- Hirdetés -

Zenei tehetségkutatók és egy meccs volt a legnézettebb

|

Egymillió feletti nézőszámot hozott a Sztárban sztár leszek és az X-Faktor is. Utóbbi a 18-49 és a 18-59 éveseknél, előbbi a teljes lakosságnál bizonyult a hét legnézettebbjének. Sok nézőt vonzott a múlt pénteki Németország – Magyarország labdarúgó mérkőzés is.

A mögöttünk álló héten mindkét vezető kereskedelmi csatorna növelni tudta a közönségarányát, de az RTL Klub valamivel nagyobb mértékben. Szám szerint az RTL Klub főműsoridőben a 18-59 éveseknél 1,8 százalékpontot, a teljes lakosságnál 0,6 százalékpontot, a 18-49 éveseknél pedig 2,3 százalékpontot javított a 37. héthez viszonyítva. Azaz a számukra a legfontosabb célcsoportnál tudtak a legnagyobbat nőni.

A TV2 ugyanebben az összevetésben, tehát a főműsoridőben a 18-59 éveseknél 0,2 százalékponttal, a teljes lakosságnál 0,5 százalékponttal erősödött, a 18-49 éveseknél viszont 0,2 százalékkal gyengült a heti share-jük.

A teljes napot nézve is ugyanez volt a helyzet, mindhárom célcsoportnál az RTL Klub kicsit jobban rá tudott kapcsolni, mint a fő versenytársuk. Ugyanakkor a teljes napon a 18-59 éveseknél, 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál is a TV2 nyerte a hetet. Főműsoridőben viszont ismét az RTL Klub nyert, a fentiekből következően nagyobb előnnyel, mint a korábbi héten.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 38. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
RTL Klub 17,1 15,9 17,5
TV2 14 15,2 14,1

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 38. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 11,3 12,9 11,5
RTL Klub 10,2 9,3 10,3

A komplett csatornacsaládokat nézve teljes napon mindhárom célcsoportnál nyert a TV2 Csoport. Az RTL Magyarország főműsoridőben a 18-49 éveseknél és a 18-59 éveseknél behúzta a hetet, igaz nem túl combos (0,7-0,7 százalékpontos) előnnyel. Főműsoridőben és a teljes lakosságnál pedig a TV2 Csoport nyert 3,1 százalékpontnyi fórral.

A TV2 Csoporton és az RTL Magyarországon kívüli mezőnyben – teljes napot nézve – a 18-59 éveseknél és a teljes lakosságnál az MTVA számított a harmadik erőnek, viszont a 18-49 éveseknél a Paramount kaparintotta meg a bronzérmet. Bár ahogy a lenti táblázatból láthatják, ezen a téren igencsak szoros volt a verseny az 5,9 százalékos Paramount, az 5,5 százalékos AMC Networks és az 5,1 százalékos MTVA között.

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 24,8 25,6 24,6
RTL Magyarország 19,7 17,6 19,3
MTVA 6,1 9,7 5,1
AMC Networks 5,6 5,2 5,5
Paramount Global 4,9 4,3 5,9
Network4 3,9 4,3 2,9
Antenna Entertainment Group 3,6 2,9 3,6
Warner Bros. Discovery 2,5 3,0 2,3

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 17,6% / 16,5% (18,1% / 18,1%)
Tények Plusz – 14,9% / 14,2% (13,6% / 13,2%)
Séfek séfe – 14,4% / 15,2% (14% / 15,2%)
Bezár a bazár – 6,9% / 7,1% (7,6% / 7,9%)

RTL Klub
Híradó – 20,6% / 19,2% (18,2% / 15,5%)
Fókusz – 17,6% / 18,4% (14,9% / 14,2%)
Keresztanyu – 14,8% / 14,6% (15% / 14,2%)
Nyerő páros – 17,3% / 17,7% (korábbi héten a Házasodna a gazda: 15,6% / 16%)

A napi műsorok terén az RTL Híradó látványosan erőre kapott a Tényekkel szemben. Most mind a 18-49-es, mind a 18-59-es célcsoportnál jobb heti share-t ért el az RTL-es hírműsor. A Keresztanyu a 18-59 és a 18-49 éveseknél is alatta maradt az RTL Klub főműsoridős átlagának (ami amúgy 17,1 és 17,5 százalék), viszont a Nyerő páros megugrotta ezt a szintet. Ráadásul a Nyerő páros közel 2 százalékponttal erősebb átlaggal nyitott, mint amit egy héttel korábban a Házasodna a gazda elért. S lett volna ez nagyobb előny is, de a pénteki Németország – Magyarország meccs kicsit lehúzta az átlagukat.

A TV2-n stabilan teljesített a Séfek séfe és a 18-59-es és 18-49-es célcsoportnál is a csatorna főműsoridős átlaga (14% és 14,1%) fölötti eredménnyel büszkélkedhettek.

A hétvége nagy meglepetéseket nem hozott. Szombaton az X-Faktor a 18-49 éveseknél 36,6 százalékos, a 18-59 éveseknél 32,4 százalékos közönségaránnyal futott. A TV2 25 éves jubileumi műsorára viszont továbbra sem kaptak rá a nézők, az említett két célcsoportnál mindössze 4,9 és 5,7 százalékos share-t kapartak össze.

Vasárnap a TV2-s Sztárban sztár leszek a 18-49 éveseknél 28,8 százalékos, a 18-59 éveseknél pedig 27,2 százalékos közönségarányt produkált. Az RTL-es Tehetség első látásra ugyanekkor 11 és 10,1 százalékot hozott.

A heti műsoros toplista első helyét az X-Faktor és a Sztárban sztár leszek osztotta fel egymás között. A teljes lakosságnál az 1,2 millió nézőt vonzó Sztárban sztár leszek bizonyult a múlt hét legnézettebbjének. A 18-59-es és 18-49-es lista élén pedig az X-Faktor nevét láthatjuk 643 ezer és 507 ezer nézővel.

A már emlegetett pénteki Nemzetek Ligája mérkőzés is jó nézettséggel futott az M4 Sporton. A 18-59 és a 18-49 éveseknél ez volt a hét harmadik legnézettebb műsora. A 18-59 éveseknél 442 ezres nézőszámmal és 23,4 százalékos share-rel, a 18-49 éveseknél pedig 317 ezres nézettséggel és 24 százalékos közönségaránnyal. A teljes lakosságnál a Tények Plusz vasárnapi adása slisszant be a toplista harmadik helyére a 822 ezres nézőszámának köszönhetően.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
X-FAKTOR RTL KLUB 643 325 32,4
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 621 168 27,2
UEFA NEMZETEK LIGÁJA – MECCS M4 SPORT 442 671 23,4
TÉNYEK PLUSZ TV2 385 606 19,1
NYERŐ PÁROS – MIT BÍR EL A SZERELEM? RTL KLUB 368 048 21,5
UEFA NEMZETEK LIGÁJA – TELJES MŰSOR M4 SPORT 324 753 18,4
HÍRADÓ RTL KLUB 314 029 18,2
SÉFEK SÉFE TV2 310 652 16,2
FÓKUSZ RTL KLUB 299 239 19,2
KERESZTANYU RTL KLUB 298 652 15,8

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 1 224 709 28,0
X-FAKTOR RTL KLUB 1 121 967 29,5
TÉNYEK PLUSZ TV2 822 634 20,2
UEFA NEMZETEK LIGÁJA – MECCS M4 SPORT 774 607 21,3
TÉNYEK TV2 722 869 20,5
HÍRADÓ RTL KLUB 701 117 22,9
NYERŐ PÁROS – MIT BÍR EL A SZERELEM? RTL KLUB 607 935 18,5
KERESZTANYU RTL KLUB 581 237 14,6
SÉFEK SÉFE TV2 575 231 15,0
UEFA NEMZETEK LIGÁJA – TELJES MŰSOR M4 SPORT 564 377 16,4

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
X-FAKTOR RTL KLUB 507 941 36,6
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 456 503 28,8
UEFA NEMZETEK LIGÁJA – MECCS M4 SPORT 317 626 24,0
NYERŐ PÁROS – MIT BÍR EL A SZERELEM? RTL KLUB 263 895 22,2
TÉNYEK PLUSZ TV2 247 639 17,9
SÉFEK SÉFE TV2 230 439 17,7
UEFA NEMZETEK LIGÁJA – TELJES MŰSOR M4 SPORT 228 544 18,7
HÍRADÓ RTL KLUB 214 248 18,0
KERESZTANYU RTL KLUB 207 293 16,5
FÓKUSZ RTL KLUB 199 322 19,2

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...