A WPP-hez tartozó Geometry, amely ügynökség 2021-től VMLY&R COMMERCE néven folytatja működését, bejelentette, hogy Manuel Bordét nevezte ki globális kreatívigazgatónak.
Bordé mostantól személyesen felel a VMLY&RCOMMERCE globális kreatív stratégiájáért, amelynek elsődleges célja, hogy a kreatív kereskedelmi megoldások még jobban ötvözzék a fizikai, a digitális és a social értékesítési formákban rejlő lehetőségeket. Meghatározó szerepet kap a januártól új néven működő ügynökség működtetésében, globális kreatívigazgatóként pedig közvetlenül a globális vezérigazgatóval, Beth Ann Kaminkow-val dolgozik együtt. Bordé a nemzetközi szerepvállalása mellett az észak-amerikai piacon dolgozó csapatot is irányítja.
A kolumbiai származású Manual Bordé olyan nemzetközi szinten elismert ügynökségeknél dolgozott, mint a TBWA, a DDB és az Ogilvy. Több országban, így Dubajban, Puerto Ricoban, Panamában és Kolumbiában is alkotott, jelentős nemzetközi ügyfelek díjnyertes kampányai köthetők a nevéhez. Bordé munkáit az elmúlt években több jelentős nemzetközi díjjal ismerték el, így például Cannes Lions, D&AD, One Show, Clio Awards, Effie, Dubai Lynx, WARC díjakat is magáénak tudhat. A B&W Report kreatív vezetőkről szóló összesítésében három egymást követő évben is első helyen végzett a kelet-közép és észak-amerikai régióban, 2019-ben pedig a Communicate „40 Under 40” rangsorában Bordé lett a legsikeresebb kreatív.