Új szolgáltatást indított a NetPincér, a társaságtól már alapvető élelmiszereket és háztartási cikkeket is lehet rendelni, amiket akár 30 percen belül házhoz szállítanak.
A szolgáltatás első körben 10 budapesti kerületben indult el, azonban már folyamatban van a kiszállítási kör bővítése más budapesti kerületekre és vidékre egyaránt. “Hiszünk abban, hogy a gyorskereskedelem a vásárlás új generációja, amely mostantól itthon is rengeteg ember mindennapjait fogja megkönnyíteni. Évekkel ezelőtt az e-kereskedelem megjelenése újradefiniálta a bevásárlást és a kiszállítási piacot, azonban az átlagos kiszállítási idő a legtöbb piaci szereplőnél még mindig több nap, ráadásul a kereskedők többsége a nagyobb mennyiségű rendelések leadását ösztönzi. A gyorskereskedelem mindezt teljesen felülírja: mostantól a NetPincér market segítségével a kis mennyiségű rendeléseket is akkor és oda szállítjuk rendkívül rövid idő alatt, ahová és amikor a fogyasztóink kérik” – mondta el a NetPincér online sajtótájékoztatóján Patai Zoltán. A cég ügyvezetője, aki azt is hozzátette, hogy az anyacég, a Delivery Hero a NetPincér markettel azonos koncepció mentén működő üzleteivel a gyorskereskedelem úttörője kíván lenni, és olyan szereplőket szeretnének legyőzni a kereskedelmi versenyben, mint például az Amazon.
A NetPincér market szolgáltatással nincs többé szükség előzetes időpontsáv foglalásra és az otthoni várakozást is megspórolhatjuk magunknak, hiszen a rendeléseket azonnal kiszállítják, akár 30 percen belül, a vásárló pedig látja az applikáción keresztüli térképen, hogy éppen merre jár a futár.
A cég a beszerzéstől a házhoz szállításig kontrollálja a termékek útját: az árut közvetlenül a beszállítóktól vásárolják meg, a NetPincér maga raktározza és a saját üzleteiből kézbesíti a megrendelőknek. Az üzletek dark store-ként funkcionálnak, vagyis csak kiszállítással foglalkoznak, nincsenek betérő vásárlók, csak a saját munkatársaik. Így garantálni tudják a termékek biztonságos tárolását és szállítását, minimalizálva a felesleges emberi kontaktusokat, ami a mostani időszakban különösen fontos szempont.
A NetPincér market első körben egy alap szortimenttel indult el, azonban a cél a folyamatos bővítés termékpaletta tekintetében a vásárlói visszajelzések alapján. Már most is megtalálhatóak a kínálatban az alapvető élelmiszerek, mint például a fagyasztott termékek, tejtermékek, tojás, húsból készült termékek, pékáru, a snackek, üdítők és konzervek. Az ételérzékenyekre és egyedi igényekre is figyelnek, hiszen mentes és bio termékeket is vásárolhatunk a NetPincér markettől. Ugyancsak kaphatóak tisztítószerek, test-, haj-, és szájápolási termékek, valamint vitaminok is, a terv pedig az, hogy minden elérhető legyen a NetPincér marketben, amire a mindennapokban szükség lehet.
A kiszállítást a már megszokott netpincéres díjakon biztosítják, az első időszakban ráadásul ingyenes kézbesítéssel támogatják a kipróbálás lehetőségét a felhasználóknak. Reggel 8 és este 11 között egész nap elérhető a szolgáltatás, így a délelőtti és este 7 után máshol korlátozott idősávban is szabadon lehet rendelni anélkül, hogy mi magunk kimozdulnánk, a minimális rendelési érték 1000 forint.
Az első időszakban három stratégiai központból összesen 10 kerületben indul el a NetPincér market, azonban a bővítés már folyamatban van és hamarosan még több budapesti kerületben, illetve vidéken is megjelenik a szolgáltatás, amelyre a NetPincér anyacége, a csaknem 50 országban piacvezetőként működő Delivery Hero külföldi tapasztalatai alapján is igen nagy igény mutatkozik.
Eddig összesen 19 országban kezdte meg működését az utóbbi időszakban a NetPincér markethez hasonló szolgáltatás több, mint 250 saját üzlettel, és már most is 60%-os a visszatérő vásárlók aránya. Magyarország az első a régióban, ahol ez az innovatív szolgáltatás rögtön több üzletből álló hálózat formájában elindul. Itthon is ehhez hasonló vagy még nagyobb népszerűségre számítanak, mivel a magyarok már az ételkiszállítás terén is úttörők voltak 21 évvel ezelőtt, amikor a NetPincér elindult.