- Hirdetés -

Zenés sorozatot indít a Hajógyár és a STRAND Fesztivál

|

- Hirdetés -

A LEGENDÁK produkció keretében velünk élő legendák évtizedek óta szeretett dalait dolgozzák fel fiatal és népszerű zenészek, az eredeti szerzőkkel, előadókkal együtt. Az alkotómunkát a Hajógyár csapata dokumentálja, és a hajogyar.hu-n megjelenő Bár Turné című műsorban mutatja be a közönségnek, míg a klipszerű live act videók az előadók YouTube csatornáján fognak megjelenni a dalpremierekkel egyidejűleg. A dalokat pedig – a legtöbb esetben exkluzív, közös koncert keretében – a STRAND Fesztiválon hallhatják élőben a rajongók. Az idei STRAND Fesztiválig hat dal születik újjá, de a Hajógyár és a STRAND sorozat 2023-ban is folytatódik!

A Legendák sorozat első dalát július 25-én a Petőfi Rádióban is bemutatják. Az Ivan and the Parazol, Menyhárt Jenővel, vagyis az eredeti szerzővel, előadóval közösen írta át a „Mocskos idők” című klasszikust, majd augusztus 21-én a STRAND Fesztiválon, közösen is adják elő. Ugyancsak közös koncertre készül a STRAND-on a KFT és a Carson Coma, az 1981-es Táncdalfesztiválon bemutatott „Bábu vagy” című dalt mutatják be, amely a Besúgó című sorozat betétdalaként lett nemrég újra sikeres, akárcsak a „Mocskos idők”, amely a film főcíme volt.

Augusztusra készül el Charlie egyik legnagyobb slágerének feldolgozása. A „Nézz az ég felé” című dalt a Wellhello és Charlie közösen adja elő a STRANDon és minden bizonnyal hosszú ideig hallgatjuk majd a másodszorra is slágerként megszülető klasszikust. Izgalmasnak ígérkezik az Analog Balaton és Lovasi András kettőse, egy Kispál és a Borz dallal – hiszen egyre több, fiatal zenei produkció vallja meg, hogy annak idején Kispál dalokon nevelkedtek ők is. Az LGT és Karácsony János szerzeményét, „Az utolsó szerelmes dalt” a Jónás Vera Experiment az eredeti szerző-előadóval közösen dolgozott fel. A STRANDon lesz először hallható ez a dal is Jónás Veráék előadásában a Hajógyár színpadán. Az idei év egyik legnagyobb slágere a Valmar és Szikora Róbert nevéhez fűződik. Az Úristen után jön az új, közös dal, ezúttal egy R-Go feldolgozás. Még dolgoznak a fiúk, hogy a Valmar kezei között igazi, 2022-es formát öltsön az éppen 40 éve született, az első R-Go lemezen hallható „Bombázó” című dal, amelyet az augusztus 21-i Valmar Main Stage Show keretében a STRAND-on mutatnak be a fiatal zenészek.

„A Hajógyár a magyar könnyűzenei szcéna alkotóinak gyűjtőpontja, és az előadók közönségének találkozási felülete. Az első olyan hazai multimédiás platform, amely a magyar zenészek bemutatásának érdekében jött létre. A könnyűzene online jelenlétének hangsúlyosabbá tételén túl egyre több offline programot is szervezünk a közönség számára. Célunk felszámolni a szakadékokot az underground és a mainstream között, és közelebb hozni egymáshoz a különböző műfajok közönségét. a fesztiválok erre a lehető legtermészetesebb módon adnak alkalmat. Csodás misszió ennyi zenészt, ennyi műfajt és stílust összehozni egy nagy projekt keretein belül. Biztos vagyok benne, hogy a Hajógyár történelmi pillanatokat fog dokumentálni a Legendák sorozat alatt – ahogy abban is, hogy a közönség tagjai is izgalmas emlékeket rögzítenek majd a telefonjaikkal, amik frissen tartják bennük az élményt a jövőre ismét induló Legendák sorozatig.” – mondta Dénes Adél, a Petőfi Kulturális ügynökség popkultúráért felelős vezérigazgató-helyettese, a Hajógyár főszerkesztője.

„A Legendák projekt megvalósítása régi tervünk. Fesztiválszervezőként és zenerajongóként is fontosnak tartom, hogy tisztelegjünk az élő legendák előtt, életben tartsuk azokat a slágereket, amelyeken generációk nőttek fel. A Hajógyár és a STRAND közös produkciója egyszerre nyújt élményt és teremt értéket. Hiszen a STRAND fesztiválon idén, először – és minden bizonnyal nem utoljára - élőben is megszólalnak ezek a feldolgozások, ugyanakkor a Hajógyár csatornáin bepillantást nyerünk az alkotói munkába is. Izgalmas látni, ahogyan egymásra találnak élő legendák és a legaktuálisabb sztárok, a fesztiválok főszereplői. Idén hat dal készül el, hat koncert zajlik majd a Legendák keretében a STRANDon, de a terveink szerint a sorozatnak ez csak a kezdete, 2023-ban jön a folytatás a Hajógyár és a STRAND gondozásában, sok-sok művész közreműködésével.” – mondja Lobenwein Norbert, a STRAND-ot szervező VOLT Produkció vezetője.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A Miele a Mediatort választotta

2022 szeptemberétől a Mediator felel a német prémiumkategóriás háztartásieszköz-gyártó, a Miele teljeskörű magyarországi kommunikációjáért.A határozatlan időre szóló együttműködés során a full service ügynökség feladatai közé tartozik a kreatív tervezés és gyártás, a médiatervezés és...

George Clooney-val kampányol a Nespresso

A George Clooney szereplésével készült The Empty cup kampányban a Nespresso rávilágít a kockázatra, amelyet az éghajlatváltozás jelent a kávétermelő közösségekre, és a márka megerősíti hosszú távú elkötelezettségét a világ legjobb kávéinak megőrzése iránt.A...

Idén négyszer annyit repültek a magyarok, mint 2021-ben

Az idei nyáron a magyarok és a románok repültek a legtöbbet Londonba – derül ki a Kiwi.com adataiból. A csehek és szlovákok szeretnek leginkább előre tervezni, ők több mint egy hónappal az utazás előtt...

Nemzetközi meccsekkel tér vissza az NBA

Utoljára 2020. január 24-én rendeztek NBA-meccset az USA-n és Kanadán kívül, akkor a Milwaukee Bucks és a Charlotte Hornets lépett pályára Párizsban. A COVID megnehezítette az ilyen meccsek szervezését, de több mint 2,5 év...

Idén is díjazták a kutatónőket

Miért nem hatnak minden esetben az antibiotikumok és mi köze ennek a tartósítószerekhez? Hogyan juthat be a gyógyszerek nagymolekulájú hatóanyaga a gondosan védett sejtbe? Mennyivel gyorsítja a mesterséges intelligencia a gyógyszerfejlesztések hosszadalmas tesztelési folyamatait?...

Itthon is terjednek a gyerekeket veszélyeztető online kihívások

„Újabb halálos kihívás terjed a gyerekek között” – gyakori cím a médiában, de sajnos sokan nem is sejtik, hogy miről szól egy-egy virtuális kihívás és mitől veszélyes. A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH)...

Így készíthetsz lélegzetelállító őszi fotókat

Vége a nyaralásnak, hűl az idő, és fokozatosan veszi fel a természet is őszi színeit. Az új évszak remek lehetőségeket biztosít arra, hogy kiránduljunk vagy utazzunk, ott pedig egyedi felvételeket készíthessünk. Akár bakancsot húzunk,...

Jobban teljesítenek a magas EQ-val rendelkező márkák

A magasabb érzelmi intelligenciát (EQ) közvetítő márkák gyorsabban nőnek versenytársaiknál, és részvényeik is jelentősen felülteljesítik a tőzsdeindexeket – derül ki a dentsu-hoz tartozó Carat médiaügynökség közelmúltban elvégzett globális kutatásából.A márka EQ-nak (MEQ) a márkák...

Még több sportot nézünk a tévében

Nőtt a sportközvetítések népszerűsége a tévénézők körében, az Altman Solon felmérése során vizsgált 8 ország mindegyikében béővült az ilyen műsorokat is nézők aránya az elmúlt két évben. Az Egyesült Királyságban, Olaszországban és Franciaországban mértek...

Kevesebb a mentalitásában stabil munkavállaló

Csökken a fluktuáció mértéke a munkaszervezetekben. Mielőtt azonban a HR osztályokon pukkanna a pezsgő, fontos látnunk az okokat, mert bár furcsán hangozhat, ez a csökkenés káros is lehet, ennek hátterében pedig a kevéssé őszinte...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Átadták a legrangosabb hazai designdíjakat

Többek között az év magyar designtermékét, az év enteriőrjét és az év márkáját díjazták az ELLE Decoration International Design Awards (EDIDA) Hungary-n. A nívós szakmai elismerést nemzetközi szinten is a design Oscar díjának tartják,...

A Miele a Mediatort választotta

2022 szeptemberétől a Mediator felel a német prémiumkategóriás háztartásieszköz-gyártó, a Miele teljeskörű magyarországi kommunikációjáért.A határozatlan időre szóló együttműködés során a full service ügynökség feladatai közé tartozik a kreatív tervezés és gyártás, a médiatervezés és...

George Clooney-val kampányol a Nespresso

A George Clooney szereplésével készült The Empty cup kampányban a Nespresso rávilágít a kockázatra, amelyet az éghajlatváltozás jelent a kávétermelő közösségekre, és a márka megerősíti hosszú távú elkötelezettségét a világ legjobb kávéinak megőrzése iránt.A...

Idén négyszer annyit repültek a magyarok, mint 2021-ben

Az idei nyáron a magyarok és a románok repültek a legtöbbet Londonba – derül ki a Kiwi.com adataiból. A csehek és szlovákok szeretnek leginkább előre tervezni, ők több mint egy hónappal az utazás előtt...

Nemzetközi meccsekkel tér vissza az NBA

Utoljára 2020. január 24-én rendeztek NBA-meccset az USA-n és Kanadán kívül, akkor a Milwaukee Bucks és a Charlotte Hornets lépett pályára Párizsban. A COVID megnehezítette az ilyen meccsek szervezését, de több mint 2,5 év...
- Hirdetés -

Don't Miss

Kevesebb a mentalitásában stabil munkavállaló

Csökken a fluktuáció mértéke a munkaszervezetekben. Mielőtt azonban a HR osztályokon pukkanna a pezsgő, fontos látnunk az okokat, mert bár furcsán hangozhat, ez a csökkenés káros is lehet, ennek hátterében pedig a kevéssé őszinte...

Felveszik a versenyt a helyi rádióadók

Mennyien hallgatják a helyi rádiókat, milyen lehetőségeik vannak a reklámpiacon ezeknek az adóknak – többek között erről is beszélt Ürge Dezső, a Helyi Rádiók Országos Egyesületének (Heroe) elnöke. - Jelenleg a teljes napi rádiós elérésnek...

Nem szabad leírni a rádiózást

A rádió népszerűsége töretlen és a reklámbevételei is folyamatosan növekedtek. Persze nem olyan ütemben, ahogy a teljes piac nőtt, ezért a teljes piaci share összességében csökkent, de a rádió messze nem a haláltusáját vívja...

Ha szabad a kezünk, vásárolunk

Most már sehol nem húzzák fel a szemöldöküket a boltosok, ha a telefonomat, netalántán az órámat érintem oda a fizetésnél a terminálhoz – mondta el Mondovics Péter az mmonline.hu-nak adott interjúban. A Mastercard marketing...
Samu Tímea

Az out-of-home-nak van egy szuperereje

A mi területünkön kreativitással és innovációval tudunk úrrá lenni a helyzeten, amelyet edukációs funkciónak is ki kell egészítenie, különösen a digitális felületeken – állítja Samu Tímea. A JCDecaux Hungary vezérigazgatója az mmonline.hu-nak adott interjúban...
- Hirdetés -

SzuperZöld

George Clooney-val kampányol a Nespresso

A George Clooney szereplésével készült The Empty cup kampányban a Nespresso rávilágít a kockázatra, amelyet az éghajlatváltozás jelent a kávétermelő közösségekre, és a márka megerősíti hosszú távú elkötelezettségét a világ legjobb kávéinak megőrzése iránt.A...

Díjat nyert a Danone Műanyag Kisokosa

A bolygónk jövője egyre égetőbb kérdés mindennapjainknak. A zöldebb megoldások kapcsán azonban nem csak a különböző szervezetekre kell számítanunk, hanem önmagunkra is, hiszen immár elengedhetetlen, hogy háztartásonként is lépéseket tegyünk a fenntarthatóságért. A Danone...

Tovább zöldült a SPAR

A SPAR Ausztria csoport országaiban (Magyarország, Észak-Olaszország, Szlovénia, Horvátország) jelentős eredményeket sikerült elérni a vállalatcsoport környezeti fenntarthatósági stratégiájának égisze alatt: az utóbbi egy év során negyedével csökkent az üvegházhatású gázkibocsátás a résztvevő országok összesített...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....