A Mindshare-t választotta új médiügynökségének a K&H a múlt év végén indított, többforduló, meghívásos tenderén. A vállalat korábban a 3 tendert zsinórban megnyerő OMD-vel dolgozott együtt.
„Azt a döntést hoztuk, hogy ettől az évtől a Mindshare csapatával folytatjuk a munkát. A K&H folyamatosan fejleszti szolgáltatásait, lépést tartva az új, pénzforgalmi szolgáltatások körében megjelenő új trendekkel, akár megelőzve azokat. Az innováció üzleti stratégiánk egyik sarokköve, és ezt szeretnénk hangsúlyosan is megmutatni kampányainkban, nemcsak a kreatív oldalon, de a médiahasználat terén is. Izgalmas időszakon vagyunk túl és még izgalmasabb évek előtt állunk. Köszönjük korábbi ügynökségünknek a sikeres, közös munkát, a számos díjat és rangos elismerést, amelyet közösen értünk el és nagyon várjuk a jövőbeni eredményes együttműködést új partnerünkkel!” – mondta Horváth Magyary Nóra, a K&H kommunikációs igazgatója.
„Óriási öröm és egyben kihívás számunkra, hogy a K&H Bank, mint innnovatív pénzügyi szolgáltató a Mindshare-t választotta médiaügynökségi partneréül. Ennek az innovációnak kell áthatnia a K&H Bank minden médiamegjelenését, melyet elsősorban médiatípusokon átívelő, adatvezérelt megoldásokkal szeretnénk elérni.” – nyilatkozta Somlói Zsolt, a Mindshare ügyvezető igazgatója.