- Hirdetés -

COVID: ingyenes, online tudástár segíti a vendéglátósokat

|

A Tork segítséget szeretne nyújtani a vállalkozásoknak, hogy az újra induláskor képesek legyenek megfelelni a járvány okozta új higiéniai szabályoknak és fogyasztói elvárásoknak. A weboldalon a Tork információt, eszközöket és megoldásokat kínál az irodaházaknak, bevásárlóközpontoknak, valamint az üzlethelyiségek, vendéglátó- és idegenforgalmi szektor szereplőinek, hogy még hatékonyabban készülhessenek fel az újra nyitásra.

A higiéniai termékekre és megoldásokra szakosodott Essity vállalatcsoport Tork üzletágának szakemberei által létrehozott új weboldalon minden olyan információ és segítség megtalálható, amely szükséges lehet ahhoz, hogy a vállalkozások – elsősorban a vendéglátó- és idegenforgalmi-, valamint a létesítmény üzemeltetői szektor szereplői – megfeleljenek a jelenlegi higiéniás szabályoknak, illetve, hogy az újra nyitás kapcsán felkészülhessenek az “új normális”, azaz a vírus miatt megváltozó körülmények jelentette vásárlói elvárásoknak. A weboldalon ingyen letölthető tudásanyagok, irányító- és figyelmeztető táblák és higiéniás megoldási javaslatok is rendelkezésre állnak.

Az emberek több mint 80%-a magasabb szintű higiéniát vár, mint a vírus előtti időszakban

A higiéniás szempontok a koronavírus járvány következtében felértékelődtek. A Tork globális vállalatcsoport közelmúltban végzett kutatása szerint az emberek 81%-a higiéniai szempontból sokkal biztonságosabb környezetet vár el a nyilvános mosdókban, mint a koronavírus előtt*.

„Ez az időszak kihívást jelent azon vállalkozások számára is, amelyek nyitva maradtak és azoknak is, amelyek csökkentett üzemmódban működnek vagy várják az újra nyitást. A járvány miatt bevezetett szigorítások után – amikor nemcsak a vásárlók és ügyfelek, hanem a munkatársak is visszatérnek -, egy olyan világ köszönt majd ránk, ahol a korábbinál magasabbak a higiéniai elvárások. A takarítás, fertőtlenítés, tisztántartás mindennapi gyakorlata minden eddiginél szigorúbb ellenőrzési szempontok alá fog esni” – véli Don Lewis, az Essity Professzionális Higiénia terméküzletág elnöke. A Tork több évtizedes tapasztalatán és a globális közegészségügyi szervezetek legfrissebb ajánlásain alapuló útmutatásokat kínál a vendéglátósoknak, létesítmények és üzlethelyiségek üzemeltetőinek, hogy a kihívást jelentő “új normális” időszakban is biztosítani tudják a magasabb, új higiéniás sztenderdeket.

A weboldalon többek között a következő segítséget találják a vállalkozások:

· Ingyenes, testre szabható “Back to Business” eszköztár, amely az újra nyitás tervezéséhez is használható.

· Tanulmány, infografikák és edukációs videók, amelyek részletesen bemutatják, hogy az olyan higiéniás megoldások, mint a papírtörlő, bőrápoló- és szalvétarendszerek alkalmazása hogyan járul hozzá a létesítmény tisztább és biztonságosabb környezetéhez.

· A Tork által kidolgozott szakma specifikus higiéniai ajánlások.

A webhely látogatói továbbra is hozzáférhetnek az év elején létrehozott “Biztonságos munkahelyi eszköztárakhoz”, amelyek értékes tippeket, útmutatásokat és termékinformációkat tartalmaznak a különféle vállalkozások számára, ideértve például az irodákat, a felsőoktatást, a gyártást, az egészségügyet és az éttermeket.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Megható reklámfilmmel ünnepli a karácsonyt a Telekom

Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő...

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350...

Így várja az ünnepi rohamot a GLS

Az ünnepi időszak minden évben különleges felkészülést igényel – a GLS Hungary egész éves adatvezérelt működésének és előrelátó tervezésének köszönhetően idén is készen áll, hogy az ünnepi csúcsforgalom alatt is időben célba érjenek a...

Átalakul az ingatlanpiac: egyre nehezebb eladni az ilyen házakat

A szülők legyenek annyira közel, hogy tudjanak segíteni, de velük egy fedél alatt élni nem szeretnének a fiatalok - összegzi tapasztalatait Bognár Katalin a GDN Ingatlanhálózat - GARDEN City irodájának vezetője. A fővárosban és...

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, mikor lesz jövőre a MOZ.GO

Jövőre június 18-án indul a négy napos MOZ.GO – Magyar Mozgókép Fesztivál a Veszprém-Balaton régióban közel 10 helyszínen. Az eseményen a legújabb hazai filmekkel, televíziós és streaming alkotásokkal, sztárokkal és életműdíj-átadóval várják az érdeklődőket....

Megható reklámfilmmel ünnepli a karácsonyt a Telekom

Az embereket egymástól elválasztó láthatatlan, de nagyon is érzékelhető falak áttöréséről szól a Telekom idei karácsonyi kampánya. Magyarország mellett a Deutsche Telekom Csoport kilenc másik európai országában bemutatott alkotás üzenete, hogy a bennünket körülvevő...

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350...

Így várja az ünnepi rohamot a GLS

Az ünnepi időszak minden évben különleges felkészülést igényel – a GLS Hungary egész éves adatvezérelt működésének és előrelátó tervezésének köszönhetően idén is készen áll, hogy az ünnepi csúcsforgalom alatt is időben célba érjenek a...

Átalakul az ingatlanpiac: egyre nehezebb eladni az ilyen házakat

A szülők legyenek annyira közel, hogy tudjanak segíteni, de velük egy fedél alatt élni nem szeretnének a fiatalok - összegzi tapasztalatait Bognár Katalin a GDN Ingatlanhálózat - GARDEN City irodájának vezetője. A fővárosban és...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...