- Hirdetés -

Zöld akcióban a P&G és az Aldi

|

2018. augusztus 19-én, vasárnap indult a Procter&Gamble és az Aldi Zöldebb iskolát! elnevezésű közös országos jótékonysági programja, melynek célja, hogy egy, a vásárlók által kiválasztott magyar iskola udvarát, játszóterét környezetbarátabbá tegyék. A programhoz bárki csatlakozhat, ha vásárol egy bármilyen P&G terméket az ország valamely Aldi üzletében, valamint regisztrál a program weboldalán. A nyertes iskola 3,5 millió forint értékű támogatást kap játszóterének vagy udvarának környezetbarát felújítására, zöldesítésére.

Egy átlagos általános iskolás gyermek szabadidejének legalább a felét, minimum napi 6–8 órát tölt az iskolában, ahol nemcsak a pedagógusok és a barátok, de maga a környezet is fontos befolyással van gondolkodására, érzelmeire, fejlődésére. Éppen ezért kiemelten fontos, hogy benyomások érik, milyen értékeket sajátít el ez idő alatt.

A környezettudatosság növelése a társadalom és különösen a legfiatalabb generációk számára fontosabbá vált, mint valaha: számos kihívással küzdünk a Földön, úgy, mint az erőforrások kimerülése, a hulladékkezelés, a károsanyagkibocsátás és még sok más.

A fenntartható és környezettudatos fejlődés ezért már nemcsak egy elméleti tézis, amiről beszélni kell, hanem egyike a bolygónkat érintő legfontosabb kérdéseknek. A környezet védelme mindennapjaink fontos része lett, ezért a zöld gondolkodásra való nevelés, a környezetbarát értékek elsajátítása létfontosságú a gyermekek számára.

A P&G és az ALDI mindezt szem előtt tartva augusztus 19-én elindította Zöldebb iskolát! nevű közös, jótékonysági programját. A 6 hétig tartó kampány célja, hogy a résztvevők által kiválasztott nyertes iskola udvarát, játszóterét zöldebbé, környezetbarátabbá tegyék, és ezáltal hozzájáruljanak a gyerekek zöldre való neveléséhez. A részvételhez mindössze egy P&G termék (Ariel, Lenor, Jar, Old Spice, Pampers, Head&Shoulders, Gillette, Always vagy Blend-a-med) bármely ALDI üzletben történő vásárlása, és a program weboldalán (www.zoldebbiskolat.hu) való regisztráció szükséges. Az augusztus 19. és szeptember 30. között zajló program nyertes iskolája 3,5 millió forint értékű támogatást kap az iskola zöldebbé tételére.

„A P&G-nél nap mint nap azon dolgozunk, hogyan érhetünk el pozitív változásokat, hogyan ösztönözhetjük termékeinken, dolgozóinkon és gyárainkon keresztül vásárlóinkat a felelősségteljes fogyasztásra. – mondta Justyna Rymkiewicz, a P&G kommunikációs menedzsere. – A Zöldebb iskolát! országos programunk jelentős lépcsője hosszútávú céljaink megvalósításának, és büszkék vagyunk, hogy márkáink segítségével hozzájárulhatunk ahhoz, hogy egy iskola diákjai zöldebb környezetben nőjenek fel.”

A jótékonysági program mellé állt Görög Zita, aki maga is elhivatott környezetvédő és felelősen gondolkodó édesanya.

„Nagyon örülök, hogy gyermekeink környezettudatos szemléletet tanulnak. Szerencsére az elmúlt évtizedben annyi információ látott napvilágot, ami lehetővé teszi mind a szülők, mind a pedagógusok számára, hogy gyermekeink természetesnek vegyek azt a változást, ami bennünket és bolygónkat is érinti, hogy nem győzzük megszűrni és a korunknak megfelelő szinten, érthetően átadni bármelyik korosztálynak. Ha nehéz is a változás és a változtatás, mindannyiunknak együtt kell működnie ebben a harcban ahhoz, hogy élhető és kellemes hely maradjon számunkra az otthonunk. Fontos, hogy ne csak otthon, de az iskolákban is, vagy esetleg kevésbé tudatos szülők esetében fordítva, már fiatalon rögzüljenek azok a szokások és teendők, amelyekkel gondolunk az unokáinkra is. De szükségünk van az egészséges és élhető környezetre, tiszta vízre és jó levegőre. Ahogy a szorzótáblát, úgy kell megtanulnunk a Földdel való együttműködést is! Sok a teendő, ezért örömmel csatlakozom minden olyan kezdeményezéshez, amelynek köszönhetően élhetőbbé válhat a világunk, így most a P&G és az ALDI programjához is, hiszen segítségükkel egy újabb iskola diákjai teremthetnek maguknak zöldebb környezetet.”

„Az ALDI számára a felelősségvállalás azt jelenti, hogy képességeinkkel és erőforrásainkkal pozitívan járulunk hozzá a társadalomhoz – mondta Bernhard Haider, az ALDI Magyarország ügyvezető igazgatója. – Kiemelten fontosnak tartjuk a társadalom fenntartható fejlődésének támogatását, legyen szó akár napelemek telepítéséről az ALDI üzletekre, a működésükből származó károsanyag-kibocsátás csökkentéséről vagy zöld energia használatáról az ALDI létesítményeiben.”

A két nagyvállalat célul tűzte ki, hogy országos programjukkal elősegítik az iskolák környezettudatosabb gondolkodását, felhívják a figyelmet a fenntartható fejlődés és a zöld értékek jelentőségére, valamint támogatást nyújtanak a gyerekeknek, szüleiknek és pedagógusaiknak mindennapjaik zöldebbé tételére.

A játék lépései:

  • Vásároljon legalább egy P&G, azaz Ariel, Lenor, Jar, Old Spice, Pampers, Head&Shoulders, Gillette, Always, Blend-a-med terméket az ALDI üzletekben! A játékban résztvevő termékek teljes listája elérhető a Játékszabályzatban.
  • Regisztráljon a www.zoldebbiskolat.hu weboldalon!
  • Töltse fel a vásárlását igazoló blokk adatait és a számlán szereplő, játékban résztvevő termékek darabszámát!
  • Ne felejtse el csatolni a blokk fotóját, szavazata anélkül nem lesz érvényes!
  • Válasszon ki a listából az Ön által támogatott iskolát, és adja le szavazatát. Ahány termék szerepel a számlán, annyi szavazat jár a kiválasztott iskolának!
  • A játék végén a legtöbb szavazatot elnyert iskola 3,5 millió Ft értékű támogatást kap környezetbarát játszótér felújítására, zöldebbé tételére!

A játék időtartama: 2018. augusztus 19. – szeptember 30.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...