Saját videóklipet rendezhetnek a gyerekek a Lego Csoport és a Universal Music Group (UMG) által bejelentett LEGO VIDIYO segítségével.
A LEGO VIDIYO elsősorban 7-11 éves gyerekeknek szól, egy olyan biztonságos környezetet nyújtva számukra, ahol ötvözhetik a fizikai és a digitális játékélményt. A felület lehetővé teszi a gyerekek számára, hogy kísérletezhessenek a zenével és a játékkal; egy olyan alapvető kombinációval, amely nagyban hozzájárul fejlődésükhöz, valamint elősegíti a más emberekkel való érzelmi és kreatív kapcsolódás képességének fejlesztését.
A LEGO játékrendszer új technológiájának és a világ vezető művészeinek számtalan stílust lefedő zenéinek kombinációjával, a LEGO VIDIYO egy üdítő élményt nyújt a gyerekek számára, akik így szabadjára engedhetik kreativitásukat. Egy pozitív, magával ragadó és biztonságos élmény révén új dalokat ismerhetnek meg, és kiteljesíthetik a zene iránti szenvedélyüket. Mivel a teljes LEGO VIDIYO játékélményhez igazolt – anonimitással együtt járó – szülői beleegyezés szükséges, továbbá az applikációba minden feltöltött tartalmat ellenőrzés alá vesznek, a szülők biztosak lehetnek afelől, hogy a gyermekeik egy biztonságos online környezetben élik meg kreativitásukat.
Egy LEGO kockákból, minifigurákból, zenéből és kiterjesztett valósággal működő applikációból összeálló egyedi mix a LEGO VIDIYO játékélmény. Az alkotási lehetőségek végtelen kombinációjáért az ún. ’BeatBits’ elemek felelnek. Ezeknek köszönhetően az ifjú művészek kísérletezhetnek, és megtalálhatják saját, egyedi stílusukat, és életre kelthetik egy videóklip keretében.
A különböző funkcióknak a vegyítésével, a gyerekeknek teljesen új LEGO élményben lehet részük. Az új AR technológiát alkalmazva ez lesz az első alkalom, hogy a gyerekek az ikonikus minifigura méret mellett, egyszerre valódi méretben és szuper nagyságrendű léptékben is játszhatnak a minifigurákkal. Az applikáció még számos lehetőséget tartogat, például kialakíthatjuk a bandatagok stílusát, nevet adhatunk a zenekarnak vagy albumborítót tervezhetünk.
Az applikáció rendszeresen új zenékkel, kihívásokkal és inspiráló tartalmakkal frissül, amivel a gyerekek folyamatosan fejleszthetik a kreatív készségeiket. A kihívások célja, hogy segítsék a fiatal alkotókat videóik formálásában – kezdve az egyszerű fellépésektől az izgalmas és dinamikus produkciókig – és közben rávezessék őket, hogy hogyan tudják kihasználni a LEGO VIDIYO által kínált funkciók széles skáláját az új, egyedi BeatBits elemeken keresztül.
A LEGO VIDIYO az első játék, amely a LEGO Csoport és a Universal Music Group együttműködéséből jött létre, miután a két vállalat 2020 áprilisában bejelentette a partnerségét. A UMG, mint a zeneipar globális vezetője, jelentős kultúraformáló szereppel bír. A UMG mind a helyi, mind a világhírű szupersztárok páratlan zenei palettáját hozza el különböző stílusokban, számos nyelven a LEGO VIDIYO élményhez. 1932 óta a LEGO Csoport célja az, hogy a játék segítségével inspirálja a gyerekeket, elősegítve ezzel a készségfejlesztésüket is. A most létrejött partnerséghez a játékinnováció- és fejlesztés terén szerzett szaktudásával járul hozzá, amelyet azok alatt az évtizedek alatt gyűjtött, amióta játékot fejleszt gyerekek és családjaik generációi számára szerte a világon.
A LEGO VIDIYO egy teljesen új, vizuális világot nyújt, amely minden szempontból eltér az eddigi LEGO készletektől. A színes márkába az alkalmazás, a LEGO szettek, valamint a különböző termékek tartoznak, amelyek a Bravado, a Universal Music Group globális merchandise és márkavállalata közreműködésében valósulnak meg.
Az első LEGO VIDIYO termékek 2021. március 1-jétől lesznek elérhetők a legtöbb országban.