- Hirdetés -

Zenei tehetségkutatók és egy meccs volt a legnézettebb

|

- Hirdetés -

Egymillió feletti nézőszámot hozott a Sztárban sztár leszek és az X-Faktor is. Utóbbi a 18-49 és a 18-59 éveseknél, előbbi a teljes lakosságnál bizonyult a hét legnézettebbjének. Sok nézőt vonzott a múlt pénteki Németország – Magyarország labdarúgó mérkőzés is.

A mögöttünk álló héten mindkét vezető kereskedelmi csatorna növelni tudta a közönségarányát, de az RTL Klub valamivel nagyobb mértékben. Szám szerint az RTL Klub főműsoridőben a 18-59 éveseknél 1,8 százalékpontot, a teljes lakosságnál 0,6 százalékpontot, a 18-49 éveseknél pedig 2,3 százalékpontot javított a 37. héthez viszonyítva. Azaz a számukra a legfontosabb célcsoportnál tudtak a legnagyobbat nőni.

A TV2 ugyanebben az összevetésben, tehát a főműsoridőben a 18-59 éveseknél 0,2 százalékponttal, a teljes lakosságnál 0,5 százalékponttal erősödött, a 18-49 éveseknél viszont 0,2 százalékkal gyengült a heti share-jük.

A teljes napot nézve is ugyanez volt a helyzet, mindhárom célcsoportnál az RTL Klub kicsit jobban rá tudott kapcsolni, mint a fő versenytársuk. Ugyanakkor a teljes napon a 18-59 éveseknél, 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál is a TV2 nyerte a hetet. Főműsoridőben viszont ismét az RTL Klub nyert, a fentiekből következően nagyobb előnnyel, mint a korábbi héten.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 38. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
RTL Klub 17,1 15,9 17,5
TV2 14 15,2 14,1

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 38. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 11,3 12,9 11,5
RTL Klub 10,2 9,3 10,3

A komplett csatornacsaládokat nézve teljes napon mindhárom célcsoportnál nyert a TV2 Csoport. Az RTL Magyarország főműsoridőben a 18-49 éveseknél és a 18-59 éveseknél behúzta a hetet, igaz nem túl combos (0,7-0,7 százalékpontos) előnnyel. Főműsoridőben és a teljes lakosságnál pedig a TV2 Csoport nyert 3,1 százalékpontnyi fórral.

A TV2 Csoporton és az RTL Magyarországon kívüli mezőnyben – teljes napot nézve – a 18-59 éveseknél és a teljes lakosságnál az MTVA számított a harmadik erőnek, viszont a 18-49 éveseknél a Paramount kaparintotta meg a bronzérmet. Bár ahogy a lenti táblázatból láthatják, ezen a téren igencsak szoros volt a verseny az 5,9 százalékos Paramount, az 5,5 százalékos AMC Networks és az 5,1 százalékos MTVA között.

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 24,8 25,6 24,6
RTL Magyarország 19,7 17,6 19,3
MTVA 6,1 9,7 5,1
AMC Networks 5,6 5,2 5,5
Paramount Global 4,9 4,3 5,9
Network4 3,9 4,3 2,9
Antenna Entertainment Group 3,6 2,9 3,6
Warner Bros. Discovery 2,5 3,0 2,3

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 17,6% / 16,5% (18,1% / 18,1%)
Tények Plusz – 14,9% / 14,2% (13,6% / 13,2%)
Séfek séfe – 14,4% / 15,2% (14% / 15,2%)
Bezár a bazár – 6,9% / 7,1% (7,6% / 7,9%)

RTL Klub
Híradó – 20,6% / 19,2% (18,2% / 15,5%)
Fókusz – 17,6% / 18,4% (14,9% / 14,2%)
Keresztanyu – 14,8% / 14,6% (15% / 14,2%)
Nyerő páros – 17,3% / 17,7% (korábbi héten a Házasodna a gazda: 15,6% / 16%)

A napi műsorok terén az RTL Híradó látványosan erőre kapott a Tényekkel szemben. Most mind a 18-49-es, mind a 18-59-es célcsoportnál jobb heti share-t ért el az RTL-es hírműsor. A Keresztanyu a 18-59 és a 18-49 éveseknél is alatta maradt az RTL Klub főműsoridős átlagának (ami amúgy 17,1 és 17,5 százalék), viszont a Nyerő páros megugrotta ezt a szintet. Ráadásul a Nyerő páros közel 2 százalékponttal erősebb átlaggal nyitott, mint amit egy héttel korábban a Házasodna a gazda elért. S lett volna ez nagyobb előny is, de a pénteki Németország – Magyarország meccs kicsit lehúzta az átlagukat.

A TV2-n stabilan teljesített a Séfek séfe és a 18-59-es és 18-49-es célcsoportnál is a csatorna főműsoridős átlaga (14% és 14,1%) fölötti eredménnyel büszkélkedhettek.

A hétvége nagy meglepetéseket nem hozott. Szombaton az X-Faktor a 18-49 éveseknél 36,6 százalékos, a 18-59 éveseknél 32,4 százalékos közönségaránnyal futott. A TV2 25 éves jubileumi műsorára viszont továbbra sem kaptak rá a nézők, az említett két célcsoportnál mindössze 4,9 és 5,7 százalékos share-t kapartak össze.

Vasárnap a TV2-s Sztárban sztár leszek a 18-49 éveseknél 28,8 százalékos, a 18-59 éveseknél pedig 27,2 százalékos közönségarányt produkált. Az RTL-es Tehetség első látásra ugyanekkor 11 és 10,1 százalékot hozott.

A heti műsoros toplista első helyét az X-Faktor és a Sztárban sztár leszek osztotta fel egymás között. A teljes lakosságnál az 1,2 millió nézőt vonzó Sztárban sztár leszek bizonyult a múlt hét legnézettebbjének. A 18-59-es és 18-49-es lista élén pedig az X-Faktor nevét láthatjuk 643 ezer és 507 ezer nézővel.

A már emlegetett pénteki Nemzetek Ligája mérkőzés is jó nézettséggel futott az M4 Sporton. A 18-59 és a 18-49 éveseknél ez volt a hét harmadik legnézettebb műsora. A 18-59 éveseknél 442 ezres nézőszámmal és 23,4 százalékos share-rel, a 18-49 éveseknél pedig 317 ezres nézettséggel és 24 százalékos közönségaránnyal. A teljes lakosságnál a Tények Plusz vasárnapi adása slisszant be a toplista harmadik helyére a 822 ezres nézőszámának köszönhetően.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
X-FAKTOR RTL KLUB 643 325 32,4
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 621 168 27,2
UEFA NEMZETEK LIGÁJA – MECCS M4 SPORT 442 671 23,4
TÉNYEK PLUSZ TV2 385 606 19,1
NYERŐ PÁROS – MIT BÍR EL A SZERELEM? RTL KLUB 368 048 21,5
UEFA NEMZETEK LIGÁJA – TELJES MŰSOR M4 SPORT 324 753 18,4
HÍRADÓ RTL KLUB 314 029 18,2
SÉFEK SÉFE TV2 310 652 16,2
FÓKUSZ RTL KLUB 299 239 19,2
KERESZTANYU RTL KLUB 298 652 15,8

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

Csatorna AMR (fő) SHR %
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 1 224 709 28,0
X-FAKTOR RTL KLUB 1 121 967 29,5
TÉNYEK PLUSZ TV2 822 634 20,2
UEFA NEMZETEK LIGÁJA – MECCS M4 SPORT 774 607 21,3
TÉNYEK TV2 722 869 20,5
HÍRADÓ RTL KLUB 701 117 22,9
NYERŐ PÁROS – MIT BÍR EL A SZERELEM? RTL KLUB 607 935 18,5
KERESZTANYU RTL KLUB 581 237 14,6
SÉFEK SÉFE TV2 575 231 15,0
UEFA NEMZETEK LIGÁJA – TELJES MŰSOR M4 SPORT 564 377 16,4

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
X-FAKTOR RTL KLUB 507 941 36,6
SZTÁRBAN SZTÁR LESZEK! TV2 456 503 28,8
UEFA NEMZETEK LIGÁJA – MECCS M4 SPORT 317 626 24,0
NYERŐ PÁROS – MIT BÍR EL A SZERELEM? RTL KLUB 263 895 22,2
TÉNYEK PLUSZ TV2 247 639 17,9
SÉFEK SÉFE TV2 230 439 17,7
UEFA NEMZETEK LIGÁJA – TELJES MŰSOR M4 SPORT 228 544 18,7
HÍRADÓ RTL KLUB 214 248 18,0
KERESZTANYU RTL KLUB 207 293 16,5
FÓKUSZ RTL KLUB 199 322 19,2

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Több százmilliós befektetést kapott egy okos vízelemzőt fejlesztő startup

Az automatizáltan működő okos vízelemző műszer fejlesztésével foglalkozó Water MiniLab az MFB Csoporthoz tartozó Hiventures-től és a Kék Bolygó Klímavédelmi Kockázati Tőkealaptól kapott finanszírozást, amely lehetővé teszi a csapat számára az értékesítés és a...

Stresszelünk az ajándékvásárlás miatt

Feltorlódott munka a szabadság előtt, iskolai programok sora, ajándékvadászat, végtelen bevásárlólisták: csak néhány ok, ami miatt sokaknak stresszes a karácsonyi készülődés. A Yettel kutatása szerint amellett, hogy a gazdasági helyzet idén rányomja a bélyegét...

Életet menthetnek az okosórák

Az európai kardiológusok legfrissebb irányelvei szerint az egyik leggyakoribb szívritmuszavar, a pitvarfibrilláció azonosítása az EKG-funkcióval rendelkező okosórákkal új távlatokat nyithat az orvoslásban. A kereskedelmi forgalomban is kapható okoseszközök folyamatosan fejlődő algoritmusai és technológiái hozzájárulhatnak...

Durva meccset nézhetünk élőben

Magyarországon is élőben láthatják a bokszrajongók az idei év egyik szenzációját, a Tyson Fury – Derek Chisora összecsapást. A gálát a NET4+ SPORT streamingszolgáltató közvetíti szombat éjszaka egyenesen a Tottenham Hotspur londoni stadionjából. Minden...

Minden, amit a chatbotokról tudni érdemes

A chatbotok technológiája viszonylag új, viszont ahogy a vállalkozások új lehetőségeket keresnek az emberekkel való online kommunikációra, egyre népszerűbb. Az oktatástól a szórakoztatásig rengeteg különböző szerepben láthatjuk ezeket. A létrehozásuk óta a chatbotok forradalmasították...

Film készül az első női képviselőkről

A magyar parlament két első női képviselője, Slachta Margit és Kéthly Anna pályáját bemutató dokumentumfilm, valamint Piroch Gábor, a világhírű magyar kaszkadőr gyermekkorát felvillantó rövidfilm gyártását támogatja a Nemzeti Filmintézet. A Televíziós Döntőbizottság novemberi ülésén...

Pénzt ad a félretájékoztatás elleni küzdelemre a Google és a YouTube

A Google internetes óriáscég és videószolgáltatója, a YouTube 13,2 millió dolláros támogatást jelentett be egy új, tényszerűség-ellenőrző alap létrehozására az online félretájékoztatás elleni küzdelem érdekében. A félretájékoztatás elleni küzdelem online csúcstalálkozóján bejelentetett finanszírozást a nemzetközi...

Egyelőre nem szorítja ki a streaming a lineáris tévézést

Bár a nemlineáris tévézés sok előnnyel kecsegtet, egyelőre nem – és a válaszok alapján a közeljövőben sem – fogja kiszorítani a hagyományos tévézést – derült ki abból az új kutatásból, amely a Magyar Elektronikus...

Élőben közvetített díjátadásokkal jön a következő Oscar-gála

A márciusi Oscar-gálán mind a 23 kategória díjának átadását élőben közvetítik - jelentette be az amerikai filmakadémia kedden. Kiderült az is, hogy Jimmy Kimmel lesz az esemény házigazdája, aki korábban már kétszer vezette a...

Lelassult az e-kereskedelem

Új korszakot nyitott az e-kereskedelemben 2022: két járvány sújtotta év és a digitális gazdaságban ezalatt tapasztalt hipernövekedés után az idén törvényszerűen várható volt egy megtorpanás a digitalizációban és az e-kereskedelemben. A jelenlegi gazdasági helyzet...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Újabb 500 millió eurós tőkealapot hozott létre az SE Ventures

Az SE Ventures tőkekezelő második alapja, a Fund II 500 millió euróval fejleszti a klíma- és ipari technológiára összpontosító startupokat. Korábbi támogatásuknak, a Fund I sikerének köszönhetően a cég 1 milliárd euróval a világ...

Több százmilliós befektetést kapott egy okos vízelemzőt fejlesztő startup

Az automatizáltan működő okos vízelemző műszer fejlesztésével foglalkozó Water MiniLab az MFB Csoporthoz tartozó Hiventures-től és a Kék Bolygó Klímavédelmi Kockázati Tőkealaptól kapott finanszírozást, amely lehetővé teszi a csapat számára az értékesítés és a...

Stresszelünk az ajándékvásárlás miatt

Feltorlódott munka a szabadság előtt, iskolai programok sora, ajándékvadászat, végtelen bevásárlólisták: csak néhány ok, ami miatt sokaknak stresszes a karácsonyi készülődés. A Yettel kutatása szerint amellett, hogy a gazdasági helyzet idén rányomja a bélyegét...

Életet menthetnek az okosórák

Az európai kardiológusok legfrissebb irányelvei szerint az egyik leggyakoribb szívritmuszavar, a pitvarfibrilláció azonosítása az EKG-funkcióval rendelkező okosórákkal új távlatokat nyithat az orvoslásban. A kereskedelmi forgalomban is kapható okoseszközök folyamatosan fejlődő algoritmusai és technológiái hozzájárulhatnak...

Durva meccset nézhetünk élőben

Magyarországon is élőben láthatják a bokszrajongók az idei év egyik szenzációját, a Tyson Fury – Derek Chisora összecsapást. A gálát a NET4+ SPORT streamingszolgáltató közvetíti szombat éjszaka egyenesen a Tottenham Hotspur londoni stadionjából. Minden...
- Hirdetés -

Don't Miss

A technológiai modernizáció elengedhetetlen

Magyarország jövőbeni sikerei nagyon nagy mértékben a digitális gazdaság pályára állításán, a modernizáció felgyorsításán múlnak – hangsúlyozta Vinnai Balázs. Az IVSZ - Szövetség a digitális gazdaságért elnöke beszélt arról is, hogyan hatott a cégek...

Előre aláírtam volna

Nem csak az újságnak kell felkészülnie mindenre, a Telex üzleti modelljét is a gazdasági helyzethez kell alakítani – mondta el Dull Szabolcs. A lap főszerkesztője beszélt arról is, hogy milyen kihívásokat tartogatott a szerkesztőség...

Visszük tovább, amit eddig építettünk

Minden idők legsikeresebb évét tudhatja maga mögött a Szallas Group, de 2022 valószínűleg mégsem emiatt lesz a legemlékezetesebb a cég számára, hanem a tulajdonosváltás miatt. Szigetvári József, a vállalat vezérigazgatója beszélt arról, hogy mit...

Van tér a fejlődésre – interjú Bíró Pállal

Részben a vezetői kultúra miatt is nagyon kishitűek a hazai cégek, nem mernek exportálni, és ezen a helyzeten a szemléletmód átalakítása segíthetne sokat – állítja Bíró Pál, aki első lett idén a legmeghatározóbb hazai...

A célunk ezzel egy talent lista létrehozása

Sok a munka és a nehézség, amíg az ember eljut a marketing-döntéshozói szintig, ezért szerettünk volna egy olyan platformot életre hívni, amely kimondottan a márkamenedzsereket, a trade marketing menedzsereket ismeri el – nyilatkozta Vaszary...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Fenntarthatósági ötleteket díjazott a Vodafone

November 26-án, a Vodafone új székházában rendezte meg a Vodafone Magyarország Alapítvány a Skool szakmai közreműködésével a Zöld Kód – Kódolj a holnapért! ötletpályázat döntőjét, ahol a 10 legjobb ötlettel pályázó csapat szakmai mentorok...

Nagyon sok e-autót ad el a Toyota

A Toyota európai eladásainak már most több, mint 70 százalékát teszik ki a részben vagy teljesen elektromos autók, míg a vállalat prémium márkája, a Lexus 99 százalékban értékesít elektrifikált modelleket a kontinensen. A két...

Ezért veszünk e-autót

Nem a környezettudatosság, hanem az állami támogatások ösztönzik leginkább a villanyautózást – derült ki az Allianz Hungária elektromosautó-vásárlási szokásokkal kapcsolatos online, nem reprezentatív kutatásából. Átlagosan csupán 27 százalékunk tájékozódik alaposan az e-autókról a vásárlást...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....