- Hirdetés -

Külföldön terjeszkedik a Jegymester

|

Több száz millió forintot fektet be és ezzel meghatározó részesedést szerez a Jegymester Kft.-ben a GB & Partners által kezelt EXIM Növekedési Magántőkealap. A több lépésben zajló tranzakció megteremti az alapját annak, hogy a hazai fejlesztésű jegyértékesítő platform újabb külföldi piacokon is megjelenjen, a dinamikusan fejlődő európai jegypiac meghatározó szolgáltatója legyen.

A magyar mellett az európai piacon is meghatározó szereplő lehet a Jegymester Kft., miután a GB & Partners által kezelt EXIM Növekedési Magántőkealap több lépcsőben több száz millió forintot fektet a cégbe. „Magyar know-how, stabil működés és dinamikusan fejlődő nemzetközi piac. Ezek azok a feltételek, amelyeket a EXIM Növekedési Magántőkealap keres, hiszen ezek alapozhatják meg a nemzetközivé válást, a regionális sikert. Az alap célja pedig egyértelműen ez, segíteni a hazai cégek növekedését a regionális, európai és idővel a globális piacon” – mondta a tranzakció hátteréről Petheő Tamás, a GB & Partners igazgatósági tagja.

Az online jegyértékesítés az e-kereskedelem meghatározó és dinamikusan fejlődő üzletága. Az Eurostat adatai alapján az Unióban 2008 és 2017 között megduplázódott azok száma, akik az interneten keresztül vásároltak rendezvénybelépőt, a tavalyi évben már közel minden negyedik uniós polgár online intézte jegyvásárlását. Ezzel együtt a piac mérete is folyamatosan nő, iparági becslések szerint 2022-re európai szinten elérheti a 12 milliárd eurót is.

A Jegymester 20 éve a hazai jegypiac vezető szereplője. A társaság éves szinten 10 millió jegyet kezel rendszerén keresztül. A Jegymester saját fejlesztésű jegyértékesítő platformja kiemelkedő adatbiztonságot garantál, NAV-engedélyes online pénztárgépes rendszer, számos külső rendszerrel (beléptető, CRM, ügyviteli) integrált.

A Jegymester leányvállalatai több éve sikeresen működnek Romániában, most a cég a nemzetközi piac egyik legnagyobb jegyértékesítő vállalatával kötött partnerségi megállapodást, melynek értelmében a Jegymester jegyértékesítő rendszerét közösen vezetik be Európa hét országában.

A tőkeinjekció célja a Jegymester jegyértékesítő rendszerének külföldi célpiacokra történő bevezetéséhez szükséges fejlesztési feladatok finanszírozása. A nemzetközi terjeszkedés mellett a befektetés lehetőséget teremt arra is, hogy a Jegymester tovább erősítse magyarországi pozícióját, új ügyfeleket érjen el, valamint előmozdítsa a jegyértékesítési piac transzparens működését.

„20 éve tökéletesítjük inhouse rendszerünket, amely készen áll arra, hogy Magyarország és Románia után a régió többi országában is bizonyítson. Az EXIM Növekedési Magántőkealap befektetésével minden eszköz rendelkezésre áll ahhoz, hogy a nemzetközi piacon is sikeresek legyünk, ezzel együtt tovább erősítsük hazai pozíciónkat” – értékelte a tranzakciót Papp Gábor, a Jegymester társügyvezetője.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A vevőknek kedvez az ingatlanpiac

A piac élénkülése és a fokozott vevői kereslet mellett enyhült az érvényesíthető alku mértéke az ingatlanvásárlás során, azonban még így is a vevők évének számított 2024, ugyanis a tranzakciók jelentős része, 82,2 százaléka a...

Kevés megtakarításuk van a magyaroknak

Bár a középkorúak átlagosan hét hónapra elegendő tartalékkal rendelkeznek, 33 százalékuk csupán egy hónapig tudná fenntartani magát, ha nem lenne bevétele - közölte a K&H a biztos jövő kutatás eredményei alapján, amely az öngondoskodás...

Múltidéző mozikkal erősít a filmcsatorna

A történelmi filmek választ adhatnak a múlt nagy kérdéseire és betekintést nyújtanak az életbe egy másik időszakban. A történelmi filmek amellett, hogy szórakoztatnak, rávilágítanak arra is, hogy a múlt eseményei miként formálták jelenünket. Különösen...

Central is clearly becoming international – interview with Petr Bednar

To maintain our independence, we need to focus on increasing our reach, revenue and profitability - says Petr Bednar. In an interview given to our magazine, the digital and business development director of Central...

A Central egyértelműen nemzetközi céggé válik – interjú Petr Bednarral

Az elérésünk, a bevételeink és a jövedelmezőségünk növelésére kell koncentrálnunk, hogy megőrizzük a függetlenségünket – véli Petr Bednar. A Central Médiacsoport digitális és üzletfejlesztési igazgatója a lapunknak adott interjúban beszélt a cseh és a...

Új trendek a hazai médiapiacon

Legalább három online videós szolgáltatást használ egy adott hónapban a 18-59 éves, internettel rendelkező magyarok 82 százaléka – derül ki az NMHH támogatásával a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete (MEME) és a Nielsen által készített...

Az európai utazóknak is fontos a fenntarthatóság

Az európaiak 2025-ben várhatóan gyakrabban fognak utazni és többet is költenek utazásra – derül ki a világ vezető szállodaipari csoportja, az Accor új kutatásából. Az ágazatnak ugyanakkor sürgősen meg kell oldania a növekedésből adódó...

Díjazták az etikus vállalatokat

25 éve, 2000-ben alapította az Üzleti Etikai Díjat László Ervin világhírű, a Nobel-békedíjra többször jelölt tudós, író, a Budapest Klub alapítója és Demcsák Mária a hazai üzleti újságírás meghatározó alakja, a Piac & Profit...

Optimistábban látják a jövőt a fiatalok

Elégedettebbek a fiatalok - összességében erre jutott a K&H ifjúsági index felmérés, amely a 19-29 évesek saját életükkel való elégedettségét vizsgálta a harmadik negyedévben. Az index értéke 16 pontra emelkedett az egy negyedévvel korábbi...

Újradefiniálja a piackutatás jövőjét a YouGov

Tíz hónappal azután, hogy a fogyasztói vélemények, motivációk, igények és médiaszokások kutatása terén piacvezető YouGov felvásárolta a fogyasztói panelszolgáltatásokban, az európai háztartások vásárlási adatainak elismert vezető vállalataként ismert CPS GfK-t, a cég átnevezte magát...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jótékony akcióban a SPAR

Adománykártyák értékesítésével indult a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország Adni Öröm! karácsonyi akciója. 2024. december 1-17. között a kijelölt SPAR és INTERSPAR üzletekben, valamint a SPAR online shopban kapható adománykártyák árával élelmiszercsomagok...

A vevőknek kedvez az ingatlanpiac

A piac élénkülése és a fokozott vevői kereslet mellett enyhült az érvényesíthető alku mértéke az ingatlanvásárlás során, azonban még így is a vevők évének számított 2024, ugyanis a tranzakciók jelentős része, 82,2 százaléka a...

Kevés megtakarításuk van a magyaroknak

Bár a középkorúak átlagosan hét hónapra elegendő tartalékkal rendelkeznek, 33 százalékuk csupán egy hónapig tudná fenntartani magát, ha nem lenne bevétele - közölte a K&H a biztos jövő kutatás eredményei alapján, amely az öngondoskodás...

Múltidéző mozikkal erősít a filmcsatorna

A történelmi filmek választ adhatnak a múlt nagy kérdéseire és betekintést nyújtanak az életbe egy másik időszakban. A történelmi filmek amellett, hogy szórakoztatnak, rávilágítanak arra is, hogy a múlt eseményei miként formálták jelenünket. Különösen...

Central is clearly becoming international – interview with Petr Bednar

To maintain our independence, we need to focus on increasing our reach, revenue and profitability - says Petr Bednar. In an interview given to our magazine, the digital and business development director of Central...

Don't Miss

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...

A tudatos teremtésről írt könyvet Lakatos Zsófia

„Éld az álmod!” a címe Lakatos Zsófia új könyvének, amely egy egészen különleges témáról, a tudatos gondolkodásról, tervezésről, teremtésről szól. Az ismert pr-szakember szerint az üzleti világban egyre nagyobb szükség van a mentális jólétre,...

Megjelent Ferling József új könyve

Ferling József legújabb könyvében egy különleges világba hívja magával olvasóit: üzletembereket, cégvezetőket, PR, és marketingszakembereket. Mindenkit, aki a hitelességét megőrizve szeretne láthatóságot és reflektorfényt kapni ebben az információkkal telített világban.A hírnév millió apró, egymáshoz...

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...