- Hirdetés -

Együttműködik a Wolt és a Webshippy

|

Elstartolt a Webshippy és a Wolt ételkiszállító közös projektje. A koprodukciónak köszönhetően a Webshippy nem kevesebbet vállal, mint hogy mostantól bármely webáruház rendeléseit akár 15 percen belül összekészíti és átadja a kiszállító partnernek, aki így Budapesten belül akár egy órán belül kézbesíti a küldeményt. Az együttműködésnek köszönhetően mostantól nem csak élelmiszereket, de akár karácsonyfaizzókat, vagy óvszert is rendelhetünk egy órán belüli kiszállítással. Ez a Webshippy Now.

A 2016-ban startupként induló Webshippy, Magyarország leginnovatívabb webshop logisztikai vállalataként, teljes körű fulfillment és dropshipping szolgáltatást nyújt az online kereskedelem résztvevőinek. A közel 1000 kereskedő termékeit a 7500 nm-es robotizált teljesítési központjában tárolja, ahonnan évi 3 millió terméket csomagolnak össze és adnak át a futárcégeknek, mostantól akár 15 percen belül. A hibamentes és automatizált rendeléskiszolgálást az a saját fejlesztésű logisztikai szoftver biztosítja, mely tavaly elnyerte az Informatikai Minisztérium által kiadott Innovációs különdíjat. Azzal, hogy a rendszerét integrálta a Wolt ételkiszállító szolgáltatás rendszerébe egy minden eddiginél gyorsabb kiszolgálást biztosíthat a webáruházak számára.

A két cég együttműködésével olyan márkák váltak elérhetővé a Wolt mobilapplikációban azonnali kiszállítással, mint a Butlers, a Nutriversum, az Ilcsi Natúrkozmetikumok, az Unilever termékei, de a Vágyaim.hu kínálatából akár óvszert és egyéb erotikus játékszereket is rendelhetünk. A Webshippy Now új, azonnali rendelésteljesítési szolgáltatása révén mostantól bármely webáruház dönthet úgy, hogy az aznapi kiszállítás versenyelőnyét élvezi.

Perényi András, a Webshippy CEO-ja szerint: „A napon belüli kiszállítás a webshopoknak ma már nem vízió, hanem alanyi jog kellene, hogy legyen. Főleg egy ilyen kihívásokkal teli időszakban. Fel kell zárkóznunk Nyugat-Európa és Amerika mellé és be kell hoznunk a többéves lemaradásokat. A Webshippy folyamatos innovációival ebben támogatjuk a hazai online kereskedőket.”

A Webshippy mindazoknak nyújt szolgáltatásokat, akik az online értékesítési piac növekedésével szeretnének lépést tartani: induló és már működő webáruházak, gyártók és nagykereskedők, nagy látogatószámú online felületek és influencerek, vagy logisztikai kiszolgáló egységek. A rendszer bármeddig bővíthető, folyamatosan lépnek be a webshopok, így növelve saját teljesítményüket, megszabadulva a raktározás, csomagolás, kiszállítás gondjától.

Webshop üzemeltetés – minden eddiginél gyorsabban!

Azok a webáruházak, akik a Webshippy csapatára bízzák rendeléseik kiszolgálását, a megszokott magas színvonal, a kényelem, és az átlag másnapi kézbesítés mellett mostantól az aznapi kiszállítás kényelmét is nyújthatják a vásárlóiknak.

A Wolt weboldalán, vagy mobilapplikációjában a hét minden napján 9-21 óra között adhatják le a vásárlók a rendeléseket. A Webshippy kifejezetten erre a célra létesített belvárosi raktárában történik a csomagok előkészítése, valamint a Wolt futároknak történő átadása.

A Webshippy csapatának egyik legnagyobb erőssége, hogy képes gyors választ adni az új helyzetekre. Ez a mentalitás nem csak a folyamatos technológiai fejlesztésekben érhető tetten, de a partnerek kiszolgálásában is.

Ha egy webáruház ma úgy dönt, hogy szeretné kiszervezni a logisztikáját, a Webshippy szakemberei akár néhány nap alatt levezénylik az átállást, és átveszik a rendelések teljes lebonyolítását.

A teljes ellátási lánc újragondolása

A Webshippy létrehozott egy online nagykereskedelmi piacteret is, amelynek tagjai értékesíthetik egymás termékeit; ezáltal a webshopoknak árukészletet biztosít, amelybe nem kell beruházni, a gyártóknak pedig akkora piacot, ahány látogató a webáruházakat eléri, akik beemelik a cikkeket a készletükbe. Ehhez bármely webshop csatlakozhat és a piactérről tetszőleges számú termékkel bővítheti kínálatát. A termékek beszerzési árát csak azután kell kifizetnie, ha már eladta őket a vásárlóknak.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Így várja az ünnepi rohamot a GLS

Az ünnepi időszak minden évben különleges felkészülést igényel – a GLS Hungary egész éves adatvezérelt működésének és előrelátó tervezésének köszönhetően idén is készen áll, hogy az ünnepi csúcsforgalom alatt is időben célba érjenek a...

Átalakul az ingatlanpiac: egyre nehezebb eladni az ilyen házakat

A szülők legyenek annyira közel, hogy tudjanak segíteni, de velük egy fedél alatt élni nem szeretnének a fiatalok - összegzi tapasztalatait Bognár Katalin a GDN Ingatlanhálózat - GARDEN City irodájának vezetője. A fővárosban és...

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350...

Így várja az ünnepi rohamot a GLS

Az ünnepi időszak minden évben különleges felkészülést igényel – a GLS Hungary egész éves adatvezérelt működésének és előrelátó tervezésének köszönhetően idén is készen áll, hogy az ünnepi csúcsforgalom alatt is időben célba érjenek a...

Átalakul az ingatlanpiac: egyre nehezebb eladni az ilyen házakat

A szülők legyenek annyira közel, hogy tudjanak segíteni, de velük egy fedél alatt élni nem szeretnének a fiatalok - összegzi tapasztalatait Bognár Katalin a GDN Ingatlanhálózat - GARDEN City irodájának vezetője. A fővárosban és...

Komolyabban veszik a cégek a generációváltást

Az utóbbi évek felmérései azt mutatták, hogy ugyan foglalkoznak a magyar, magántulajdonú vállalkozások a generációváltás témájával, nem a téma fontosságának megfelelő súllyal teszik azt. Azonban a legfrissebb kutatás alapján a trend fordulni látszik. Egyre...

Kiderült, mi hajtja a zöldhiteleket

A Magyar Nemzeti Bank adatai szerint a teljes zöld vállalati és önkormányzati hitelállomány 2020 végi 69 milliárd forintról több mint kilencszeresére nőtt, elérve a 633,45 milliárd forintot 2024 közepére. A bank a vállalati szegmensben...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...