2021-ben az Apentával, a Plusssz pezsgőtablettával és egy új piaci szereplővel, a Tiger energiaitallal bővül a HPS Advertising ügyfélportfóliója. A cél mindhárom márka esetében a brand purpose erősítése, ez a gondolatiság vezetett a projektek elnyeréséhez is.
A HPS az elmúlt években a magyar love brandek igazi szakértőjévé vált, hiszen olyan márkák lead ügynöksége, mint a Pöttyös, a Sport, a Negro, a Medve és most már a Plusssz is. Ez utóbbi esetében kiemelt szerepet kap majd a social media kommunikáció, ezzel is a mindennapok elengedhetetlen részévé téve a márkát, míg az Apenta esetén a stratégiai márkakommunikációban vállal fontos szerepet a HPS. A csapat célja a Plusssz és Apenta esetében is az volt, hogy olyan koncepció szülessen, ami nemcsak a termékelőnyökre fókuszál, de valódi brand purpose is van mögötte.
A harmadik márka egy Közép-Európa több országában már meghatározó, de itthon még bevezetésre váró energiaital, a Tiger. A kihívást itt az jelentette, hogy egy már nagyon telített és nyüzsgő piacra kell betörni, ráadásul azt a fiatal célcsoportot megszólítva, akiket nem lehet sablonos gondolatokkal és megszokott eszközökkel elérni. De jelen lehet lenni és támogatni lehet őket a kiteljesedésükben, legyen szó bulizásról, sportról, önfejlesztésről, randizásról vagy kreativitásról. A kampány fontos része lesz a social media stratégia is, amelynek első lépése az oldalak létrehozása és teljes körű managementje lesz.