságban, Olaszországban és Franciaországban mértek...

Kevesebb a mentalitásában stabil munkavállaló

Csökken a fluktuáció mértéke a munkaszervezetekben. Mielőtt azonban a HR osztályokon pukkanna a pezsgő, fontos látnunk az okokat, mert bár furcsán hangozhat, ez a csökkenés káros is lehet, ennek hátterében pedig a kevéssé őszinte...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Átadták a legrangosabb hazai designdíjakat

Többek között az év magyar designtermékét, az év enteriőrjét és az év márkáját díjazták az ELLE Decoration International Design Awards (EDIDA) Hungary-n. A nívós szakmai elismerést nemzetközi szinten is a design Oscar díjának tartják,...

A Miele a Mediatort választotta

2022 szeptemberétől a Mediator felel a német prémiumkategóriás háztartásieszköz-gyártó, a Miele teljeskörű magyarországi kommunikációjáért.A határozatlan időre szóló együttműködés során a full service ügynökség feladatai közé tartozik a kreatív tervezés és gyártás, a médiatervezés és...

George Clooney-val kampányol a Nespresso

A George Clooney szereplésével készült The Empty cup kampányban a Nespresso rávilágít a kockázatra, amelyet az éghajlatváltozás jelent a kávétermelő közösségekre, és a márka megerősíti hosszú távú elkötelezettségét a világ legjobb kávéinak megőrzése iránt.A...

Idén négyszer annyit repültek a magyarok, mint 2021-ben

Az idei nyáron a magyarok és a románok repültek a legtöbbet Londonba – derül ki a Kiwi.com adataiból. A csehek és szlovákok szeretnek leginkább előre tervezni, ők több mint egy hónappal az utazás előtt...

Nemzetközi meccsekkel tér vissza az NBA

Utoljára 2020. január 24-én rendeztek NBA-meccset az USA-n és Kanadán kívül, akkor a Milwaukee Bucks és a Charlotte Hornets lépett pályára Párizsban. A COVID megnehezítette az ilyen meccsek szervezését, de több mint 2,5 év...
- Hirdetés -

Don't Miss

Kevesebb a mentalitásában stabil munkavállaló

Csökken a fluktuáció mértéke a munkaszervezetekben. Mielőtt azonban a HR osztályokon pukkanna a pezsgő, fontos látnunk az okokat, mert bár furcsán hangozhat, ez a csökkenés káros is lehet, ennek hátterében pedig a kevéssé őszinte...

Felveszik a versenyt a helyi rádióadók

Mennyien hallgatják a helyi rádiókat, milyen lehetőségeik vannak a reklámpiacon ezeknek az adóknak – többek között erről is beszélt Ürge Dezső, a Helyi Rádiók Országos Egyesületének (Heroe) elnöke. - Jelenleg a teljes napi rádiós elérésnek...

Nem szabad leírni a rádiózást

A rádió népszerűsége töretlen és a reklámbevételei is folyamatosan növekedtek. Persze nem olyan ütemben, ahogy a teljes piac nőtt, ezért a teljes piaci share összességében csökkent, de a rádió messze nem a haláltusáját vívja...

Ha szabad a kezünk, vásárolunk

Most már sehol nem húzzák fel a szemöldöküket a boltosok, ha a telefonomat, netalántán az órámat érintem oda a fizetésnél a terminálhoz – mondta el Mondovics Péter az mmonline.hu-nak adott interjúban. A Mastercard marketing...
Samu Tímea

Az out-of-home-nak van egy szuperereje

A mi területünkön kreativitással és innovációval tudunk úrrá lenni a helyzeten, amelyet edukációs funkciónak is ki kell egészítenie, különösen a digitális felületeken – állítja Samu Tímea. A JCDecaux Hungary vezérigazgatója az mmonline.hu-nak adott interjúban...
- Hirdetés -

SzuperZöld

George Clooney-val kampányol a Nespresso

A George Clooney szereplésével készült The Empty cup kampányban a Nespresso rávilágít a kockázatra, amelyet az éghajlatváltozás jelent a kávétermelő közösségekre, és a márka megerősíti hosszú távú elkötelezettségét a világ legjobb kávéinak megőrzése iránt.A...

Díjat nyert a Danone Műanyag Kisokosa

A bolygónk jövője egyre égetőbb kérdés mindennapjainknak. A zöldebb megoldások kapcsán azonban nem csak a különböző szervezetekre kell számítanunk, hanem önmagunkra is, hiszen immár elengedhetetlen, hogy háztartásonként is lépéseket tegyünk a fenntarthatóságért. A Danone...

Tovább zöldült a SPAR

A SPAR Ausztria csoport országaiban (Magyarország, Észak-Olaszország, Szlovénia, Horvátország) jelentős eredményeket sikerült elérni a vállalatcsoport környezeti fenntarthatósági stratégiájának égisze alatt: az utóbbi egy év során negyedével csökkent az üvegházhatású gázkibocsátás a résztvevő országok összesített...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....