- Hirdetés -

Zenei platformot indít a Yettel

|

Zenei platformot indít a Yettel, amelyben Majka, a Margaret Island és a Punnany Massif egy-egy feltörekvő helyi együttest karol fel. A Yettel Stage célja, hogy országos ismertséghez segítse a tehetséges előadókat a digitális eszközök és a rutinos zenei alkotók tapasztalata által. A platform egyedülálló, ingyenes koncertsorozattal indul az ország három pontján.

Mindenki kezdte valahol, és sok tényezőn múlik, hogy hova fut ki egy művész karrierje. Rengeteg befektetett munka? Ismertség? Vagy jókor kell lenni jó helyen? Különböző életutak, különböző stílusok, de egy közös bennük: a tehetség. A Yettel kiválasztott három, a legkülönbözőbb stílusterületekről érkező elismert hazai előadót, és megkérte őket, hogy térjenek vissza a gyökereikhez, és karolják fel szülőhelyük egy-egy feltörekvő együttesét. A fesztivál headliner Majka, a Margaret Island és a Punnany Massif idén nyáron a Yettel segítségével a Perrin, a The Pontiac és a KACAJ karrierjét támogatja a Yettel Stage digitális színpadán.

„A Yettelnél a legfőbb törekvésünk, hogy szolgáltatásaink révén segítsünk az embereknek egyensúlyt teremteni az élet különböző területein – a zene pedig egy kiváló eszköz erre. A Yettel Stage zenei platformmal az a célunk, hogy megmutassuk, mire képes a kapcsolódás, a telekommunikáció ereje azáltal, hogy összeköti a tehetséget a hírnévvel, valamint a digitalizációt a személyes találkozás varázsával.” – mondta el Dolezsai Gergely, a Yettel márka- és marketingkommunikációs igazgatója.

A platform egy különleges, ingyenes koncertsorozattal indul: a Punnany Massif és a KACAJ július 27-én Pécsett, Perrin és Majka augusztus 2-án Ózdon, a Margaret Island és a The Pontiac pedig augusztus 3-án a Balaton mellett lépnek fel. A továbbiakban pedig a feltörekvő zenekarok folyamatos kommunikációs támogatást, többek között videóklipet is kapnak, hogy a Yettel és a befutott zenekarok követői bázisának révén minél szélesebb közönséghez jussanak el.

Az előadókról:

A KACAJ egy modern, progresszív, mégis autentikus zenekar, amely a népzenét vegyíti a modern popzenei műfajokkal – egyenesen Pécs szívéből. A banda a Punnany Massif támogatásával lép színpadra a Yettel Stage eseményén. „A Punnany is Pécsről indult, így már önmagában a nosztalgia mámora és a lokálpatriotizmus bizonyosan körbelengi majd az est hangulatát. Az elmúlt 20 évben számtalan dologgal találkoztunk már a magyar zeneiparban, és úgy gondoljuk, szinte kötelességünk segíteni a még kevésbé ismert ámde tehetséges bandáknak - vagy tapasztalatainkkal vagy azzal, hogy megosztjuk velük a színpadot” – mondta el Farkas Roland, vagyis Wolfie, a Punnany Massif egyik frontembere.

Perrin zenéje a hetvenes-nyolcvanas évek soul és funk hangzásából inspirálódik, előremutatóan és kísérletező kedvvel kanyarogva az igényes pop és az underground határai között. Palotai Soma, azaz Perrin, Majka társaságában fogja felforgatni az ózdi vidéket. „Rengeteg helyről érkezik megkeresés, számos előadó, zenekar küld nekem és a menedzsmentnek bemutatkozó anyagot. Nem könnyű ebben eligazodni, ugyanakkor kiemelten odafigyelünk, hogy a saját koncertjeinken milyen előzenekaroknak biztosítunk lehetőséget. Komoly felelősség is ez, hiszen telt ház előtt játszani hatalmas lehetőség és motiváció is egy fiatalabb bandának. Örülök, ha valami a tehetségtől hangos, a Yettel Stage kezdeményezése éppen ilyen. Szívesen állok jó ügyek mellé, ez a közös munka pedig a fiatal, tehetséges Perrinnek jelentős ismertséget hozhat” – mondta el Majka az együttműködés kapcsán.

Az autentikus amerikai életérzéssel átitatott blues-rock és a hazai alter keserédessége találkozik a 2017-ben indult The Pontiac dalaiban, mely a Margaret Island kíséretében lép a Yettel Stage színpadára. „Amikor zenélni kezdtünk, sokat tanultunk azoktól a zenekaroktól, akik valamilyen formában felkaroltak minket, lehetőséget adtak, hogy előttük zenéljünk. Például nagy élmény volt, amikor először játszottunk a Budapest Parkban a Punnany Massif vendégeként. Azóta, ha van lehetőségünk másoknak is teret adni a koncertjeinken, mindig élünk vele. Rengeteg izgalmas magyar zenekar van, szuper lenne, ha minél többet megismerne a közönség” – tette hozzá Lábas Viki, a Margaret Island énekesnője.

A koncertek időpontja és helyszíne:

Július. 27.: KACAJ és Punnany: Pécs, Tettyei romok

Augusztus 2.: Perrin és Majka: Ózd, Digitális Erőmű

Augusztus 3.: The Pontiac és Margaret Island: Balaton, Kőröshegyi levendulás

Az események ingyenesek, de a limitált férőhelyek miatt regisztrációhoz kötöttek.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A hazai e-kereskedők alig több mint tizede él a retail media lehetőségével

A hazánkban működő e-kereskedők mindössze 13,5 százaléka kínál digitális retail media megoldásokat – derül ki a PwC Magyarország által, az IAB Hungary szakmai közreműködésével készített kutatásból. A retail media mint az e-kereskedelem világában robbanásszerűen...

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Erre költünk legtöbbet az ünnepi szezonban

A Mastercard Gazdasági Intézet előrejelzése szerint a 2024-es ünnepi szezonban az európai vásárlási szokásokat a divat, az elektronikai eszközök és az utazás iránti kereslet határozza meg. A fogyasztók vásárlási kedve összességében növekszik, bár sokan...

Így alakulhat az ünnepi édességpiac

A kiskereskedők nehéz helyzetben futnak neki az ünnepi szezonnak, ami az év legkiemeltebb időszaka számukra. Eddig az látszott, hogy a lakosság meglehetősen visszafogta a fogyasztást, úgyhogy a megszokottnál is több múlik most azon, változik-e...

A Z generációval erősíthet Európa

Fokozódik a globális verseny. A sikeres európai gazdaság egyik meghatározó eleme az erős innovációs ökoszisztéma és a tehetséges fiatalok képzésének támogatása. Az innovatív életforma, a hibázás kultúrája és az együttműködések fontossága is szóba került...

Erre hajtott a NAV 2024-ben

A transzferárazás szabályozási és gyakorlati kihívásai kerültek elemzésre a Deloitte legutóbbi webináriumán, ahol az adótanácsadó szakértői és a NAV képviselője osztották meg tapasztalataikat a témában. Az online esemény vendége volt, Maqsoudi Ali, a NAV...

Új trendek jönnek a munka világában

Az évtized végéig több mint 85 millió betöltetlen álláshely lesz világszerte, és ezt szinte minden cég megérzi majd. A legnagyobb kihívás tehát nem az, hogy a robotok elveszik az állásunkat, hanem hogy nincs elég...

Cyberpunk valóság testközelből: itt az L20 podcast új epizódja

Az Internet Hungary-n készített L20 podcast legújabb epizódjában a bőr alá ültethető chipek kerültek reflektorfénybe – egy olyan technológia, amely egyre inkább a mindennapok részévé válik. A beszélgetés vendégei Schumacher Vanda műsorvezető, színésznő, aki...

Új konferenciát szervez a Magyar Marketing Szövetség

A Magyar Marketing Szövetség 2025. március 5-én az Etele Cinema-ban hagyományteremtő szándékkal indítja útjára a Digital Marketing Forumot. Az esemény küldetése a Magyarországon működő cégek, szervezetek digitális érettségének és üzleti növekedésének marketingeszközökkel történő támogatása....

A TopFICE rangsorában a Lounge Group az év független ügynöksége

Megjelent a TopFICE 2024-es rangsora, amelyen a Lounge Group Magyarország legjobb független ügynökségeként szerepel. A lista nemzetközi, regionális és helyi kreatív versenyeken elért eredmények összesítése alapján készült. A TopFICE globális rangsor, amely 67 nemzetközi, regionális...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Várakozások felett az év – interjú Erdélyi Eszterrel

Nálunk az áremelés sokkal nehezebb, mert kínálati piac van. A nemzetközi szereplőknek hatalmas az inventoryjuk, ami ugyan kevésbé minőségi, és nagy a reklámzaj, de megtehetik, hogy a hazai tartalom gyártókat „kiéheztetik” – véli Erdélyi...

A hazai e-kereskedők alig több mint tizede él a retail media lehetőségével

A hazánkban működő e-kereskedők mindössze 13,5 százaléka kínál digitális retail media megoldásokat – derül ki a PwC Magyarország által, az IAB Hungary szakmai közreműködésével készített kutatásból. A retail media mint az e-kereskedelem világában robbanásszerűen...

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Erre költünk legtöbbet az ünnepi szezonban

A Mastercard Gazdasági Intézet előrejelzése szerint a 2024-es ünnepi szezonban az európai vásárlási szokásokat a divat, az elektronikai eszközök és az utazás iránti kereslet határozza meg. A fogyasztók vásárlási kedve összességében növekszik, bár sokan...

Így alakulhat az ünnepi édességpiac

A kiskereskedők nehéz helyzetben futnak neki az ünnepi szezonnak, ami az év legkiemeltebb időszaka számukra. Eddig az látszott, hogy a lakosság meglehetősen visszafogta a fogyasztást, úgyhogy a megszokottnál is több múlik most azon, változik-e...

Don't Miss

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Lengyel vezető a dentsu új régiójánál

A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózatának EMEA régiós vezetése bejelentette a DACH (Németország, Ausztria, Svájc) és a CEE (Közép-Kelet-Európa) piaci területek összevonását egy új, egységes Közép-Európa régió formájában. Az új Közép-Európa klaszter...

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...

A tudatos teremtésről írt könyvet Lakatos Zsófia

„Éld az álmod!” a címe Lakatos Zsófia új könyvének, amely egy egészen különleges témáról, a tudatos gondolkodásról, tervezésről, teremtésről szól. Az ismert pr-szakember szerint az üzleti világban egyre nagyobb szükség van a mentális jólétre,...